voiko kaksi ADSL-liittymää olla samanaikasiesti käytössä?? olen irtisanomassa vanhan määräaikaisen liittymäni ja uuden liittymän tarjousaika loppuu ennnen vanhan liittymän sulkemista eli olisi kaksi liittymää samanaikasesti.. onko mahdollista? liittymä on normaali ADSL-liittymä puhelinkaapeleita pitkin.
kaksi ADSL-liittymää samanaikaisesti käytössä?
6
614
Vastaukset
- untokuurna
Ei voi olla.
- Näintehnyt
Eli pyydä uuden liittymän asentajaa irroittaman vanha liittymä ja kytkemään uusi tilalle. Voi vaatia hiukan perusteluja, mutta on ihan normaalia rutiinia ottaa uusi liittymä käyttöön ennen vanhan liittymän sopimuksen umpeutumista esim. viikonloppujen yhteydessä. Voi tietenkin käyttää vain uutta liittymää vaihdon jälkeen.
Ja aika moniin asuntoihin tulee kaksi erillistä puhelinkaapelia, joten jos työn tai muun syyn vuolsi haluat varmentaa internet yhteytesi, niin kyllä sen puhelinlangoillakin usein onnistuu.- lohityyne
jos sisälle asti tulee useampi kuparipari, niin silloin saa.
Toinen mahis olis asentaa toinen ylätaajuusasennuksena ja toinen alataajuudelle. Samalla tapaa kun tehdään lankapuhelimien kanssa.
En kyllä näe kummassakaan mitään järkeä.
Uusi tilalle ja varmistaisin vanhan palveluntarjoajan kanssa, ettei sieltä tule sitten asentajaa repimään uuden liittymän johtoja irti...
Vanhoissa kerrostaloissa se asennus on muutenkin kaaosta. Testipalikka kiinnin asunnon puhelinpistokkeeseen. Sitten asentajan kanssa kellariin ja hän mittasi 60 pistokeparia, ennen kuin löytyi minun asuntoni pistoke... Komeron ovenpielessä oli kynällä merkattu aina parin numero ja asunnon numero, kun joku oli komerossa käynyt asentelemassa. - Henri231
lohityyne kirjoitti:
jos sisälle asti tulee useampi kuparipari, niin silloin saa.
Toinen mahis olis asentaa toinen ylätaajuusasennuksena ja toinen alataajuudelle. Samalla tapaa kun tehdään lankapuhelimien kanssa.
En kyllä näe kummassakaan mitään järkeä.
Uusi tilalle ja varmistaisin vanhan palveluntarjoajan kanssa, ettei sieltä tule sitten asentajaa repimään uuden liittymän johtoja irti...
Vanhoissa kerrostaloissa se asennus on muutenkin kaaosta. Testipalikka kiinnin asunnon puhelinpistokkeeseen. Sitten asentajan kanssa kellariin ja hän mittasi 60 pistokeparia, ennen kuin löytyi minun asuntoni pistoke... Komeron ovenpielessä oli kynällä merkattu aina parin numero ja asunnon numero, kun joku oli komerossa käynyt asentelemassa.tässä ratkaisu
http://www.fsp.fi/yksityisille/laajakaista/ - no höh!
Henri231 kirjoitti:
tässä ratkaisu
http://www.fsp.fi/yksityisille/laajakaista/tajuat kai että kukaan ei tässä maininnut asuinkuntaansa joten tollaisen pienen alueen operaattorin tarjoaminen on vähän niinqu tyhmää.. FSP toimii vain Forssassa, Salossa, Loimaalla ja Somerolla. Ei ole mikään valtakunnallinen operaattori, itseasiassa ne valtakunnalliset operaattoritkaan ei toimi ihan koko maassa joten aina pitäisi mainita missä asuu, ja operaattoria voi tarjota sit sen mukaan.
- ............
jos asuntoosi tulee kaksi johtoparia niin silloin voi. Samaan johtopariin ei voi kytkeä kuin yhden ADSL-liittymän kerrallaan ( mahdollisesti analoginen lankapuhelin kun käytetään ns. ylätaajuusasennusta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312305Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175271Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344868Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4712391Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142260Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931833FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01481Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu941338- 391246
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101215