Honda BF60 kokemuksia?

Unto Uistelija

Olen hankkimassa uutta Honda BF60-konetta ensikesäksi HT-paattiini kesäksi. Onko kokemuksia koneesta?
Se on ilmeisesti uusinta tekniikkaa myynnissä olevissa kuuskymppisistä. Kaikki tieto ja varsinkin jos on vertailutietoa muihin samankokoisiin, niin kiva olisi tietää kaikki plussat ja miinukset.

18

7803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AMT MIES

Yhden kesän kokemuksella pienikulutuksinen ja todella nättiääninen kone.Ei minkäänlaista moitetta.Käynnistyy laakista.Ei 2t öljyn käryä myötätuulessa.
      Ainakin AMT kanssa lähtee hyvin liukuun.Luotettavuudesta ei tietty voi mitään varmaa sanoa yhden kesän kokemuksella mutta jos yhtään sama kun BF 50 niin ikiliikkuja.

• hfgada

Mikä AMT sulla on? Olen harkinnut n. 5 m AMT:n hankkimistsa ja tuollaista 60 hp konetta.

• AMT MIES
        hfgada kirjoitti:

Mikä AMT sulla on? Olen harkinnut n. 5 m AMT:n hankkimistsa ja tuollaista 60 hp konetta.

170R

• hkjdysd
        AMT MIES kirjoitti:

170R

Olen todellakin miettinyt tuon paketin ostamista, tosin 170 brs. Nouseeko vene liukuun myös neljällä hengellä? Onko sulla kiinni vakiopotkuri? Käyttäjien kertomana 50:llä liukuunnousu on tuskaista.

• Vertaa joskus

Itse ajoin 90 TLDI:llä yli 500 mpk enkä missään vaiheessa huomannut käryä, eikä kukaan muukaan asiasta huomauttanut. Keskikulutus 28s 0,55 l/mpk, tuuliasivene 450 kg 1-5 hengen kuormalla.

• öljyllä lotraaja

mutta minkä kokoiseen ht-paattiin ajattelit 60 laittaa ? Joka merkistähän täälä on omansa mielipiteet.
      Parhaan valinnan mielestäni teet, kun huomioit teho / painosuhteen. Eli max hv / pieni kg.

• AMT MIES

Potkurin nousuista en tiedä mutta on vakio mikä AMT/Honda paketissa tulee.Ainakin 3 henkilöllä lähtee hyvin liukuun.Enemmästä en tiedä.Kuten tuli aikasemmin sanottua niin moottorissa on tosi pieni kulutus.Nätti käyntinen ja hyvä kulkunen.Myöskin Hondan jälleenmyynti hinta on yksi parhaista.Mitä muuta moottorilta normaalikäytössä tarvitsee?

• sdfsraew
        AMT MIES kirjoitti:

Potkurin nousuista en tiedä mutta on vakio mikä AMT/Honda paketissa tulee.Ainakin 3 henkilöllä lähtee hyvin liukuun.Enemmästä en tiedä.Kuten tuli aikasemmin sanottua niin moottorissa on tosi pieni kulutus.Nätti käyntinen ja hyvä kulkunen.Myöskin Hondan jälleenmyynti hinta on yksi parhaista.Mitä muuta moottorilta normaalikäytössä tarvitsee?

Kuinka paljon kone vie tunnissa liukunopeudella? ...tana että polttelee toi paketti :)

• poromies4711
        sdfsraew kirjoitti:

Kuinka paljon kone vie tunnissa liukunopeudella? ...tana että polttelee toi paketti :)

Aiotko liukua sillä tunnin vai menetkö jonkin? Eikö olisi mielekkäämpää kysyä paljonko tavaraa menee kilometrille/meripeninkulmalle/poronkusemalle?

• asdsdgg
        poromies4711 kirjoitti:

Aiotko liukua sillä tunnin vai menetkö jonkin? Eikö olisi mielekkäämpää kysyä paljonko tavaraa menee kilometrille/meripeninkulmalle/poronkusemalle?

aioin liukua tunnin. Vene tulee huviajeluun. Tosin voihan olla, että menen sillä paikasta a paikkaan b ja vielä takas, mutta pääasiallinen käyttö on hupiveneily kauniilla säällä.

• 8282

veneeni silver wolf ei nouse liukuun 6 hengen kuormalla heikkotehoisella honda bf 60 mootorilla.

• Anonyymi

Mun Wolf nousee ihan kohtuudella plaaniin 6hlö kuormalla, jonkin verran matkatavaroita ja 2x25L tankit täynnä. Ja tää sillä heikkotehoisella bf60 koneella...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun Wolf nousee ihan kohtuudella plaaniin 6hlö kuormalla, jonkin verran matkatavaroita ja 2x25L tankit täynnä. Ja tää sillä heikkotehoisella bf60 koneella...

minulla BF 60hv , kysyisin sinulta mikä ruutukuvio tuntimittarissa vilkkuu, ruutukuvion laidoissa nuolet keskelle päin.

• Käytännössä

Paaliin

• Anonyymi

Paljollako myyt sen paalin?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2472
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1792
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      259
      1446
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1272
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      390
      1245
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      358
      1197
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe