pirkko.maattanen

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
31
Kommenttia
5
määräalajuttu
Olen hakemassa lohkomista määräalalle ja huomasin että rajalla on rakennus Pitääkö rakennus siirtää joka sekin kyllä on0213oppilaiden kokous
olen käynyt pientä kyläkoulua ja nyt kiinnostaisi kutsua oppilaat jotka ovat olleet silloin koulussa kokoon. Mistähän sa8124käyttöoikeus
Voiko käräjäoikeuden määräämä yhtymän purkaja, siis uskottumies purkaa yhden osakkaan elinikäisen käyttöoikeuden?187- 1142
millainen testamentti
Olemme aviopari jolla on rintaperillisiä. Haluaisimme, että toisen meistä kuoltua koko omaisuutemme, jonka omistamme nyt3249heinätalli
Ostaessani kesämökin toisella puolen tietä oli heinätalli muutaman metrin päässä mökistäni. Nyt kuitenkin maanviljelijä0109tekonivel
Voiko henkilö jolla on tekonivel toisessa lonkassa ajaa polkupyörällä. vai onko siitä haittaa.168rasitustodistus ym.
sattuuko joku tietämään kuinka kauan ovat voimassa rasitustodistus, kiinteistörekisteriote ja lainhuutotodistus. Hommasi1748tupakanhaju
Olen muuttamassa asuntoon jossa haisee tupakalle. Millähän konstilla saisi hajun pois?089kandi
voiko lääketieteen kandidaatti toimia yksin päivystäjänä ensiapuasemalla sairaalassa?084sain perinnöksi
puolet kesämökistä ja nyt haluaisin lahjoittaa sen pojalleni. Tarvinko aviomieheni suostumuksen siihen kun olen naimisis2227lahjan arvo lahjakirjassa
Pitääkö kiinteistön lahjakirjaan merkitä lahjan arvo kun se on alle 4000e??1393lahjakirja
teen lahjakirjaa omistamastani kiinteistön osasta jonka arvo on 3000 e. Merkitäänkö summa lahjakirjaan ja ilmoitetaanko0208valtakirja
Onko kiinteistökaupassa ostajan oltava henkilökohtaisesti läsnä vai kelpaako valtakirja. Kyse on pienestä kiinteistön os1355lainhuudatus
Olen myymässä puolikasta omistamastani kesämökistä, kelpaako kopio lainhuudatustodistuksesta ja saako sellaisen maanmitt1185lainhuudatus
Kuuluuko lainhuudatuspaperit olla kaikilla osakkailla. Lainhuudatukset on yksi osakas hoitanut vuosi sitten ja pitää pap1259kiinteistön osan lahja
Olen lahjoittamassa kahdelle pojalleni omistamani kesämökkikiinteistön osuuden jolle on haettu lainhuudatus. osuuden arv3459- 0572
testamentti
on tehty hallintaoikeustestamentti jossa koko omaisuuden omistusoikeus siirtyy perillisille toisen vanhemman kuoltua ja6463olemme tekemässä
hallintaoikeustestamenttia jossa jommankumman puolison kuoltua omaisuutemme omistusoikeus siirtyy lapsillemme. Miten on12960