Olen lahjoittamassa kahdelle pojalleni omistamani kesämökkikiinteistön osuuden jolle on haettu lainhuudatus.
osuuden arvo on perukirjassa 9000 e . Olen saanut sen pari vuotta sitten. Miten toimin, teenkö siitä kauppakirjan? Olen avioliitossa ja mökkiosuus on minun nimelläni.
kiinteistön osan lahja
3
491
Vastaukset
- nonny mail
"Miten toimin, teenkö siitä kauppakirjan?"
Jos olet lahjoittamassa, niin tuskinpa silloin kauppakirjaa laaditaan, vaan lahjakirja. - 11
Huudatettu osuus saattaa vaatia kaupanvahvistajan tekemään lahjakirjan. Jos haluat poikiesi puolisoilta evätä avio-oikeuden tähän lahjaan, niin kaupanvahvistajan lisäksi pitää olla toinenkin todistaja.
- aer ear
Ei "saata", vaan vaatii kaupanvahvistajan vahvistuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2887460Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on523919PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23438Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a723171Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1152843"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin382644IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-502507Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.532263- 682043
- 991911