potkut facebookista

ainokainen....

Olen saanut useaan otteeseen potkut facebookista, vaikka en ole häiriköinyt ,itenkään.. tiedän, kuka poistattaa aina profiilini, siis pyytää kavereitaan ilmiantaan minut tai sitten sillä on itsellä niin monta teksaistua profiilia ja niillä ilmiantaa minut.. mitähän tässä olis tehtävissä,,, rikosilmoitus.. mulla on kuitenkin paljon tärkeitä kavereita facessa ja tahtosin olla niiden kan yhteyksissä, mut tää kiusanteko ärsyttää.. pääsen sinne kuiteski aina takasin, mut mun on tehtävä uus profiili ja muutettava vähän nimeäni, mutta sitten korjaan sen nimeni omakseni, kun pääsen sinne ... pliiis.. mitä ois tehtävissä, että tääs kiusantekijä lopettas tään , että jäis kiinni...

13

1934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+4

no sanohan nyt millä perusteluilla sinut facebookissa poistetaan? täytyyhän siihen aina sääntörikkomus olla perusteluna.

ei taida täyttää rikoksen tunnusmerkkejä facebiik tilin asiattomaksi ilmoittaminen, siis edes perusteeton ja toistuva ilmoittaminen.

facebookissahan on aina käytettävä oikeaa omaa nimeä, siinä jo heti sääntörikkomus jos kovin kieroon sitä nimeäsi väännät.

• ainokainennen

siis ei tule mitäänsyytä
        tälläinen tulee

Käyttäjätili poistettu käytöstä
        Käyttäjätunnuksesi on poistettu käytöstä. Jos sinulla on kysyttävää, voit vierailla UKK-sivullamme

ja sitten UKK-sivulla voi laittaa palautetta, mut ei sieltä koskaan vastata mitään. mun on "pakko " sitten vähän väärentää nimeäni, kun otan uuden profiilin esmes kari, sari , mari jne.. jonka sitten muutan oikeaksi, kun pääsen sinne ... ja kaikki kaverit pitää tietty aina pyydelle uusiksi.. en ole rikkonut mitään sääntöjä!!!!!,mut tää kiusanteko , miten sen sais loppuun.. siis onko mitään mitä minä voisin tehä että tää kiusaaja lopettais
        ja sitten tuosta nimen oikeellisuudesta. siellähän on jos mitä fiktio henkilöitä pottapäätä ym ym

• jhgfdyfui
        ainokainennen kirjoitti:

siis ei tule mitäänsyytä
        tälläinen tulee

Käyttäjätili poistettu käytöstä
        Käyttäjätunnuksesi on poistettu käytöstä. Jos sinulla on kysyttävää, voit vierailla UKK-sivullamme

ja sitten UKK-sivulla voi laittaa palautetta, mut ei sieltä koskaan vastata mitään. mun on "pakko " sitten vähän väärentää nimeäni, kun otan uuden profiilin esmes kari, sari , mari jne.. jonka sitten muutan oikeaksi, kun pääsen sinne ... ja kaikki kaverit pitää tietty aina pyydelle uusiksi.. en ole rikkonut mitään sääntöjä!!!!!,mut tää kiusanteko , miten sen sais loppuun.. siis onko mitään mitä minä voisin tehä että tää kiusaaja lopettais
        ja sitten tuosta nimen oikeellisuudesta. siellähän on jos mitä fiktio henkilöitä pottapäätä ym ym

No siis eivät poista ihan ilman syytä. Jos käytät toisten kuvia, julkaiset epäsopivaa materiaalia tmv, niin silloin voivat poistaa... tai käytä väärää nimeä, syntymäaikaa jne.

Mailiisi kyllä tulee tieto miksi profiili on poistettu, ja yleensä siinä on linkki ehtoihin mitä olet rikkonut.

Tuntuu aika kaukaiselta että joku ryhmä aina ilmiantaisi sinut, ja tulisi sinulle silti tieto miksi on poistettu.

Mene sinne omalla nimellä, ja laita asetuksista niin että sinua ei sieltä voi löytää hakutoiminnolla. Tällöin olet "näkymätön" kaikille muille paitsi kavereille jotka otat listalle.

Jatkuva nimenmuuttaminen ei ole suotavaa.

VAIHDA MYÖS SALASANASI. Sillä joku voi tilisi käydä poistamassa, tosin se palautuisi jos kirjaudut sisälle tämänkin jälkeen...

Mutta laita sellainen maili siihen mitä käytät, ja lue mitä Face postittaa. Ja jos sinne palautetta laitat, niin vain enkuksi jos haluat että vastaavat.

• ainokainnennn
        jhgfdyfui kirjoitti:

No siis eivät poista ihan ilman syytä. Jos käytät toisten kuvia, julkaiset epäsopivaa materiaalia tmv, niin silloin voivat poistaa... tai käytä väärää nimeä, syntymäaikaa jne.

Mailiisi kyllä tulee tieto miksi profiili on poistettu, ja yleensä siinä on linkki ehtoihin mitä olet rikkonut.

Tuntuu aika kaukaiselta että joku ryhmä aina ilmiantaisi sinut, ja tulisi sinulle silti tieto miksi on poistettu.

Mene sinne omalla nimellä, ja laita asetuksista niin että sinua ei sieltä voi löytää hakutoiminnolla. Tällöin olet "näkymätön" kaikille muille paitsi kavereille jotka otat listalle.

Jatkuva nimenmuuttaminen ei ole suotavaa.

VAIHDA MYÖS SALASANASI. Sillä joku voi tilisi käydä poistamassa, tosin se palautuisi jos kirjaudut sisälle tämänkin jälkeen...

Mutta laita sellainen maili siihen mitä käytät, ja lue mitä Face postittaa. Ja jos sinne palautetta laitat, niin vain enkuksi jos haluat että vastaavat.

no ei varmaan ilman syytä, mutta jos tulee jotain 10-20 ilmiantoa niin varman poistavat... ainaski epäilen tätä,että tää henkilö joka mua vainoaa, on tekassu sinne profiileja ja sitte ilmiantaa mua.... en oo jaellu mitään väärää materiaali, kuvia jne,,,, en ees omaa kuvaa.. no toi oli hyvä neuvo, että -Mene sinne omalla nimellä, ja laita asetuksista niin että sinua ei sieltä voi löytää hakutoiminnolla. Tällöin olet "näkymätön" kaikille muille paitsi kavereille jotka otat listalle.-
        Ja todellakin sinne palautus on laitettava englanniksi, ja laitoinkin, mut ei oo vastattu, joten se mun selitys ei kai kelvannu niille tai jotain.....mutta kokeillaan nyt sun neuvoillas.. Kiitos !

• ainokaineeeen
        ainokainnennn kirjoitti:

no ei varmaan ilman syytä, mutta jos tulee jotain 10-20 ilmiantoa niin varman poistavat... ainaski epäilen tätä,että tää henkilö joka mua vainoaa, on tekassu sinne profiileja ja sitte ilmiantaa mua.... en oo jaellu mitään väärää materiaali, kuvia jne,,,, en ees omaa kuvaa.. no toi oli hyvä neuvo, että -Mene sinne omalla nimellä, ja laita asetuksista niin että sinua ei sieltä voi löytää hakutoiminnolla. Tällöin olet "näkymätön" kaikille muille paitsi kavereille jotka otat listalle.-
        Ja todellakin sinne palautus on laitettava englanniksi, ja laitoinkin, mut ei oo vastattu, joten se mun selitys ei kai kelvannu niille tai jotain.....mutta kokeillaan nyt sun neuvoillas.. Kiitos !

no nyt on luotu taas profiili, mut nyt tämä fb tahtoo vahvistukseksi laitta mulle teksiviestin.. mitää ongelmia ei ole, mutta tää viimenen lause FACEBOOK EI VELOITA TÄSTÄ PALVELUSTA, MUTTA OPERAATTORISI NORMAALI HINNASTO ON KUITENKI VOIMASSA. eli mitä toi tarkoittaa ? vaa onko joku huijaus ????? eli tällee se kysyy :
        Vahvista puhelinnumerosi

Facebook käyttää turvallisuustestejä varmistaakseen, että henkilöt Facebookissa ovat todellisia. Voimme varmistua henkilöllisyydestäsi kännykkäsi avulla. Pyydämme sinua todentamaan käyttäjätilisi vahvistamalla puhelinnumerosi tähän. Lähetämme vahvistuskoodin tekstiviestinä.

Valitse maanumero (esim. Suomen 358) ja kirjoita matkapuhelinnumerosi ilman erikoismerkkejä. Jos numero alkaa nollalla, muistaa poistaa alun nolla.
        Maakoodi:
        Puhelinnumero:

[ Lisätietoja ]
        Me lähetämme sinulle varmennuskoodin sisältävän tekstiviestin, kun olet kirjoittanut matkapuhelinnumerosi. Koodin kirjoittaminen sivustolle varmistaa henkilöllisyytesi, emmekä me enää näytä sinulle turvallisuuskyselyjä. Facebook ei veloita tästä palvelusta, mutta operaattorisi normaali hinnasto on kuitenkin voimassa.

• dfgsdfhsrgh
        ainokaineeeen kirjoitti:

no nyt on luotu taas profiili, mut nyt tämä fb tahtoo vahvistukseksi laitta mulle teksiviestin.. mitää ongelmia ei ole, mutta tää viimenen lause FACEBOOK EI VELOITA TÄSTÄ PALVELUSTA, MUTTA OPERAATTORISI NORMAALI HINNASTO ON KUITENKI VOIMASSA. eli mitä toi tarkoittaa ? vaa onko joku huijaus ????? eli tällee se kysyy :
        Vahvista puhelinnumerosi

Facebook käyttää turvallisuustestejä varmistaakseen, että henkilöt Facebookissa ovat todellisia. Voimme varmistua henkilöllisyydestäsi kännykkäsi avulla. Pyydämme sinua todentamaan käyttäjätilisi vahvistamalla puhelinnumerosi tähän. Lähetämme vahvistuskoodin tekstiviestinä.

Valitse maanumero (esim. Suomen 358) ja kirjoita matkapuhelinnumerosi ilman erikoismerkkejä. Jos numero alkaa nollalla, muistaa poistaa alun nolla.
        Maakoodi:
        Puhelinnumero:

[ Lisätietoja ]
        Me lähetämme sinulle varmennuskoodin sisältävän tekstiviestin, kun olet kirjoittanut matkapuhelinnumerosi. Koodin kirjoittaminen sivustolle varmistaa henkilöllisyytesi, emmekä me enää näytä sinulle turvallisuuskyselyjä. Facebook ei veloita tästä palvelusta, mutta operaattorisi normaali hinnasto on kuitenkin voimassa.

hinta tarkoittaa ihan normaalia tekstiviestin hintaa, eli tuota juttua ei käytetä rahastamiseen, koska facebook ei saa itse siitä mitään. eli ei huijaus, ihan tavallinen varmistusjuttu.

• ainokainenennen
        dfgsdfhsrgh kirjoitti:

hinta tarkoittaa ihan normaalia tekstiviestin hintaa, eli tuota juttua ei käytetä rahastamiseen, koska facebook ei saa itse siitä mitään. eli ei huijaus, ihan tavallinen varmistusjuttu.

ok, kai sen sitte uskaltaa antaa ja hyvä vaan, että kysytään... on vaan eka kerta kun tarttee laittaa puh, numero... kai kiristäneet sääntöjä ja hyvä niin !

• jhgfdyfui
        dfgsdfhsrgh kirjoitti:

Joo ei ole huijaus. Näet sen kyllä onko url facebook.com eikä mikään kaappaussivu. Facelta tulee toi txtvarmistus satunnaisesti aina välillä, ja välillä muita vaihtoehtoja. Ja muistaakseni tuossakin voi valita toisen tavan...

Ja ei 20 ilmiantoa riitä vielä siihen, että Face mitään poistaa, jos profiili on muutoin normaali. Yhden 18 000 ihmisen ryhmän jäsenet ilmianto yhtä feikkuprofiilia useamman kuukauden, ja silti profiili on vielä olemassa. Ja siinä on väärä kuva, väärä nimi jne.

Mutta laita jemmaan itsesi. Tai jos tiedät kuka / ketkä voisi kiusaa tehdä, niin voit estää vain heidät. Tosin se ei auta, jos heillä feikkiprofiileja mitä et tiedä.

• noobi3

Munkin Facebook-profiili oli tänään poistettu, TIEDÄN kuka on ilmiantanut! Tuntuu että ne poistaa heti kun joku ilmiantaa, ilman syytäkin. En ole tehnyt muuta kuin muutin sitä miten nimeni näkyy mutta mulla on yksi kaverin kaveri joka haluaa tehdä kiusaa, on mm. syyttänyt että olisin tehnyt laittomuksia ja muutenkin vaehdellut minusta. Minulla ei ehtinyt olla Facebook-profiilia vielä kauaa kun jo kävi näin mutta alusta lähtien olen pelännyt että tämä henkilö vielä keksii jotain kiusaa.

• Syyttä ei poisteta

Ei se ihan noin mene. Jos profiilissasi ei ole paljoa toimintaa eli seinäsikin ammottaa tyhjyyttä, poistavat tämmöiset profiilit, itseltäni poistettiin kun olin alkujaan tehnyt toisen profiilin jota en sitten käyttänyt ja olikin turha alunperinkin.. Jos olet väärillä tiedoilla siellä, se on myös hyvä syy poistattaa profiili, tai jos huomataan olevan useampi profiili. Joku noista on sinullakin syynä.

• noobi3
        Syyttä ei poisteta kirjoitti:

Ei se ihan noin mene. Jos profiilissasi ei ole paljoa toimintaa eli seinäsikin ammottaa tyhjyyttä, poistavat tämmöiset profiilit, itseltäni poistettiin kun olin alkujaan tehnyt toisen profiilin jota en sitten käyttänyt ja olikin turha alunperinkin.. Jos olet väärillä tiedoilla siellä, se on myös hyvä syy poistattaa profiili, tai jos huomataan olevan useampi profiili. Joku noista on sinullakin syynä.

Kyllä vaan poistavat heti kun joku "ilmiantaa", voi vaan keksiä jotain kiusanpäiten. Rekisteröidyin uudestaan niin poistettiin taas pian eikä tiliä voi palauttaa.

• ttjkklööö

mulla varmaan jo numeru 14 menossa fuckbookin tileissä..helppo pistää tyyppejä siellä pihalle..pistää vähän hämyä ilmaan :)

• OMAvikas

Vittuukx sinne tunket!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7780
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5587
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4851
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4773
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3554
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2818
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      60
      2521
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2448
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2274
    Aihe