Ollaan oltu poikaystäväni kanssa yhdessä 2,5 vuotta. Alku oli mielettömän upeata, muutettiin nopeasti yhteen poikaystäväni tahdosta. Kerroin hänelle heti alussa, että en halua kauan asua pelkästään avoliitossa. Sitten alkoi tulla riitoja kihlauksesta ja tuntuu kuin olisin painostanut hänet lopulta siihen. Nyt ollaan vuosi riidelty naimisiin menosta. Hän on koko ajan muuttanut mieltään ajankohdasta. Nyt olen niin katkera että kaikki on mennyt näin ja unelmani eivät toteutuneetkaan, vaikka kaikki onkin omaa vikaani. Hän haluaa kaikista riidoista huolimatta edelleen olla kanssani, mutta naimisiin menosta ei enää ole tietoakaan. Joka kerta kun hän on sanonut mulle että ei ole valmis, se on murskanut sydämmeni. En tiedä kuinka pääsisin tästä kaikesta yli. Sattuu ja ahdistaa ihan älyttömästi. En tidä onko parempi olla yksin, kun kärsiä näin paljon. Rakastan vain häntä niin paljon. Kumpa voisi kello kääntää.
Katkeruus pilaa suhteen
neiti katkera
2
594
Vastaukset
- janeeeet
vaan pelaa peliään,paa käveleen. on tehny samaa ennenkin.
- DS.
Kerrohan, mitä niin ihmeellistä siinä naimisiinmenossa sitten on? Miten se muuttaisi teidän kahden yhteiseloa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493684
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342661Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271317
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91128