Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

31

Kommenttia

5

1. määräalajuttu

Olen hakemassa lohkomista määräalalle ja huomasin että rajalla on rakennus Pitääkö rakennus siirtää joka sekin kyllä on
    Kesämökki
    0
    213
  2. oppilaiden kokous

olen käynyt pientä kyläkoulua ja nyt kiinnostaisi kutsua oppilaat jotka ovat olleet silloin koulussa kokoon. Mistähän sa
    60 plus
    8
    124
  3. käyttöoikeus

Voiko käräjäoikeuden määräämä yhtymän purkaja, siis uskottumies purkaa yhden osakkaan elinikäisen käyttöoikeuden?
    Laki
    1
    87
  4. metsäkoneet rikkoi

mökkitien. Kuka korvaa? Maanomistaja, koneurakoitsija vai puut ostanut yhtiö?
    Laki
    1
    142
  5. millainen testamentti

Olemme aviopari jolla on rintaperillisiä. Haluaisimme, että toisen meistä kuoltua koko omaisuutemme, jonka omistamme nyt
    Perintö ja testamentti
    3
    249
  6. heinätalli

Ostaessani kesämökin toisella puolen tietä oli heinätalli muutaman metrin päässä mökistäni. Nyt kuitenkin maanviljelijä
    Laki
    0
    109
  7. tekonivel

Voiko henkilö jolla on tekonivel toisessa lonkassa ajaa polkupyörällä. vai onko siitä haittaa.
    Yleistä terveydestä
    1
    68
  8. rasitustodistus ym.

sattuuko joku tietämään kuinka kauan ovat voimassa rasitustodistus, kiinteistörekisteriote ja lainhuutotodistus. Hommasi
    Yhteiskunta
    1
    748
  9. tupakanhaju

Olen muuttamassa asuntoon jossa haisee tupakalle. Millähän konstilla saisi hajun pois?
    Siivous
    0
    89
  10. kandi

voiko lääketieteen kandidaatti toimia yksin päivystäjänä ensiapuasemalla sairaalassa?
    Yleistä terveydestä
    0
    84
  11. sain perinnöksi

puolet kesämökistä ja nyt haluaisin lahjoittaa sen pojalleni. Tarvinko aviomieheni suostumuksen siihen kun olen naimisis
    Laki
    2
    227
  12. lahjan arvo lahjakirjassa

Pitääkö kiinteistön lahjakirjaan merkitä lahjan arvo kun se on alle 4000e??
    Laki
    1
    393
  13. lahjakirja

teen lahjakirjaa omistamastani kiinteistön osasta jonka arvo on 3000 e. Merkitäänkö summa lahjakirjaan ja ilmoitetaanko
    Laki
    0
    208
  14. valtakirja

Onko kiinteistökaupassa ostajan oltava henkilökohtaisesti läsnä vai kelpaako valtakirja. Kyse on pienestä kiinteistön os
    Laki ja rikos
    1
    355
  15. lainhuudatus

Olen myymässä puolikasta omistamastani kesämökistä, kelpaako kopio lainhuudatustodistuksesta ja saako sellaisen maanmitt
    Laki
    1
    185
  16. lainhuudatus

Kuuluuko lainhuudatuspaperit olla kaikilla osakkailla. Lainhuudatukset on yksi osakas hoitanut vuosi sitten ja pitää pap
    Laki
    1
    259
  17. kiinteistön osan lahja

Olen lahjoittamassa kahdelle pojalleni omistamani kesämökkikiinteistön osuuden jolle on haettu lainhuudatus. osuuden arv
    Laki
    3
    459
  18. kuvantaminen

Onko kellään tietoa paljonko maksaa aivojen Spect kuvaus tai DatScan kuvaus?
    Sairaudet
    0
    572
  19. testamentti

on tehty hallintaoikeustestamentti jossa koko omaisuuden omistusoikeus siirtyy perillisille toisen vanhemman kuoltua ja
    Perintö ja testamentti
    6
    463
  20. olemme tekemässä

hallintaoikeustestamenttia jossa jommankumman puolison kuoltua omaisuutemme omistusoikeus siirtyy lapsillemme. Miten on
    Perintö ja testamentti
    12
    960