Hei!
Olen 20-vuotias nainen ja olen joskus huomannut sellaisen asian, että silmät liikkuvat ihan pienen alueen sisällä itsekseen. Joskus huomaan, kun silmät nopeasti "heilahtavat" sydämen sykkeen tahdissa oikealle ja heti sen jälkeen takaisin. onko tollanen normaalia ? ei sitä kokoajan ole. en ole kuitenkaan huomannut esim. että just liikunnan tai muun yhteydessä olis tota et tulee aivan vaan sillontällön.
Lisäks oon huomannut että silmiä "väsyttää" jatkuvasti ja katsetta on tosi vaikea tarkentaa johonkin pieneen asiaan, se sattuu silmiin. Autolla ajaessa ne myös väsyy tosi nopeeta ja pitää siristellä silmiä jatkuvasti. Kannattaiskohan mun käydä tarkistuttamassa näkö, voiko se olla jotenkin huonontunut vaikka ei sitä itse tajuais? Mulla on lisäks niska- ja hartiaseutu kipeä ja pää jatkuvasti, jostain luin että voi liittyä asiaan mutta ei välttämättä.
Mulla ei siis oo laseja ja viimeks oon tarkistuttanut näköni varmaan viitisen vuotta sitten jolloin se on ollu normaali.
Näön huonontuminen ym.
4
484
Vastaukset
- sokeapallo
Jatkaisin vielä että mun silmät vuotaa joskus tosi paljon. Ei johdu meikistä tai muusta eikä oo säännöllistä vaan vuotaaa kans ihan millon sattuu. En oo huomannu noita eell'ä mainittuja oireitakaa samaan aikaan.
Ja tätä on ehkä jatkunut pari kk en oo ihan varma. Alko tosi vähitellen ettei ees huomaa. Suvussa ollu viherkaihia eli glaukoomaa voiskohan tää olla semmosta- silmäsairas
Voi olla juuri sitä viherkaihia,eli silmänpainetautia ja silloin on
oireena tuo silmien vuotaminen
- tri kimittäjä
Käuypä ihan optikolla ja hän ohjaa sinut silmälääkäriin, jos tarve vaatii. Itse olen käyttänyt lukulaseja siitä, kun opin lukemaan ja monitehoja autokoulun jälkeen.
- suosittelen menemään
suosittelen menemään lääkäriin. itselläni kanssa silmät ovat vuotaneet melkein aina ja nyt kun menin silmälääkäriin ni todettiin silmänpainetauti.. onneks jo tässä vaiheessa ettei kerennyt pahentua. olen siis 25v nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1614576Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1973272Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1102863Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1502835Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis352805Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos412151Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132027Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131895Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain391150