Löytyisikö kaaviota kytkennöistä? Tai hyvin selkeästi kuvailtu kerronta?
Saisi normaalisti valittua kummat pitkät palaa, mutta sitten Lapin jänkhällä vois napsauttaa katkaisijasta molemmat päälle.
Kolminapainen kytkin vai kaksi kaksinapaista?
Omatpitkät/Lisäpitkät/Omat-ja lisäpitkät
11
346
Vastaukset
- pirun pitkät
suosittelen kolmea yksinapaista kytkintä ja kytkennän voit kokeilemalla todeta. Jos ei toimi niin vikakytkentä.
Mielenkiintoinen lähestymistapa tuo savun jälkeen tutkitaan kytkentä. Valottaisitko vähän miten ja mihin nuo kolme erillistä kytkintä laittaisit.
- pirun pitkät
Täpinä kirjoitti:
Mielenkiintoinen lähestymistapa tuo savun jälkeen tutkitaan kytkentä. Valottaisitko vähän miten ja mihin nuo kolme erillistä kytkintä laittaisit.
ja johdot laittaisin sopiviin paikkoihin, sittenhän se on tehty. Ja valot palaa tai ei pala, riippuu mikä kytkin on missäkin asennossa. Palaa, ei pala ja palaa/ei pala.
Oliko muuta kysyttävää? - Että mitä
pirun pitkät kirjoitti:
ja johdot laittaisin sopiviin paikkoihin, sittenhän se on tehty. Ja valot palaa tai ei pala, riippuu mikä kytkin on missäkin asennossa. Palaa, ei pala ja palaa/ei pala.
Oliko muuta kysyttävää?Minä voisin kysäistä. Keksitkö tuon ihan itte?
- pirun pitkät
Että mitä kirjoitti:
Minä voisin kysäistä. Keksitkö tuon ihan itte?
ja kyllä toimii. Mikäli sulakkeet ei kestä niin sitten laittaa isommat. Mutta kytkentä on OK. Muuta?
- Että sitä
pirun pitkät kirjoitti:
ja kyllä toimii. Mikäli sulakkeet ei kestä niin sitten laittaa isommat. Mutta kytkentä on OK. Muuta?
Olitkin paljon tyhmempi kuin luulin. Ei sitten muuta, tämä riittää hyvin.
- pirun pitkät
Että sitä kirjoitti:
Olitkin paljon tyhmempi kuin luulin. Ei sitten muuta, tämä riittää hyvin.
löytyi vieläkin tyhmempi, aina ei voi voittaa. Mutta kunnia ja kiitos sinulle tyhmyydestäsi.
Olet tyhmistä tyhmin. eli tyhmien kingi. - ......
pirun pitkät kirjoitti:
löytyi vieläkin tyhmempi, aina ei voi voittaa. Mutta kunnia ja kiitos sinulle tyhmyydestäsi.
Olet tyhmistä tyhmin. eli tyhmien kingi.Pidä hyvänäsi vaan.
- kjiehhkjiehh
...... kirjoitti:
Pidä hyvänäsi vaan.
..... pattiinko ottaa, tais osua, ottaako ..... pattiin.
- ......
kjiehhkjiehh kirjoitti:
..... pattiinko ottaa, tais osua, ottaako ..... pattiin.
Niin mikä?
Minä tekisin tuon yhdellä kolmiasentoisella kytkimellä jossa on kaksi pakkaa. Asento: 1 auton omat pitkät palavat, asento: 2 lisäpitkät palavat ja asento: 3 molemmat palavat.
Auton omille pitkille joutuu asentamaan vastaavan lisäreleen kuin lisäpitkillekin. Valintakytkimen ykköspakalla ohjataan auton pitkille asennettua lisärelettä ja kakkospakalla lisävalojen relettä.
Näin menetellen auton valo-ohjauksiin ei kajota eikä tarvita purkaa puolta kojelaudasta, vaan ohjaukset saadaan helposti kaukovalojen lampun kannalta.
Kannattaa piirtää itselle tuo kolmeasentoinen kaksipakkainen ohjauskytkin, niin kyllä se toiminta siitä selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437