Ollaan oltu poikaystäväni kanssa yhdessä 2,5 vuotta. Alku oli mielettömän upeata, muutettiin nopeasti yhteen poikaystäväni tahdosta. Kerroin hänelle heti alussa, että en halua kauan asua pelkästään avoliitossa. Sitten alkoi tulla riitoja kihlauksesta ja tuntuu kuin olisin painostanut hänet lopulta siihen. Nyt ollaan vuosi riidelty naimisiin menosta. Hän on koko ajan muuttanut mieltään ajankohdasta. Nyt olen niin katkera että kaikki on mennyt näin ja unelmani eivät toteutuneetkaan, vaikka kaikki onkin omaa vikaani. Hän haluaa kaikista riidoista huolimatta edelleen olla kanssani, mutta naimisiin menosta ei enää ole tietoakaan. Joka kerta kun hän on sanonut mulle että ei ole valmis, se on murskanut sydämmeni. En tiedä kuinka pääsisin tästä kaikesta yli. Sattuu ja ahdistaa ihan älyttömästi. En tidä onko parempi olla yksin, kun kärsiä näin paljon. Rakastan vain häntä niin paljon. Kumpa voisi kello kääntää.
Katkeruus pilaa suhteen
neiti katkera
2
640
Vastaukset
- janeeeet
vaan pelaa peliään,paa käveleen. on tehny samaa ennenkin.
- DS.
Kerrohan, mitä niin ihmeellistä siinä naimisiinmenossa sitten on? Miten se muuttaisi teidän kahden yhteiseloa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723392Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211863Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281537- 841411
- 1371058
- 811014
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.66906Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86786Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686