Onko jollain kokemusta Ikean iduktioliedestä?
Olen tekemässä keittiöremppaa ja katsellut pöytälevyyn upotettavia induktioliesiä ja huomannut että Ikean induktioliesi on ylivoimaisesti halvin. Kannattaako ostaa tuo 399€ maksava liesi vai pitääkö ostaa yli 600€ maksava tunnetumpi merkki Mustasta pörssistä tai Veikon koneesta?
Ikea:n induktioliesi
5
5275
Vastaukset
- Remontti syksyllä
mutta itse ostin syksyllä Whirpoolin Veikon koneesta 499 (ovh. 799) Tiedä tuotamutta induktiothan on hinnoiteltu yhä edelleeen kovaksi.
- eihalpaa
vanha totuus .halvalla ei hyvää saa.
- Remontti syksyllä
eihalpaa kirjoitti:
vanha totuus .halvalla ei hyvää saa.
ei ainakaan vielä ongelmia. Keittiöremontti syyskuun puolessa välissä. Hipaisut , boosterit , neljä alustaa, helppo pitää puhtaana, ajastin
- sähkömiäs...
sehan tulee sinulle rakennussarjana niinkuin muutkin ikean palikka huonekalut. vain sähköasentaja saa sen koota nipuun , toivottavasti mukana on kaikki osat kun sehän on askarreltu jossain entisessä Jugoslaviassa.
- voisin ottaakin
Kokemusta ei ole, mutta harkinnassa on. Huono laatu ei siinä mielessä pelota, kun takuu on kuitenkin 5 vuotta. Siinä ajassa ehtii moni muukin kuin Ikean kodinkone hajota.
Luultavasti ei kuitenkaan itse päädytä Ikeaan, koska
1) Ne Ikean liesien säätimet ja kytkimet on sekavan ja monimutkaisen näköisiä ja
2) Vaikka induktiotasot ja uunit ovat edullisia, kunnon jääkaapit, pakastimet ja tiskarit eivät mielestäni ole. Ja halutaan koko keittiön koneet samasta paikasta.
Mutta muuten voisin ottaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849