Moikka!
Oltaisiin kaverin kanssa lentämässä EasyJetillä Manchesteriin parin viikon päästä perjantaina. Lento on perillä vasta puoli yhdeltätoista illalla, joten suunnitelmissa olisi äkkiä vain heittää kamat hotellille ja lähteä yöelämää katsastamaan. Hotellimme sijaitsee Portland streetillä. Itse olemme 25- ja 27-vuotiaat naiset. Olisiko jollain hyviä baareja vinkata? Haussa olisi joku vähän rennompi yökerho eli emme ehkä kuulu niihin ihmisiin jotka kähertävät tukkaansa ja tälläytyvät pari tuntia ennen uloslähtöä :) Enemmän siis juhliminen kun näyttäytyminen mielessä. Musiikkimaku meillä on melko monipuolinen, täällä käymme ehkä enemmän rock-henkisissä paikoissa, mutta meillä ei ole mitään tanssimusiikkiakaan vastaan. Kiva olisi jos paikka olisi vähän myöhempään auki ihan jo aikataulusta johtuen. Suuret kiitokset avusta jos jollain on vikkiä heittää!
Baarisuosituksia Manchesteriin
2
380
Vastaukset
- manu oli jees!
sellaisella kadulla kuin Canal street on vieri viereen baareja. Me käytiin kolmessa niistä tammikuun puolivälissä, mutten muista nimiä ja oli pubi/tanssibaariyhdistelmiä. Ennen sinne menoa käytiin kahdessa rokkibaarissa; mutta sen kadun nimeä en valitettavasti muista, jolla ne oli. Olivat kuitenkin vastakkain ja jossain Whitworth streetin ja ehkäpä Oxford streetin yhteyskohdassa... Toisessa oli raskasta heviä ja toinen enemmin fiftarityyppinen mesta, tykkäsin. Toivottavasti löydätte mieleisiä baareja :)
Eikös se Canal street ole siellä Gay villagessa? Ihan vaan tiedoksi matkaan lähtijälle.. Vaikka eipä sillä niin väliä ole missä juhlii. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1226018Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745402106Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk281378Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861123Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64991
- 65931
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.26924Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59915