Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Helsingin eläinlääkärikeskus

Mietityttää vaan_

Eli olisin vähän kysellyt ihmisten (ja tietenkin myös koirien, ja muidenkin eläinten :) ) kokemuksia Vesalassa sijaitsevasta eläinlääkäristä. Onko mielestänne ollut ihan asiallinen ja hyvä paikka?
Laitoin keskustelun jo tonne koirien terveys- osioon, mutta ajattelin että täältä vois saada vähän enemmän vastauksia.

9

2069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietityttää vaan_

      Kenelläkään ei oo mitään kokemuksia? Olisin vaan halunnu tietää, kun en ite ollu kauheen tyytyväinen...

      • kjaslöalsdjdsalsj

        Mikä vikana? Itsellä ei kokemusta paikasta.


      • ,lkoyg,luhl,ytkg

        ole aina ollut tyytyväinen, mutta onneksi ei ole ollut kuin pikkujuttuja rokotuksia yms. Ymmärrän, että on kiire, mutta toivoisin, että siihen pieneenkin asiaan paneuduttaisiin täysillä, mikä sillä hetkellä on edessä. Omistaja on kuitenkin huolissaan ja maksaa jokaisesta testistä, on ne sitten otettu hyvin tai vähemmän hyvin.


      • Etkylvaa
        ,lkoyg,luhl,ytkg kirjoitti:

        ole aina ollut tyytyväinen, mutta onneksi ei ole ollut kuin pikkujuttuja rokotuksia yms. Ymmärrän, että on kiire, mutta toivoisin, että siihen pieneenkin asiaan paneuduttaisiin täysillä, mikä sillä hetkellä on edessä. Omistaja on kuitenkin huolissaan ja maksaa jokaisesta testistä, on ne sitten otettu hyvin tai vähemmän hyvin.

        Mä alan ainakin olemaan jo vähän kyllästyny eläinlääkäreihin, kun en mielestäni missään oo saanu hyvää palveluu, ja jotenkin toiminta vaikuttaa kaikissa paikoissa jotenkin epämääräiseltä. Esimerkiks kun meen sisään mun koiran kanssa (näin on käyny kolmessa eri paikassa Helsingissä ja Espoossa), eläinlääkäri on just kävelemässä siitä oven ohi, mutta ei oo huomaavinaankaan mua. Vastaanotossa/kassalla ei oo ketään ja mä jään koiran kanssa pyörimään siihen aulaan ( en nää muita asiakkaitaa, eikä mistään kuulu mitään ääniäkään). Sitten jonkun ajan päästä kassalle ilmaantuu joku työntekijä joka ottaa meijät tympeesti vastaan.
        Kerran oli eläinlääkäri joka selvästi pelkäs mun cockeria, vaikkei se osottanu mitään aggressiivisuuden merkkejä. Lääkäri ei meinannu uskaltaa ees koskee siihen, kun koira käänty vaan haistelemaan sitä kohti.
        Yhessä paikassa eläinlääkäri vaikutti melko sekavalta. Olin koiran kanssa rokotuksissa, ja yleensä eläinlääkäri kyllä tutkii koiraa ees vähän, mutta tää vaan anto rokotukset ja vilkas ohimennen hampaita kun mä kysyin et onko hampaat hyvät. Ja sellasesta palvelusta piti maksaa viel 80e!


      • kultsikka

        Tampereella veter on todella kallis ja tekevät kokeita jos vaikka olis jokin vaiva koiralla. No ei sitten mitään ollut. lasku olikin sitten ainakin muheva. T: Kultsi 5.v


    • minämjm,jhm,k

      Siellä on monta ell, osa erittäin hyviä mielestäni, osa ei niin hyviä. Raaka totuus on, että kokemus on tällä alalla kullan arvoinen. Silti tuollakin on yksi nuorehko, erittäin hyvä miesell-lääkäri.

      • hyvää_palvelua

        Haluaisin suositella Vallilan eläinlääkäriä. En ole käynyt siellä koirani kanssa, mutta marsuni leikattiin siellä (kastraatio). Palvelu oli TO-DEL-LA hyvää ja koska komplikaatioita tuli (marsuilla oma elimistö alkaa kehittää vasta-aineita vierasesineitä eli tikkejä kohtaan) saimme kolme kertaa käydä ilmaiseksi ja saimme ekalla kerralla ilmaiset lääkkeet, tokalla kerralla maksoimme itse. Suosittelen.. Vaikutti koirillekin hyvältä ja vien oman koirani sinne jos tulee jotain. :) Toinen ihan kiva paikka on Käpylän Vetek.


    • Lumi11kk

      Minun kokemus oli erittäin hyvä Rajakyllässä sijaitsevasta eläinlääkäristä. Eilen aamulla kissa steriloistiin. Samassa ohessa lääkäri tutki kissan suun, korvat, kuunteli sydäntä. Hän Huomaa sivuäänen ja pyysi toisen lääkärin paikalle varmistamaan ja antamaan mielipidettä. Hänen arviointi osui naulankantaan. Kissa leikattiin ,samassa napatyrä poistettiin. Erittäin hyvää palvelua toimistotyöntekijästä lääkäriin. Kahvia tarjottiin keksin kera. Asiantuntevaa hoitoa. Oheistusta ja resepti mukaan. Toisellakin lääkärillä oli aikaa vaihtaa ajatuksia viellä leikkauksen jälkeen. Kissa voi hyvin havaittu sydänvika ei haitannut. Keskustelimme lääkärit ja minä leikkauksesta ja teimme yhteisen päätöksen. Ja vielä sain mukaani muovisen ison kantokopan jonka edesmennyt kissan omistaja oli jättänyt eteenpäin annettavaksi. Kiitollinen hyvästä hoidosta erittäin ystävälliselle lääkäriaseman koko henkilökunnalle. Me menemme uudelleen. Ja oli edullinen 153e resepti mukaan. Tähän sisältyi kauluri. Suosittelen lämpimästi. Kaunista kevättä . Terv minä ja kissani Lumi

    • Anonyymi

      Oli kolmenkymmenen vuoden ajan paras. Muutettuaan aikaisemmi toimivan lääkityksen mielestään parempaan (kalliimpaan), sanoi seuraavan hoitotoimenpiteen alussa, koiran ollessa rauhoitetun, että syyllistyn eläinrääkkäyksen, mikäli koiraa ei nyt lopeteta. Tuska velloo vieläkin sisälläni, että lääkärin määräämän väärän lääkityksen vuoksi jouduin luopumaan rakkaasta ystävästäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe