Hei,
onks kellään kokemuksia styledesign.fi verkkokaupasta? Suomalalinen verkkokauppa joka myy mm. Oraksen hanoja jne. Vaikuttais ihan OK paikalta mutta mistä näitä ikinä tietää...
styledesign.fi kokemuksia?
Tarkka & Nuuka
3
6113
Vastaukset
- isa80
En ole vielä ehtinyt tilata, mutta tuolta näyttäisi voivan saada myös bonusta http://www.ostohyvitys.fi/campaign.php?id=10785
- eemeli2
Moi
Tavara tuli nopessti mutta VAROTUS ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO SEINÄSUIHKUUN HANAA TÄÄLTÄ. SE EI OLE ASENNATTAVISSA KO HANAAN EI OLE MYYJÄLLÄ TARJOTA ASENNUS BOKSIA JOMARKIN KOTELOON JOLLA HANAN SAISI KIINNI. STYLEDESIGISTÄ KÄSKETTIIN, VAAN VIRITELLÄ ITSE SELLAISEN JOLLAKIN RAUDAN PALALLA.- eemeli2
0401750058 voi soitella ja kysellä jos haluaa lisä infoa kolemuksistani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841