hankkimassa Elisa viihdettä

trea71

Lueskelin keskustelu palstoja. Aika paljon oli moitteita Elisa viihdepalvelusta.
Sainko todellisen kuvan asiasta koska moitteet oliva lähinnä yli puoli vuotta vanhoja?
Elikkäs toimiiko Elisa viihde nykyään kunnolla?

10

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Penanen

      Kyllähän kaikkien tuotteiden ja palveluiden moittimiset ovat näillä palstoilla peruskauraa. Harva sitä viitsii kirjoittaa, jos on tyytyväinen asioihin. Minä olen!
      Olen Elisa Viihteen ns. peruskäyttäjä. Laajakaistan mitattu nopeus on jatkuvasti ollut riittävät 12-13 Mbps (lupaus 24) ja digiboksin kautta olen katsonut päivittäin HD-tasoista Eurosport-kuvaa sekä mm. suorana Egyptin tapahtumia Al Jazeera -kanavalta. Elisan palvelimelle menee jatkuvasti haluamiani ohjelmia, jotka katselen sitten aina myöhemmin. En tilaa mitään lisämaksullista palvelua enkä käytä mitään maksukortteja.
      Kaikki pelaa hienosti ja mikä parasta, tuon Elisa Viihteen ottaminen vuosi sitten ei nostanut silloista 24 Mbps:n laajakaistan kuukausiveloitusta lainkaan.
      Elisa Viihde -asiakkaille tarjottiin vielä hetki sitten erikoishintaan Elisa Vahti, jota tarvitsen runsaiden ulkomaanmatkojeni takia. Sekin pelaa hienosti jo toista kuukautta.
      Tietysti laajakaistassa on aina joskus joitakin pikku häikkiä, kuten kuvan pikselöitymistä, mutta täydellisyyteen ei varmaan koskaan päästä, vaikka siihen pyritäänkin.
      Asun Vantaalla, joten kokemukset muualla Suomessa voivat olla huonompia.

      • trea71

        Paikka on varmaankin aika oleellinen tekijä palvelun toiminnassa. Mutta sitäpä myyjät ei kerro miten ko paikassa toimii yhteyksien puolesta. Eikä viissiin nopeutta pysty etukäteen mittaamaan?


      • Elisa on perseestä
        trea71 kirjoitti:

        Paikka on varmaankin aika oleellinen tekijä palvelun toiminnassa. Mutta sitäpä myyjät ei kerro miten ko paikassa toimii yhteyksien puolesta. Eikä viissiin nopeutta pysty etukäteen mittaamaan?

        Kyllä ne nopeudet pystyy etukäteen mittaamaan, mutta kun se on työtä Elisalle, niin ei kiinosta. Elisa myy aktiivisesti tuota Viihdettä, mutta eivä kerro kuinka paljon on pettyneitä siihen... Posti kuskaa useita rullakoita päivässä takas päin. Miksi ihmeessä....
        Varmaan toimii jossain ja arvalla kun heittelee voi saada toimivan. Voittaahan lotossakin aina josku joku. Sitten jos osuu oikeaan ja saa toimivan... Ota ilo irti! Vikaa kun tulee korjaukset kestää ja saattaapa asentaja vittuilla päin näköä muuten vaan. Näin on käynyt meillä. Nytkin korjaus kesken, joka on alkanut 17.11.2010. Ei siis kovin nopeaa toimintaa. Valotus kyllä kulkee mutta bitti ei vaan kulje niin kuin pitäs. Elisa on suurin ja kaunein. Vai onko kaunein? Vai onko vielä kauan suurin? Asiakaspalveluun on sitten turha laittaa postia. Vastavat, mutta ei siihen mitä kysyt. Kokemusta on. Mikäli ongelmia suosittelen massapostia johtajille. Se tuottaa tulosta. Elisan tavoite on tehdä vitusti rahaa. Kuten kaikilla suurilla. Tyytyväinen asiakas ei ole Elisan tavoite ollut vuosiin!


      • Penanen
        Elisa on perseestä kirjoitti:

        Kyllä ne nopeudet pystyy etukäteen mittaamaan, mutta kun se on työtä Elisalle, niin ei kiinosta. Elisa myy aktiivisesti tuota Viihdettä, mutta eivä kerro kuinka paljon on pettyneitä siihen... Posti kuskaa useita rullakoita päivässä takas päin. Miksi ihmeessä....
        Varmaan toimii jossain ja arvalla kun heittelee voi saada toimivan. Voittaahan lotossakin aina josku joku. Sitten jos osuu oikeaan ja saa toimivan... Ota ilo irti! Vikaa kun tulee korjaukset kestää ja saattaapa asentaja vittuilla päin näköä muuten vaan. Näin on käynyt meillä. Nytkin korjaus kesken, joka on alkanut 17.11.2010. Ei siis kovin nopeaa toimintaa. Valotus kyllä kulkee mutta bitti ei vaan kulje niin kuin pitäs. Elisa on suurin ja kaunein. Vai onko kaunein? Vai onko vielä kauan suurin? Asiakaspalveluun on sitten turha laittaa postia. Vastavat, mutta ei siihen mitä kysyt. Kokemusta on. Mikäli ongelmia suosittelen massapostia johtajille. Se tuottaa tulosta. Elisan tavoite on tehdä vitusti rahaa. Kuten kaikilla suurilla. Tyytyväinen asiakas ei ole Elisan tavoite ollut vuosiin!

        Kyllähän tuollaisia valitusvirsiä voi kuka tahansa kirjoitella, mutta kun alkuperäinen kysyjä varmaan mieluummin haluaisi tietää, mikä se sun varsinainen vika on? Tarkoitan siis Elisa Viihteessä.


    • FTFPOS

      Jatkuvaa pätkimistä, yhteyden epävaukaus enemmän sääntö kuin poikkeus. Erittäin epäluotettava. Jos jotain hiukankaan tärkeämpää tekeillä niin ei viihde liittymällä ainakaan kannata sitä alkaa tekemään. Ja sen lisäksi vielä määräaikainen sopimus.

      • Huhhuijjaa

        Surkeudessaan aivan käsittämättömän surkea. Ei tämä voi olla edes totta että tässä "huipputeknologian" maassa tarjotaan tämmöistä surkeutta kuluttajille. Jos tuotteen muuttaisi autoksi niin ostaja olisi varmasti menehtynyt jo ajaessaan auton ulos liikkeestä.


    • 4.kk menossa

      Vinkkinä kaikille Elisa viihteen digiboxin haltioille. Kannatta liittää boxi kauko-ohjattuun pistorasiaan. Hermot säästyy kun ei tarvitse pomppia kokoajan irrottamaan boxia pistorasiasta laitteen tiltatessa. Kauko-ohjattuja pistorasioita saa parilla kympillä marketeista.

      Jos harkitset tämän hauskuuden hankkimista, mene ennemmin pyöriskelemään nokkosiin.
      Kirvely häviää päivässä. Viihteen kanssa olet naimisissa 2 vuotta.

    • Rehellisyyttä peliin

      Maksukanavien tallennuksen puuttumisesta esitteissä ei mainita mitään. Myyjä esittelee mahtavaa tallennuskapasiteettiä, mutta UNOHTAA mainita tallennusten toimivan vain maksuttomilla kanavilla ! Se siitä ajatuksesta, että voit valita milloin katsot ! Videovuokrapuolella tämä toteutuu, mutta ei maksukanavilla. Useat urheilutapahtumat ovat hankalaan aikaan ja tallennus on oleellinen ominaisuus, jonka kuvittelisi ilman muuta kuuluvan ominaisuuksiin suurta laajennuskapasiteettia ja kännykällä tallennusten valintaa mainostettaessa.
      Ostajan pitäisi vaatia myyjää selvittämään tuotteensa heikkoudet.
      Elisan Viihteen sopimusehdoissa 24 kk sopimusta ei voi irtisanoa. Luulisi kuluttajasuojan kieltävän näin kohtuuttoman pykälän ?

    • HATE ELISA VIIHDE

      Kusetusta on elisa viihde. Luvatut palvelut ei todellakaan toimi(yksikään maksukanava ei näy(maksettu on) ..vuokraamon leffat tekstit katoaa minuuteiksi ja kun olen jutellut tuen kanssa niin myönsivät että tähän uusimpaan digiboksiin ei ole toimivaa softaa. Hienoa myydään testaamatonta paskaa. Todella raivostuttavaa,kokoajan pitäs olla käynnistelemässä uudelleen ja oikeasti elisalla ei kukaan osaa sanoa saavatko koska kuntoon,jos koskaan. En todellakaan suosittele tällä hetkellä hankkia elisa viihdettä. Sammutan ton paskatupperware purkin ja häivyn nokkospusikkoon. NIin sen verran tarkennan että minun yhteystyyppini tässä on vdsl 100mb ja tupperware digiboksi.
      PASKAN MYIVÄT

    • Hihat palaa!

      Uusi vdsl 100mb ei ainaskaan pelaa kunnolla. Vuokraeffoja ei pysty katsomaan, kun ilmoittaa virhekoodi 6:sta? On soitettu vikapalveluun ja omaguru palveluun. Neuvoivat siltaamaan poksin kun ei muuta keksineet, eipä auttanut. Käskettiin vaan odottaan, että saavat jonkun jutun asennettua siel elisalla, eli myivät keskeneräisen laitteen. Niin ja tottakai toi Digipoksi jumittaa usein. Kyl laite lähtee kohta takaisin elisalle, jos ei tuu kuntoon. Perskules.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe