otsikossahan kysymys jo tulikin..
Hyvä hieroja Kajaanissa?
16
7472
Vastaukset
- sivusta seurannut
ihme mummo oo hyvä, kaikki vaivat lähtee ????
turvan talo !- joulupuokki
Onko mummo hyvänkin näköinen? Kertokaa tiwtävät enemmän.
- turva1
vieläkö se venakko rulaa ?
- appppppspda
hyviä??
- 987654321456
KotiPizzan vieressä on hyvä ja kohtuuhintainen hieroja. En laita nimeä niin ei mene mainostamiseksi, vaan käy katsomassa. Puhelinnumero on ovessa. Olen käynyt säännöllisesti siellä ja on auttanut.
- auttavia käsiä löyty
kuulin, että kanervatiellä olis kans joku hieroja, on kans auttanut siinä
- JEEEEEEEEES
Brahenkadulla, lähellä linnansillan risteystä on hyvä mieshieroja.
Kuurnassa Kisatiellä on myös hyvä mieshieroja.- ?
Eikö löydy päteviä ja ehkä silmääkin kiellyttäviä naishierojia?
Ei tarvitse olla Happy ending vaan ihan oikeaa hierontaa? - zdf brthnx
? kirjoitti:
Eikö löydy päteviä ja ehkä silmääkin kiellyttäviä naishierojia?
Ei tarvitse olla Happy ending vaan ihan oikeaa hierontaa?hierontaa Kajaanissa? Sellaista jossa on "Happy ending" ?!
- jumissa
Minäkin olen etsinyt Kajaanista hyvää urheiluhierojaa/hierojaa. Sellaista, joka osaa aukoa lihasjumeja, muttei kuitenkaan ole kovakourainen. Liika hierontaöljyn käyttö ärsyttää myös (voin levitellä rasvaa kotonakin). Otan vihjeitä vastaan.
- hävetys
Se se vaan on kun alakaat kireet paikat löystyä niin tuppaa rupiamaan perse ruplattamaan... ja taas haisee paska!
- Rentouttava hieronta
Kajaanissa oli erinomainen urheiluhieroja entisen Vanhan Välskärin yläkerrassa, mutta muutti kotiseudulleen. Sen jälkeen on ollut vain kovakouraisia rouhijoita. Harmi!
- kireetlihakset
Minäkin etsin hyvää ja asiansa osaavaa hierojaa. Mieluummin nainen koska itse mies ja en halua miesten puristelua.
- mieluummin.nainen
En halua itsekään minkään homon puristelua.
- Lihas
Siitä vaan kierrolle eiköhän se löydy. Turha sitä on täältä kysellä.
- kudaateki
Minä kävin Nivalassa naishierojalla hyvin hoiti hommansa oli silmänruokaa samalla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907