Juu mulla on tollane auto mut ku nyt se oli talvilomalla pistin after-run oilii sillo ku lumet tuli meni talvisäilöö. Mut nyt kun yritän saada konettä käymää ei käynnisty... Avasin tulppaaki vähäse se tuntuu pyörivän paremmi mut ei silti käynnisty vaihoin nitrot mut ei... En sit tiiä et oks tullu aika ostaa uus motti mut ois kyll kiva tolla päästä viel ajelee...
Kysoho MFR grx-18
bedved
3
406
Vastaukset
- bedved
juu löysin via tulppa oli menny ei hehkunu enää
- olisin ehdottanut
Olisin myös ehdottanut tulppaa.
Ja ainakin hieman kuumemmalla tulpalla pelaa paremmin, muuten prötää.
Keväällä kun auto kaivetaan naftaliinista, niin yleensä olen joutunut aluksi pyörittelemään löysällä tulpalla, kunnes rasvat ovat lähteneet polttoaineen mukaan ja kone suostuu käymään tulppa kiinni ja ilman hehkua.
- ErikKkiiii
Voi olla et auto ei saa bensaa mul vaihettiin bensa letkut toimii!... Laitappas bensaakaasuttimeen kaynnistyy varmasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379