Moikka!
Onko kellään aavistustakaan mistä olisi mahdollista saada Red Bullin laskettelu/lautailukypäriä? Olen lukenut useita keskustelupalstoja ja monessa sanotaan, että tällaisia ei edes saisi, sillä Red Bull on tiukka logonsa suhteen. Logon "saa käyttöön" esimerkiksi Red Bullin sposoroidessa tai muussa vastaavassa tilanteessa. Toisaalta kävin tämän suomalaisen kaupan nettisivuilla ( https://www.budgetsport.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=922&OpenGroups=922&&pagenr=2 ) ja sieltä löytyi tällaisia kypäriä. Hinta vaan hieman kirpaisi, joten tietääkö kukaan mistä muualta näitä olisi hankittavissa? Olisin tosi innokas tietämään myös, onko nämä kypärät ns. "laillisia" kerran Red Bull ei tätä logoaan kaikille halua antaa. Jos joku osaa vastata niin kertokaa ihmeessä!
Kiitos!
Kypärät (Red Bull)
laskettelija-rb
3
2427
Vastaukset
- joku.
minä osaan kertoa voit lukea vastaukseni ihmeessä
- Vepatin34
Mistä niitä löytää??
- Aina mäessä..
Ymmärtääkseni kyseinen firma ei ole tiukka logostaan vaan tuotteiden hinnoista ja siks ne maksaa! Imago hommia ja niistä vaan täytyy euroo lyödä tiskiin jos haluaa jotain,saman turvan saa kyllä halvemmallakin ainokaiselleen eli pääppöselleen..
Tietääkseni joidenkin "isojen" kylien intersportit myy myös kyseistä hattua:))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014