Villakoiran hinta

Hip

Hei!

Olen harkinnut kääpiövillakoiran ottamista. Onko kenelläkään tietoa, että paljonko sellaiset koirat noin suunnilleen maksavat? Onko esim. 600 euroa liian paljon?!?

65

22137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Oma kääpiövillikseni maksoi 1000e että siitä voi sit päätellä jotain :)

      • sipa

        MEIDÄN KÄÄPIÖVILLAKOIRAN JA TOY-VILLAKOIRAN RISTEYTYS MAKSOI 400 EUROA.PUHDASROTUINEN VILLAKOIRA MUTTEI PUHDAS KÄÄPIÖ EIKÄ TOY


      • Hip
        sipa kirjoitti:

        MEIDÄN KÄÄPIÖVILLAKOIRAN JA TOY-VILLAKOIRAN RISTEYTYS MAKSOI 400 EUROA.PUHDASROTUINEN VILLAKOIRA MUTTEI PUHDAS KÄÄPIÖ EIKÄ TOY

        Kiitos vastauksista!


      • Suvi
        sipa kirjoitti:

        MEIDÄN KÄÄPIÖVILLAKOIRAN JA TOY-VILLAKOIRAN RISTEYTYS MAKSOI 400 EUROA.PUHDASROTUINEN VILLAKOIRA MUTTEI PUHDAS KÄÄPIÖ EIKÄ TOY

        Tiedättehän, että kääpiö tai toyvillakoiria voi syntyä sekä toy että kääpiövillakoirista. Emo voi olla kääpiö ja isä toy. Koira on ihan täysin puhdasrotuinen näinkin. Katsotaan vain kummaksi koira jää, jos alle 28 cm niin virallisesti toy.

        Yleinen hinta näille suloisille otuksille, kunnon kasvattajalta, rekisteröitynä on n.1000€


      • villisfan

        moi

        onko halvempia ajattelin ostaa villakoiran hintaan 850e onko liian vähän? tai 750e?


      • Anonyymi
        Suvi kirjoitti:

        Tiedättehän, että kääpiö tai toyvillakoiria voi syntyä sekä toy että kääpiövillakoirista. Emo voi olla kääpiö ja isä toy. Koira on ihan täysin puhdasrotuinen näinkin. Katsotaan vain kummaksi koira jää, jos alle 28 cm niin virallisesti toy.

        Yleinen hinta näille suloisille otuksille, kunnon kasvattajalta, rekisteröitynä on n.1000€

        Kerro milloin otit toy villakoiran? Minä otin v2011. Rekistöityneen Toy villakoiran jonka vanhemmat oli molemmat näyttely koiria.Maksoi 1300€. Kuoli 26.6-20 olen ottamassa uutta koiraa kerroppa mistä sillä hinnnalla saa koiria. Sillä minulla on tiedossa koira joka syntyy vuoden vaihteessa ja hinta on 200€
        T:Merja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro milloin otit toy villakoiran? Minä otin v2011. Rekistöityneen Toy villakoiran jonka vanhemmat oli molemmat näyttely koiria.Maksoi 1300€. Kuoli 26.6-20 olen ottamassa uutta koiraa kerroppa mistä sillä hinnnalla saa koiria. Sillä minulla on tiedossa koira joka syntyy vuoden vaihteessa ja hinta on 200€
        T:Merja

        Merja laittoi väärän hinnan koira maksaa nyt 2000€ nyt sen verran.Onko liikaa??


      • Anonyymi
        villisfan kirjoitti:

        moi

        onko halvempia ajattelin ostaa villakoiran hintaan 850e onko liian vähän? tai 750e?

        Saanko mää tänään Villakoira koks kappaletta ois kiva Needen Kahen villa koirien nimet nella ja netta Nii voikko Sää käydä ostaa meille Tänään kaks villakoiraa Nii sää oot sitten aika ihana ja kiltti🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮asun suomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro milloin otit toy villakoiran? Minä otin v2011. Rekistöityneen Toy villakoiran jonka vanhemmat oli molemmat näyttely koiria.Maksoi 1300€. Kuoli 26.6-20 olen ottamassa uutta koiraa kerroppa mistä sillä hinnnalla saa koiria. Sillä minulla on tiedossa koira joka syntyy vuoden vaihteessa ja hinta on 200€
        T:Merja

        Käy nyt ostaa mulle ne villakoirat ne yks tyttö ja yks poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro milloin otit toy villakoiran? Minä otin v2011. Rekistöityneen Toy villakoiran jonka vanhemmat oli molemmat näyttely koiria.Maksoi 1300€. Kuoli 26.6-20 olen ottamassa uutta koiraa kerroppa mistä sillä hinnnalla saa koiria. Sillä minulla on tiedossa koira joka syntyy vuoden vaihteessa ja hinta on 200€
        T:Merja

        Käy nyt ostaa mulle ihan montakovaan Niitä Villakoira Suurin piirteen 2kappaletta Nii tuo nyt heti eikä viimestoistakertaan nyt heti oikeesti oikeesti Oo kiltti Ku mää oon Aina Kattonu niitä Googlesta Nii Mää haluan Ku mää oon aina ihailu niitä 😪😪😪😪☹️☹️☹️☹️😢😢😢😢😥😥😥😥nii lähe nyt lähteen Hakeen Mulle ne kaks villakoiraa Elikkä yks tyttö ja yks poika pliis pliis nyt lähe kaks kappaletta nyt lähe heti nyt nyt nyt nyt pliis pliis ja nyt heti lähe😥😥😥😥😢😢😢😢☹️☹️☹️☹️😪😪😪😪


      • Anonyymi

        Villakoiria mulle 2kappaletta


      • Anonyymi
        Hip kirjoitti:

        Kiitos vastauksista!

        Tiiäkö Sää mun Osottetta ku sää tuot ne Kaks villakoiraa tuot mulle


      • Anonyymi
        Hip kirjoitti:

        Kiitos vastauksista!

        Me asutaan Satulavyöntie 2 nii nytkö mää laitoin nii nyt tuu Tai Mää en sano mitä mun pitää niille Villakoirille Tehä Nii nii Kanttii tuua ne Kaks Villakoiraa nyt heti tai Mää poistan sun Numeron nii kanttii tuua nyt heti


      • Anonyymi
        sipa kirjoitti:

        MEIDÄN KÄÄPIÖVILLAKOIRAN JA TOY-VILLAKOIRAN RISTEYTYS MAKSOI 400 EUROA.PUHDASROTUINEN VILLAKOIRA MUTTEI PUHDAS KÄÄPIÖ EIKÄ TOY

        Rekisteröimätön eli taustat vain suullisen varassa ja perävalo takuulla. Oletko varma ettei ole pentutehtaan tuotos kun hinta on noin halpa.


      • Anonyymi
        Hip kirjoitti:

        Kiitos vastauksista!

        Moi


      • Anonyymi
        villisfan kirjoitti:

        moi

        onko halvempia ajattelin ostaa villakoiran hintaan 850e onko liian vähän? tai 750e?

        Moi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko mää tänään Villakoira koks kappaletta ois kiva Needen Kahen villa koirien nimet nella ja netta Nii voikko Sää käydä ostaa meille Tänään kaks villakoiraa Nii sää oot sitten aika ihana ja kiltti🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮asun suomessa

        Voitko ostaa meille villakoira


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiäkö Sää mun Osottetta ku sää tuot ne Kaks villakoiraa tuot mulle

        Ei kukaan osta sulle villakoiria sun pitää ite ostaa


    • lovelovelove!!!!!!!

      HEIPS! Minulla on 3 kääpiövillakoiraa. Osta Turusta yhdeltä kasvattajalta. Sain minun ihanAT koirani sieltä.
      Eikä maksanut kun vaan 750. Todella hyviä koiria ne ovatkin. kannattaa ostaa sieltä.

      • Anonyymi

        Mut voikko Sää käydä ostaa meille kaks villakoiraa jos tuot meille kaks villakoiraa Nii sää oot niin niin Ihana ihana pliis pliis Jos tuot meille kaks villakoiraa Nii mää kysyn Sitten Aina mitä näille villa koirillpitää tehä Nii oishan Kivaa ku mää aina Sanon mitä pitää tehä oooo kiltti ja Tuo yks tyttö ja yks poika Samaa aikaa pliis pliis Nii oot aika ihana ihana Nii kanttii tuua pliis pliis 🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮ja asun suomessa


      • Anonyymi

        Voikko ostaa meille Kaks villakoiraa yks tyttö yks Poika nii oot aika Ihana ja ihana tiiäkö Sää mun osottetta
        Ja voiko sää tuua nyt heti Ja nyt
        Jos tuot nii oot aika Ihana ja ihana ja muista kaks eli yks tyttö ja yks poika pliis peliis Nii oot niin niin koko maailmasta niin Ihana


      • Anonyymi

        Tuo nyt mulle ne villakoirat mua Melkeen itkettää Ku mulle ei oo tuotu Mulla tulee Melkeen Nyt itky melkeen 😪😪😪😪☹️☹️☹️☹️😢😢😢😢😥😥😥😥


    • villakoira<3

      meidän villakoira maksoi 300 euroa mutta sillä ei ole papereita ja se on ostettu sellasesta paikasta mihin oli otettu huonosti kohdeltuja eläimiä hoitoon. Meidän villiksen olisi pitänyt olla toy mutta se kasvoi isommaksi.on ollut tosi hyvä koira.

      • Anonyymi

        Voikko tuua nyt oo kiltti mut yks tyttö yks Poika nii oo kiltti ja ihana tuo sitten ku iso Viisari on 12 päällä Nii tuo sitten Ne Yks Tyttö Meille ja samalla Yks Poika pliis pliis asun Suomessa🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮


    • _Simoo_

      kamuni villikawn pwnnut maksoivat 650 e :)

    • moi vaan

      olisin ettimässä villakoiraa tai oikeestaan kumpi on parempi rotu kiinanharjakoira chihuahua vaiko saluki (vinttikoira) =?

      • kaurapuur0

        Jaa missäköhän mielessä parempi? Kuka määrittää sen, kumpi rotu on parempi? Ei kukaan voi tietää mikä juuri sinulle sopii. Yhtälailla kuin toinen tykkää hernesopasta ja toinen tykkää enemmän kaurapuurosta.


      • RujsmariapuurOt
        kaurapuur0 kirjoitti:

        Jaa missäköhän mielessä parempi? Kuka määrittää sen, kumpi rotu on parempi? Ei kukaan voi tietää mikä juuri sinulle sopii. Yhtälailla kuin toinen tykkää hernesopasta ja toinen tykkää enemmän kaurapuurosta.

        Niin ja sitten sellainen että kiinanharjakoira sekä chihuahua EIVÄT ole yksi ja sama koirarotu. Joten kysymys ei ole KUMPI vaan MIKÄ NÄISTÄ koska yhtenä vastapoolina oli myös saluki.
        Mutta minnes se villakoira sitten unohtuikaan, vai pitkö sekin vielä laskea tähän vertailuun?


      • juppe

        suosittelen villakoiraa


      • Anonyymi

        Kannattaaa ottaa villis! Ne on tosi älykkäitä.


    • r56u

      Rodun valinta riippuu aika paljon siitä mitä koirasta hakee.. ei joku rotu ole toista parempi,mutta joku rotu voi olla toista parempi jossain asiassa esim.harrastuksessa.. itsellä palveluskoiria,koska haluan koirien kanssa kisata tokossa,jäljessä ja suojelussa.. rodun luonne ja käyttö ominaisuudet koko on siis ollut rodun valinnan takana.. käyttötarkoituksiini ei siis sopisi missään nimessä esim.villis..

    • joku

      voisko joku antaa villakoiran vaikka 2viikoks hoitoo kotkas kesäl

    • LEILA NYMAN

      MINÄ OSTIN ERÄÄLTÄ KOIRAN KASVATTAJALTA "KÄÄPIÖVILLAKOIRAN PENNUN JA SE ON TOSI RAKAS UROS MUSTA NYT ON JO VUODEN VANHA SISÄSIISTI JA SILLEEN MAKSOIN SIINTÄ 650E EI PAPEREITA MUT EI SITÄ PAPEREITA RAKASTA VAAN KOIRAA IHAN KIVA TICO

    • smileeee 25

      Mun kääpiövillakoira makso 1500€. Nyt vasta tajuasin että maksoinkohan ihan liikaa?? Paperit ja kaikki löytyy ja suomesta ostettu.

      • Anonyymi

        No joo se meidän villis maksoi sen 2000€. Se oli jo aika paljon.


    • metusalem4

      mun on pakko kirjottaa tänne. ei kannata ostaa paperitonta ja kunnolla silmä ja polvitarkastettua koiraa. koska se tuleva koira voi kantaa sokeuttavaa silmäsairautta ja povis airautta jne..

      ostakaa oikeesti paperillinen rotukoira jonka kasvattaja on vastullinen jne.. ja kannataa kattoo se koira milellään jostain läheltä niin esim vastuullinen kasvattaja antaa oman tuen koiran kanssa jopa läpikoiran elämän.

      käykää kattoo tuolta:

      http://www.villakoirakerho.com/pentu/kaapio.htm#

      T. ihminen jolla kanssa villakoiria vuosia ollut ja asioista selvää ottanut opa kantapään kautta.

      Onnea pennun hankintaan =)

      • tappajapuudeli

        Liioittelun makua. Me Me myymme tälläkin hetkellä rekisteröimättömiä puhdasrotuisia villakoiran pentuja. Niissä ei ole mitään hämärää eikä mitään salattavaa ja kauppaehdot on ostajaa suosivia. Pennut on tosin rekisteröityjen omien koiriemme tekemiä.

        Meillä on kauppaehdoissa mainittu mm., että jos koira sairastuu ja/tai siinä todetaan perinnöllinen sairaus, tai jokin muu sairaus tai vamma, joka on tullut ennen ostohetkeä, niin sitoudumme ostamaan koiran takaisin ko. kauppahinnalla.

        Lisäksi emä ja isä on papereineen aina paikalla ja heitä sekä pentuja voi tulla milloin vain katsomaan ennen ostopäätöstä.

        Paperittomuus ei tarkoita kusetusta joten rajoitapa sitä turhaa hökeltämistäsi.

        T: ihminen joka on myynyt koiria vuosia ja ottanut asioista selvää, mutta tosin senverran fiksusti, ettei ole oma kantapää rakoilla.


      • Hivenen kusee...
        tappajapuudeli kirjoitti:

        Liioittelun makua. Me Me myymme tälläkin hetkellä rekisteröimättömiä puhdasrotuisia villakoiran pentuja. Niissä ei ole mitään hämärää eikä mitään salattavaa ja kauppaehdot on ostajaa suosivia. Pennut on tosin rekisteröityjen omien koiriemme tekemiä.

        Meillä on kauppaehdoissa mainittu mm., että jos koira sairastuu ja/tai siinä todetaan perinnöllinen sairaus, tai jokin muu sairaus tai vamma, joka on tullut ennen ostohetkeä, niin sitoudumme ostamaan koiran takaisin ko. kauppahinnalla.

        Lisäksi emä ja isä on papereineen aina paikalla ja heitä sekä pentuja voi tulla milloin vain katsomaan ennen ostopäätöstä.

        Paperittomuus ei tarkoita kusetusta joten rajoitapa sitä turhaa hökeltämistäsi.

        T: ihminen joka on myynyt koiria vuosia ja ottanut asioista selvää, mutta tosin senverran fiksusti, ettei ole oma kantapää rakoilla.

        Miksi koiria ei rekisteröidä, kun kerran kyseessä on Teidän omien REKISTERÖITYJEN koirien tekemiä? Miten ihmeessä voitte kirjoittaa kauppasopimukseen esimerkiksi perinnöllisestä sairaudesta, että korvaatte mikäli sairaus on tullut ennen ostohetkeä? Mikähän sairaus voidaan osoittaa tulleen ennen ostohetkeä? Sitä ostohetkeä ei tulisi sopimuksessa olla, vaan korvaatte tai ette korvaa.


      • Anonyymi
        tappajapuudeli kirjoitti:

        Liioittelun makua. Me Me myymme tälläkin hetkellä rekisteröimättömiä puhdasrotuisia villakoiran pentuja. Niissä ei ole mitään hämärää eikä mitään salattavaa ja kauppaehdot on ostajaa suosivia. Pennut on tosin rekisteröityjen omien koiriemme tekemiä.

        Meillä on kauppaehdoissa mainittu mm., että jos koira sairastuu ja/tai siinä todetaan perinnöllinen sairaus, tai jokin muu sairaus tai vamma, joka on tullut ennen ostohetkeä, niin sitoudumme ostamaan koiran takaisin ko. kauppahinnalla.

        Lisäksi emä ja isä on papereineen aina paikalla ja heitä sekä pentuja voi tulla milloin vain katsomaan ennen ostopäätöstä.

        Paperittomuus ei tarkoita kusetusta joten rajoitapa sitä turhaa hökeltämistäsi.

        T: ihminen joka on myynyt koiria vuosia ja ottanut asioista selvää, mutta tosin senverran fiksusti, ettei ole oma kantapää rakoilla.

        Hei! Kerro kerro mistä voi tulla katsomaan tai sitten hakemaan jos näin on!
        Miten teihin voi ottaa yhteyttä?
        T:Merja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Kerro kerro mistä voi tulla katsomaan tai sitten hakemaan jos näin on!
        Miten teihin voi ottaa yhteyttä?
        T:Merja

        Olen kiinostunut ostaa pennun mistä saisin lisä tietoa


    • byrokraatti

      Aina kannattaa tarkistaa emän ja uroksen terveystiedot ettei kumpikaan ole edes kantajana sairaille geeneille. sitten kasvattaja on kennelliiton kasvattajasopimuksen allekirjoittanut eikä ole saanut mitään sanktioita kasvatustyössään pennut on niin kalliita ettei kannata laiminlyödä taustatöiden tutkimusta. yhteydenotto kennelliittoon niin saa asioihin vastaukset.

    • soturi prinsassa

      Mä ostin tuikin afrikasta se on musta se makso 1670$

    • AppTYTI

      Moikka kävin ostamassa puhdasrotuisen villakoiran ( Keskikokoisen ) ja sen hinta oli noin 745€ siis ostin sen eläinkaupasta se on aika halpa

      • Anonyymi

        Mistä hemmetin eläinkaupasta????!!!!!


    • 2XKultsu+2XLapsi

      Ihan täytyy ihmetellä, että hinnallako niitä koiria verrataan keskenään? Ihmettelen vain, että jos haluaa terveen ja puhdasrotuisen koiran kunnolliselta kasvattajalta, niin kyllä siitä kannattaa maksaa. Mun kaveri otti paperillisen kultsun joka oli 500 euroa halvempi kuin omani. Hän sai kaikki perinnölliset sairaudet omaavan ylivilkkaan kultsun, josta he joutuivat luopumaan kun saivat lapsen.
      Tosin ei elämästä olisi tullut mitään sellaisen koiran ja lapsen kanssa. Kannattaa miettiä aina tarkkaan mistä koiransa ottaa ja maksaa siitä ns. normaali hinta!

    • Koiranetti

      Yhtälailla ne kalliitkin voivat sairastua kuin halvat ;)
      Se on linjoista kiinni EI kennelistä oikeastaan. Pisteet niille jotka vaalii hyviä linjoja vaikka täälläkin maassa on kasvattajia jotka ''breed for the masses'' eli raha ratkaisee.

    • Anonyymi

      Meidän perheeseen ostetaan alennusmyynnistä joulun jälkeen. Joku pienikokoinen voi olla käytettykin. Sukulaisperheellä oli koe-eläimenä ollut koira, Oli ollut suht edullinen ja vain jotain pientä vaivaa päässä. Muuten oli käyttäytynyt kunnolla. Villakoirat ovat lystikkäitä räksyttäjiä ja helppoja hallita jos alkavat rähisemään. Kunnollinen opetus kerralla niin oppivat ketä kunnioitetaan. Koirat ovat eläimiä ja niitä on eläiminä kohdeltava.

    • Anonyymi

      Osta vaan ihan halpa, halvin mitä löydät. Teetät sillä pentuja ja myyt ne voit tehdä ihan hyvän tilin.Ei väliä vaikka ovat hiukan sekarotuisia, kyllä joku aina ostaa. Saat koiran ja lisäksi saat rahaa. Kannattava diili.

    • Anonyymi

      Miksi maksaa tuollaisia summia? Pulloharja maksaa parhaimmillaan alle euron.

    • Anonyymi

      Hei! Meidän kk villakoira maksoi 2000€ ja se jäi tosi pieneksi eli se on kääpiövillakoira.

    • Anonyymi

      Moi! Meidän kääpiövillis myös maksoi 2000€!

    • Anonyymi

      Tuo harkinta-aika on hyvä pitää. Onhan villakoiran hankinta kuitenkin rahaa ja aikaa vievä investointi. Kannattaa tutustua rotuun ja koiran rotulinjakarttaan. tarkasti. Huonolla onnella voi ostaa jotakin muuta kuin puhtaan ja geneettisesti virheettömän yksilön. Halvemmalla saa kyllä kauppojen parkkipaikoilta olevista myyntiautoista mutta koirat voivat olla jälkivärjättyjä tekovillakoiria. Villakoirauhdistykset suosittelevatkin kääntymään virallisen, sertifioidun koirakauppiaan puoleen, silloin on pieni tae saada aitoa tavaraa.

    • Anonyymi

      Hei! Löytyy halvalla kääpiövillakoiria. Eri hintaisia ja pennusta hiuka iäkkäämpiin. Meillä löytyy myös nettikatalogi josta voit valita mieleisesi. Ota rohkeasti yhteyttä.

      [email protected]

    • Anonyymi

      Moi olen kiinnostunut kääpiövillakoirasta mikä on sopiva hinta sellaiselle eikä tarvi olla näyttely koira

    • Anonyymi

      Pikku Villa koira halpa oisko 2€ euroa

    • Anonyymi

      Oon tyttö voitko ostaa musta villakoira tai Valkonen Voitko Ostaa Mulle pikku villakoiran Oisitko niin Ihana että jos tuot mutta Jos tuot mulle villa koiran nii oot niiiin Ihana Voiko nyt tuua pliis pliis 🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮 tuo nyt heti

    • Anonyymi

      Villakoira tuo Voikko Äkkiä

    • Anonyymi

      Milloin saadaan aikaan lemmikeissä rotupuhtaus?ihminen on vaativa puhtauden suhteen!

    • Anonyymi

      Saanko Mää sun puhelinnumeron pliis pliis

    • Anonyymi

      Huomenta tuo tänään kaks villakoiraa Meille Nii Mää osun Suomessa ja Osote on Satulavyöntie 2
      JA TÄNÄÄN SUN OIKEESTI JA OIKEESTI PITÄÄ TUUA NE KAKS VILLAKOIRAA
      Ja vielä että ihansama Vaikka tulee kaks tyttöä tai kaks poikaa Tai yks tyttö ja yks poika

    • Anonyymi

      Missäpäin maataamme sijatsee osoite.

    • Anonyymi

      Nyt on tulossa villakoiria edulisesti. Villakoira-sivustolta saa vähävikaisia koiria jotka eívät täytä laatuvaatimuksia. Jos hinta on kohdallaan kannattaa sieltä ostaa hiukan viallinen yksilö. Täytyy kuitenkin muistaa että eläilääkärinkulut eivät saa nousta suuriin summiin. Koiran voi kyllä palauttaa ja saada hiukan maksetusta hinnasta takaisin. Se on mahdollista silloin jos koira saadaan uudestaan myytyä koe-eläimeksi tai muuhun hyötykäyttöön.

    • Anonyymi

      Tuojo ne Kaks villakoiraa Meille muuten en
      Kerro mun Osottetta nii nii kanttii tuuo

    • Anonyymi

      Kaksi villakoiraa odotti kuljetuslaatikossa pääsyä sisälle, eli kyllä ne tuotiin. Kukaan ei ollut vastaanottamassa ja kuittaamassa villakoiria. Koirat vietiin takaisin lähettäjälle. Uudesta toimituksesta voidaan sopia jos vastaanottaja on paikalla antamassaan osoitteessa ja aukaisee oven ja allekirjoittaa lähetyksen vastaanotetuksi.

    • Anonyymi

      Hei! Villakoirien hinnat ovat pudonneet alas. Riippuu vähän villalaadusta. Pelkän nahan jossa villa saa halvalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe