Ollaan oltu poikaystäväni kanssa yhdessä 2,5 vuotta. Alku oli mielettömän upeata, muutettiin nopeasti yhteen poikaystäväni tahdosta. Kerroin hänelle heti alussa, että en halua kauan asua pelkästään avoliitossa. Sitten alkoi tulla riitoja kihlauksesta ja tuntuu kuin olisin painostanut hänet lopulta siihen. Nyt ollaan vuosi riidelty naimisiin menosta. Hän on koko ajan muuttanut mieltään ajankohdasta. Nyt olen niin katkera että kaikki on mennyt näin ja unelmani eivät toteutuneetkaan, vaikka kaikki onkin omaa vikaani. Hän haluaa kaikista riidoista huolimatta edelleen olla kanssani, mutta naimisiin menosta ei enää ole tietoakaan. Joka kerta kun hän on sanonut mulle että ei ole valmis, se on murskanut sydämmeni. En tiedä kuinka pääsisin tästä kaikesta yli. Sattuu ja ahdistaa ihan älyttömästi. En tidä onko parempi olla yksin, kun kärsiä näin paljon. Rakastan vain häntä niin paljon. Kumpa voisi kello kääntää.
Katkeruus pilaa suhteen
neiti katkera
2
588
Vastaukset
- janeeeet
vaan pelaa peliään,paa käveleen. on tehny samaa ennenkin.
- DS.
Kerrohan, mitä niin ihmeellistä siinä naimisiinmenossa sitten on? Miten se muuttaisi teidän kahden yhteiseloa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174633
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2811558Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023