Tämä Google maps on tosi hyvä, kun sillä voi tutkia satelliitti näkymän kautta eri maita ja voi tutkia hyviä matkailu kohteita satelliittikuvien avulla.
Olispa mahdollista matkustaa siten, että valitsee satelliiti kartalta jonkin kohteen ja hiirellä napsauttamalla siirtyisi ihan oikeasti valitsemaansa kohteeseen ja kannettava tietokone seuraisi mukana, jolloin pääsisi takaisin, kun valitsee taas toisen kohteen, vaikka oman kotikaupungin.
Tuolla tavalla pääsisi minne tahansa ilman mitään rajoituksia.
Olisi kyllä hienoa vailita vaikka Kiinasta tai Japanista jokin syrjäinen pienen pieni kylä ja hiirellä napsauttamalla olisikin jo paikan päällä. Olisi mukavaa tutustua sitten siellä paikanpäällä alueen elämäntyyliin, toivois löytävän neitosen sieltä....
Kiina ja Japani ovat sellaisia maita, joihin haluaisin päästä joskus käymään, mutta pahoin pelkään, että jää vaan pelkäksi haaveeksi.
Japanilaiset ja kiinalaiset naisetkin on älyttömän kauniita, vitsi, mä oon niihin ihastunut, mutta haaveeksi taitaa kaikki jäädä.
Enemmän, kuin usein tuntuu, että oon syntynyt ihan väärään maahan, taas harmittaa älyttömästi.
Ajatus matka....
Bambu harava
0
271
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442797Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 591360
- 941253
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138- 471129