Tasty Food

kebutsi

Onko kokemuksia Tasty Foodista, mikä sijaitsee Kourulassa?

10

1286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • body step

Loistava paikka. Esimerkiksi riisikebabin riisi ei ole kuivunutta ja kastike on hyvää. Pizzatkin on isoja. Palvelu on loistavaa. Ainoa miinus tulee salaattipöydän uupumisesta, toisaalta tila on niin pieni, ettei sinne salaattibaari mahtuisikaan.

• vakkari asiakas

Ystävällinen palvelu ja hyvät pizzat! Voin suositella!

• haisee
        vakkari asiakas kirjoitti:

Ystävällinen palvelu ja hyvät pizzat! Voin suositella!

ainakin lähialueille. Mites ne velvoitteet yhteiskunnalle? Rehellisen vastauksen jos saan, niin tässä yksi asiakas.

• harmaa talous

- eikös se ole eräs kaupungin monista hepatiittibaareista. Noi kebabit ja pitseriat ja kiinalaiset kun on.....

• Jopa maitokahveja!

Itselläni on ollut ilo tavata kyseisen paikan omistaja. Sanon ihan suoraan että lappeenrannan kebabbiloista ehkä paras palvelu ja äärimmäisen mukava kaveri. Oli aikanaan Fazerilla töissä, mutta aloitti oman yrityksen kun työpaikkoja leikkailtiin. Kaveri on ammattikokki Libanonista, ja tietää mitä tekee. Lisäksi paikasta saa Espresso, - ja maitokahveja ! (Hyviä sellaisia) :D - Käykääpä maistelemassa.

• Ex-kourulan asukas

Jaa, no vastaanpa näin vähän jäljessä nyt kuitenkin. Joo mukava palvelu ja melko nopeata, kahvit saa tietty ilmaiseksi. Pieni paikka tosin et itse aina kävin hakee mukaan mätöt. Itse ruuasta sen verta, että varsinkin rullakebut oli heikohkoja. Mikään ei juurikaan täsmännyt, hillitön leipä johon kääritty lihat jota oli todella vähän verrattuna leivän kokoon. Kastike oli jotain omatekoista ilmeisesti ja ei ainakaan itselle maistunut, makeaa ja "rasvaista". Salaatti oli yhtäkuin suolakurkut, lisäks leipä oli todella paksu ja "rasvainen". Tuntu et söi koko ajan vain sitä pelkkää hiivalimppua. Pizzat oli muistaakseen parempia,tosin sen muistan et törkee määrä juustoo et meinas itekkin muuttua juustoks pikkuhiljaa, mut siis joo parempia kylläkin suhteessa kebuihin. Muut kebut parempia mut tasoltaan heikompaa mättöä kuin esim. Selam. Et et kyllähän sen vähän määrän mitä tota roskaa tulee syötyä niin käy tosta hakee tarvittaessa, mut jos haluu laatuu niin paree suunnata muualle. Käykää kattoo mut kunhan ette havittele liikoja. Muuten oikein mukava paikka,pieni ja viihtyisä sen aikaa, kun venaa mättöö.

• Kantis#2

Nimimerkki harmaa talous syö ilmeisesti vain kotipitsan riistohintaista pitsaa ja haukkuu kaikki "karvakädet"...?

Tasty food on ehkä yksi kaupungin edullisimmista paikoista, mutta kassa ei ole jatkuvasti auki eli kaikki lyödään aina kassaan ja kuitin saa halutessaan! Eli verottaja saa varmasti omansa.

Paikan pyörittäjä tekee tosiaan kastikkeet itse ja ne ovat erinomaisia!
      Myönnettäköön ettei kebabrulla ole varmastikaan kaikkien mieleen reilun kaalisalaatin takia, mutta mielestäni leivässä ole mitään vikaa.

Pitsat ovat isoja ja erittäin maukkaita ja joka kymmenes ateria on ilmainen.

• Naapurista

Tasty food on uudistunut eli vaihtanut omistajaa. Vanhat tutut tuotteet on edelleen listalla, mutta nyt on lisäksi aivan erinomaisia intialaisia annoksia. Suosittelen!

• kimi

joo, oli aikakin että lappeenrannasta saa intialaista ruokaa.... vois mennä keskustaan vähän pöheempiin tiloihin ja tarjota vain intialaista. Ruoka oli tosi hyvä, naan leipää oon syöny parempiakin

• Ent asiakas

Kyllähän ton paikan ruuan taso tippu alas ku lehmän häntä Bassamin lähdettyä. Ja jos käyt facebookin sivuille pistää neg kommentin ni sehän poistetaan sieltä samantien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1578
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      27
      1112
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1074
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      986
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      188
      924
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      98
      863
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      861
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      799
    Aihe