voiko kaksi ADSL-liittymää olla samanaikasiesti käytössä?? olen irtisanomassa vanhan määräaikaisen liittymäni ja uuden liittymän tarjousaika loppuu ennnen vanhan liittymän sulkemista eli olisi kaksi liittymää samanaikasesti.. onko mahdollista? liittymä on normaali ADSL-liittymä puhelinkaapeleita pitkin.
kaksi ADSL-liittymää samanaikaisesti käytössä?
6
616
Vastaukset
- untokuurna
Ei voi olla.
- Näintehnyt
Eli pyydä uuden liittymän asentajaa irroittaman vanha liittymä ja kytkemään uusi tilalle. Voi vaatia hiukan perusteluja, mutta on ihan normaalia rutiinia ottaa uusi liittymä käyttöön ennen vanhan liittymän sopimuksen umpeutumista esim. viikonloppujen yhteydessä. Voi tietenkin käyttää vain uutta liittymää vaihdon jälkeen.
Ja aika moniin asuntoihin tulee kaksi erillistä puhelinkaapelia, joten jos työn tai muun syyn vuolsi haluat varmentaa internet yhteytesi, niin kyllä sen puhelinlangoillakin usein onnistuu.- lohityyne
jos sisälle asti tulee useampi kuparipari, niin silloin saa.
Toinen mahis olis asentaa toinen ylätaajuusasennuksena ja toinen alataajuudelle. Samalla tapaa kun tehdään lankapuhelimien kanssa.
En kyllä näe kummassakaan mitään järkeä.
Uusi tilalle ja varmistaisin vanhan palveluntarjoajan kanssa, ettei sieltä tule sitten asentajaa repimään uuden liittymän johtoja irti...
Vanhoissa kerrostaloissa se asennus on muutenkin kaaosta. Testipalikka kiinnin asunnon puhelinpistokkeeseen. Sitten asentajan kanssa kellariin ja hän mittasi 60 pistokeparia, ennen kuin löytyi minun asuntoni pistoke... Komeron ovenpielessä oli kynällä merkattu aina parin numero ja asunnon numero, kun joku oli komerossa käynyt asentelemassa. - Henri231
lohityyne kirjoitti:
jos sisälle asti tulee useampi kuparipari, niin silloin saa.
Toinen mahis olis asentaa toinen ylätaajuusasennuksena ja toinen alataajuudelle. Samalla tapaa kun tehdään lankapuhelimien kanssa.
En kyllä näe kummassakaan mitään järkeä.
Uusi tilalle ja varmistaisin vanhan palveluntarjoajan kanssa, ettei sieltä tule sitten asentajaa repimään uuden liittymän johtoja irti...
Vanhoissa kerrostaloissa se asennus on muutenkin kaaosta. Testipalikka kiinnin asunnon puhelinpistokkeeseen. Sitten asentajan kanssa kellariin ja hän mittasi 60 pistokeparia, ennen kuin löytyi minun asuntoni pistoke... Komeron ovenpielessä oli kynällä merkattu aina parin numero ja asunnon numero, kun joku oli komerossa käynyt asentelemassa.tässä ratkaisu
http://www.fsp.fi/yksityisille/laajakaista/ - no höh!
Henri231 kirjoitti:
tässä ratkaisu
http://www.fsp.fi/yksityisille/laajakaista/tajuat kai että kukaan ei tässä maininnut asuinkuntaansa joten tollaisen pienen alueen operaattorin tarjoaminen on vähän niinqu tyhmää.. FSP toimii vain Forssassa, Salossa, Loimaalla ja Somerolla. Ei ole mikään valtakunnallinen operaattori, itseasiassa ne valtakunnalliset operaattoritkaan ei toimi ihan koko maassa joten aina pitäisi mainita missä asuu, ja operaattoria voi tarjota sit sen mukaan.
- ............
jos asuntoosi tulee kaksi johtoparia niin silloin voi. Samaan johtopariin ei voi kytkeä kuin yhden ADSL-liittymän kerrallaan ( mahdollisesti analoginen lankapuhelin kun käytetään ns. ylätaajuusasennusta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750