Ensimmäinen tasokoe

n

Onko krav magan ensimmäinen tasokoe vaativa, siis hylätäänkö suunnilleen puolet porukasta säännönmukaisesti, onko hylsyt yksittäisiä vai pääseekö kaikki läpi kun vaan tietää ettei potkuja suoriteta sormilla? Olen nyt peruskurssilla SKML:oon kuuluvassa seurassa ja olen kurssin huonoin, aiempaa liikuntataustaa ei ole. Nyt jo vähän mietityttää, kehtaanko mennä koko tasokokeeseen lainkaan, kun en tahdo olla porukan ainoa joka ei pääse läpi. Parempi keksiä joku tekosyy, jonka varjolla "joutuu" jättämään testin väliin ja suorittamaan sen joskus myöhemmin. Eri asia on, jos muitakin hylätään, jolloin siihen ei liity samanlaista häpeää.

6

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahvi -

      Se magan 1.tason tasokoediplomi nyt ei ole niin tavoittelemisen arvoinen juttu, että kannattais tollasilla päätään vaivata.

      • muovi -

        Olipa kannustava vastaus.


    • gg

      Kyllä sen ekan tasokokeen yleensä kaikki läpäisevät. Mikäli kuitenkin sattuu tulemaan "hylsy", se ei kuitenkaan ole este harjoittelun jatkamiselle, vaan voi uusia kokeen myöhemmin. Suosittelisin varsinkin jos jännittää osallistumaan joka tapauksessa, saatpa ainakin kokemusta itse näyttötilaisuudesta, ja mahdollisessa uusinnassa voi keskittyä itse tilaisuuden jännittämisen sijaan omaan suoritukseesi.

      • nimimeekki

        Olen erittäin konenut kamppailija takana 1,5 vuotta treeniä, suosittelen vaihda lajia esim. rbds raw magaan!


    • KM

      Millä perusteella olet "kurssin huonoin"? Jos käyt edes semiaktiivisesti treeneissä, läpäiset Practitioner 1 -kokeen varmasti. Jos taas käyt vain muutamissa treeneissä ennen tasokoetta sen toivossa, että saisit merkin ja diplomin, niin ohjaaja ei välttämättä laske edes tasokokeeseen.

    • P1

      Oma tasokokeeni oli samalla opetustilanne, jonka pitäjä kävi huomauttamassa pahoista virheistä ja kertoi/näytti oikean suoritustavan tarvittaessa vaikka rautalangasta vääntäen. Jos pystyi korjaamaan näytetyt virheet, suoritus hyväksyttiin. Rima pidettiin aika alhaalla ja kaikki läpäisi tasokokeen, mikä onkin aika yleinen käytäntö kamppailulajien ensimmäisessä taso/vyökokeessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe