Jerusalemin UFO oli aito

Jossek

25

1261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -K.

      Tuo video on kait kuvattu pohjoiseen päin kun taas ekat 2 länteen?
      Selittäis ehkäpä sen välähdyksen uupumisen tuosta.
      Taivaanranta tai pikemminkin kaupinginvalon kajon häviämien ekassa voisi puolestaan johtua kohtuu huonolaatuisesta videotallentimesta.

    • K Oorps
      • 44665757646574657476

      • 44665757646574657476
        44665757646574657476 kirjoitti:

        youtubissa on lisää paljastuksia Jerusalemin ufosta. esim ääniraidan analyysi videosta missä "turistit puhuvat" paljastaa asian selvääkin selvemmin.

        ...ja myös se, että se video missä "turistit puhuu" on tehty kuvaamalla videokameralla Jerusalemia esittävää kuvaa tietokoneen ruudulta ja ymppäämällä siihen "valoilmiö"...


      • Stinky
        44665757646574657476 kirjoitti:

        ...ja myös se, että se video missä "turistit puhuu" on tehty kuvaamalla videokameralla Jerusalemia esittävää kuvaa tietokoneen ruudulta ja ymppäämällä siihen "valoilmiö"...

        Sitähän onkin aivan alusta pitäen pidetty feikkinä, koska niin surkeasti tehty. Sen suhteenhan ei ole pienintäkään epäilystä etteikö olisi feikki. Mutta miksi niin surkea feikki tehtiin näinä aikoina onkin sitten eri juttu se.


      • 44665757646574657476
        Stinky kirjoitti:

        Sitähän onkin aivan alusta pitäen pidetty feikkinä, koska niin surkeasti tehty. Sen suhteenhan ei ole pienintäkään epäilystä etteikö olisi feikki. Mutta miksi niin surkea feikki tehtiin näinä aikoina onkin sitten eri juttu se.

        päinvastoin, noin äkkiä katsottuna se on oikein hyvin tehty ja vaikuttava.

        mutta mitä järkeä ufomiesten olisi ajella tuommosella kirkkaasti hehkuvalla vekottimella, päivänvalossakin olisi huomattavan näkyisä. ei onnistuisi ufomiehiltä salaiset sieppausretket eikä muutkaan noin räikeästivalaisevalla kapiistuksella.


    • 23+++++23
    • elektrineneetterielä

      Oikeesti Egyptis on alkamas Faaraoiden aika, Jerusalemissa kiehuu päiden sisällä. Koko muslimimaailman _ihmiset_ kääntyy Israelin _kansan_ tueksi elliittii vastaa. Todellinen eliitti on pyramidien rakentajat.

    • kasa läskiä

      ja lue raamattua

    • leego-homo

      äitis on feikki... tekee susta talkkarin äpärän

      • viittä vail 3

        Pesälle päässyt mä en siksipä suivaannuin ja pesäpallon kuuhun viskoin. Siellä se kuu-ukon suuhun juuttui, käski mun telepaattisesti painua hiiten. Erehdyin ja kaivoinkin tunnelin Chileen, siellä romahti muukin kuin unelmain. Valo pimeyden kuitenkin rikkoi ja maasta synnyin mä uudelleen.


      • chili allergikko
        viittä vail 3 kirjoitti:

        Pesälle päässyt mä en siksipä suivaannuin ja pesäpallon kuuhun viskoin. Siellä se kuu-ukon suuhun juuttui, käski mun telepaattisesti painua hiiten. Erehdyin ja kaivoinkin tunnelin Chileen, siellä romahti muukin kuin unelmain. Valo pimeyden kuitenkin rikkoi ja maasta synnyin mä uudelleen.

        Miksi sä menit kaivaa tunnelin sinne!! Voisit sitten paljastaa nyt samalla reseptin jolla 34. kaivosmies syötettiin ekoina päivinä. Kaikkee hyvää sulle kuitenkin tulevaisuutta ajatellen, kaivahan vaan hieman varovaisemmin ku noi toisetkin luulee itsestää myyrii tekevän. Siihenhän ne eivät pysty.. Mistä sä nyt unelmoit jos unelmat jo menivät??
        Munkin äiti on feikki, ku en usko biologian opetuksiin.


    • 36

      Yhtä aito kuin kuuden Euron seteli.

      • DarkNH :Z

        Kaksi ensimmäistä aitoa. Kolmas feikki ja neljäs taidokas feikki.


    • rfrff
      • ......

        onko tuo lentävä auto sitten kuvattu neljällä eri kameralla neljästä eri suunnasta?


    • seittämän

      niiku tylsempiä ko kulmaton kaira

    • kryptidi

      Jo perus tietotekniikan opiskelija näkee, että nuo ovat kaikki täyttä paskaa jokainen filmi. Täytyy olla vähän seko jos tuohon todella uskoo.

      • Rippislippis

        Mutta näkeekö rakennusalan perus opiskelija? tai muun duunari alan?.

        t. Työhaalarit ja Lippis


      • sielumeklari

    • 4 kameraa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe