Mahtaako buddhalaisuudelle olla joku toinen keskustelupalsta, vai miksi täällä on niin hiljaista?
Aika hiljaista
4
424
Vastaukset
- siellä kävijä
On. Dharmafoorumi
- siellä käynyt
Aika hiljaiselta vaikuttaa Dharmafoorumkin, ainakin Theravadan osalta. Lähinnä uskonnollispainotteista inttämistä tiibetin demoneista sun muista. Kannattaa tsekata tajunnanlaajentajien palsta Tietoiseen. Vaikkei Buddhalainen foorumi olekaan, mielestäni hedelmällisempää keskustelua Gautama Buddhan opettamasta aihepiiristä.
- Sinde vm-82
siellä käynyt kirjoitti:
Aika hiljaiselta vaikuttaa Dharmafoorumkin, ainakin Theravadan osalta. Lähinnä uskonnollispainotteista inttämistä tiibetin demoneista sun muista. Kannattaa tsekata tajunnanlaajentajien palsta Tietoiseen. Vaikkei Buddhalainen foorumi olekaan, mielestäni hedelmällisempää keskustelua Gautama Buddhan opettamasta aihepiiristä.
Moi?! Olen buddhisti tyttö, n. 30-vuotta. Elämänkaareni on näyttäytynyt mm. Jumalan muodossa. Se ei kaipaa seuraa...
Tunnethan Björkin kappaleen: "Oh, it's so quiet" Buddhalaisuus on juuri sitä. Ymmärrän nyt talvella, että miksi kaipaat seuraa ja buddhalaisuutta. Se ei oikein sovi talveemme. Monet kokevat buddhasta kylmyyttä. Tarkoituksena ei ole herättää talvisen lämmön voimaa. Meille hiljaisuus on meitä itseämme. Kauneus omien voimienmme luomaa. Todellisuus löytyy meistä itsestä ja ympäristöstämme, ja vain Jumala voi meitä kantaa.
- dfghjkjgdfsa
Kun juuri siihen budhalainen tähtää-->mielen, ajatusten hiljentämiseen. Lässytys loppuu kokonaan kun valaistuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199334
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266168- 1045006
- 624896
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753530- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592961Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262946- 432731