Autot ja liikenne >> Moottoripyörät >> Mopot tai Skootterit
Tuonne kannattaa mopokeskustelijat mennä.
Mopo ja Skootterit > oma palsta > Moottoripyörät otsikon alla
12
502
Vastaukset 12
- Bump!
Bump.
- :-(
Eivät kuitenkaan tajua nuo jouniorit.
- heheheee
Senhän näkee juuri noista monista mopo jutusta jotka tänne kirjoitetaan ;-)
- ...
Bump and grind ;-)
- <|OXO|>
Niin, eihän mopoilla saa kevyen liikenteen väylilläkään ajaa. Paitsi jos se on erikseen sallittu lisäkilvellä "Sallittu mopoille".
Tämä on Kevytliikenne-palsta, eikä täälläkään ole sellaista lisäkilpeä.
Häh hää. - sefixumpi
Mistä noita xxxx oikeintulee? Eivät tajua mitään.
- and grind
Bump.
minulla aprilia sr50 street osina,koska ostin kolari skootterin.Osaisiko joku neuvoa sen virittämisessä?Olen jo ottanut variaattorin prikan pois,samoin 17,5mm kaasarista sen messinki lätkän joka rajoittaa ilman tuloa,kaasarin pääsuutin on muistaakseni kokoa:58. Mikähän olisi sopiva suutin koko Thecnigasin tehoputken kanssa? Olen myös avartanut pako-aukkoa n.2mm kummastakin laidasta ja hieman ylösvirtaus kanavia. Tein myös Männästä itse Tehomännän viilaamalla1,5mm ylösvirtauskanavien kohdalta pois. Tarkoitus olisi vielä käyttää Sylinterin Kansi Koneistamolla ja laskea n.1mm. Moottori on Piaggion kone, ei kai tässä skootterissa ole mitään sähköistä rajoitinta? Ihmettelin kun avasin magneeton kopan että mikä magneetti anturi siinä magneeton vauhtipyörän kyljessä on siitä lähtee sähköjohto. Tämä skootteri on VM2008 tai 2009 Ei ole ihan varmaa tietoa... Jeesatkaa joku! Sähköjohtojen kaaviolle olis myös käyttöä!
- ;-)
Ei vain mene jakeluun.
- ...
Stupido idiootto olla kaikki jotka eivät snaijaa.
- Ääähh
Öööhh, Moottoripyörät alta lötyyy Mopot tai Skootterit keskustelualueet.
- Joo!
Jepp, sieltä se löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342027
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601184- 201035
- 38719
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤225668Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa202610- 51465
- 38438
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42422