Onko täällä muita 5Streetin (www.5Street.fi) pelaajia? Olisi kiva kuulla teidän kokemuksia! Itse en ennen pelannut käytännössä mitään pelejä, hyvä kun pasianssiakaan mutta sitten näin kun kaveri pelas tota ja kokeilin itsekkin ja nyt ihan inti pinkeenä melkein joka ilta oon pelannut sitä!
SE siis on sellainen ilmainen suomenkieline virtuaalimaailma johon voi tehdä oman hahmon ja sit tanssia ja chatata muiden kanssa. ja niillä on tuolla vaikka mitä kilpailuja, viimeks tyypit oli voittanu sellasii lippui joilla pääsi katsomaan Burleski elokuva ennen muita. Osallistuin itsekkin siihen mutten voittanut:P mutta olen kerran voittanu pelisälää. Luulin ensin että tuo on joku kakaroiden peli mutta eipä ollut...
Kertokaa kokemuksianne!!!!!
5Street!!
24
2737
Vastaukset
- Milzu
Olen ajatellu aloittaa sen pelaamisen.. Haluisin eka tietää paljonko se vie tietokoneesta muistia? Tai niinku minkä kokonen se on?
- annalol
Se lukee siellä 5streetin sivuilla sen lataus jtu alla:)
- kortej
onks teil rune äijii
voisin meinaa vaihtaa 5street tyypi rune äijää - KyllästynytYrittämää
Heei! Itse oon ihan kokenukki pelaaja, mut nyt on semmonen ongelma, et mulla on miniläppäri...laitoin ison näytön kiinni siihen läppäriin, joten nyt mun PITÄIS pystyy pelaan sitä 5streettii sillä isolla näytöllä....muta en saa siirrettyä sitä 5streettii siihen isolle näytölle D: Neovoja?
- Kaffusteri(ko)
Avaa se peli - ikkuna siinä suuremmassa näytössä? ;) Ja asiassa pysyäkseni löytyy toki minultaki kokemusta tuostaki pelistä, suosittelen lämpimästi ^^
- koukkuun jäännyt
Pelaan, jäin koukkuu :D
- annalol
mäki luulin aluks tota joittenki kakaroitte peliks, mut en tinny sitä si kokeili sitä ja ei se vaikuta yhtää kakaroitte peliltä.
- sdfgthyjkl
http://fi.gosupermodel.com/tscinv/ziVgqyp3TkcT5wlF
kannattaa pelaa ennemmin tätä (: - macil
hei mä latasin sen mun macille ja nyt ku paina siitä nii siin tulee vaa s4emmmone teksti juttu et miten voin päästä pelaan sitä mac:il
- lalallalalalalallala
Mitkäs on teidän hahmojenne nimet ? Kiinnostaa vaan ... En tiä vastaatteko tähän
- ÖÖ?
Okse varmasti hyväpeli?
- 5street Kim
Kannattaa ladata todella hyvä olen pelannut sitä 3 vuotta vähän yli ja on mahtavin peli ikinä!
- EIiiiiiiiiiii.......
5street suomi osa lopetettiin 13.2.13 Ihan (perseest) XP
- Joku kahjo
Onko 5street enää ollenkaan olemassa ? Kun en pääse usa -versioonkaan ? o.o
- Liippeww
Minäkin oon miettiny sitä
- Allam
Miten sitä pääsee pelaamaan sitä suomen kielistä?
Mä en tiiä miks mä en voi lataa 5streettii toivon et joku vois auttaa..Mulle on sanotttuuuuuu lataaaa uuuusiks mut ei oo toiminu ja kannattaa mielummiin ladata highstreet koska se kestää vähemmän...Ja se on aidompi. Mä en pysty lataa kumpaakaan.Miks? Mut jos sulle kävis näin ja sä laitisit uusiks eikä toimis mitä tekisit? Kirjotaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja vielä että suomenkielistä 5streettiä ei enää ole :( mutta menkää 5streettiin se on avoinna (y) :D Tai high streettii tosi hyvii mut en pääse sinne viimeviikolla olin siellä mutta poistin sen koska emmt ja latasin ja kävi sitten ilmiö Toi mun en voinu lataaa
- Tietämätön Oo
Onks 5 streetin suomenkielinen versio lopetettu ?!?!? En ole pelannu monen vuoteen ja tänään ajattelin että vois kokeilla :D No en saanu päivitettyä sitä peliä ja ajattelin tarkistaa täältä että mitäs on tapahtunu oO No sinne meni monta sataa euroo kun piti ostella kaikkee kivaa D: Voi paska... Miks näin kävi ?!?
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- 5Street ei toimi
Mä pelasin %streettiä n. 2 vuotta sitten, kunnes se suomen kielinen lopetettiin ja koska mulla oli Suomen kielinen nii se lakkas toimimasta. Nyt olis ihana taas pelata peliä, vaikka sitten englanniks. Mutta kun laitoin lataamaan, ja odotin 5 tuntia se ei suostu avaamaan sitä :( Olisin tosi kiitollinen jos joku voisi auttaa tässä ongelmassa?
- Azastoopleijeriusanp
Mikä kone sul on :D
- Streetdancerop
Onko kellään tietoa että onko highstreet5 sama peli kuin 5street?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086