Mies vie parranajovehkeesi autotalliin tai paremminkin ulkoilun jälkeen aja parta ulkona. Kylmä näet nostaa partakarvat jäykiksi. Ens kylmää partavettä ja parranajo käy helposti.
Parranajoon oiva niksi.
4
814
Vastaukset
- laavueläjä
Erämatkailevat käyttää tätä keinoa; jotkut niistä pitävät ladattavaa partakonetta repussa mukana.
- volvielaty
...voisi jättää ajamattakin...
Seksikkäämpää...
Toki ajakaa edelleen te, joille parta ei muutenkaan tuuheana kasva.
Pitkätukkainen mies parrassa (vaatii kaidat kasvot) Ihana susimies.... Ei onnistu pullukalta....
RRRRRoaaar!!! - susjtyttö
volvielaty kirjoitti:
Seksikkäämpää...
Pitkätukkainen mies parrassa (vaatii kaidat kasvot) Ihana susimies.... Ei onnistu pullukalta....
RRRRRoaaar!!!...wauuu
- koettu juttu
volvielaty kirjoitti:
Seksikkäämpää...
RRRRRoaaar!!!Siis minullahan oli pitempi partaa 14 vuoden ajan. Kommentteja tuli monenlaisia. Kuten:
. Parta kasvaa ja mies voi hyvin.
. Olen pissinyt tuollasen läpi 50v. (vanhempi daami
. Tuohan on kuin kananperse (savolaisukko
Kerran sitten kyllästyin parran kutinaan ja ajoin sen kokonaan pois.
. Kuin 10v nuorempi nyt. (työkaverit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354400Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092184- 641518
- 561267
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1321096Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49866Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31793Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k8788Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39775