Taivaan tulet sarja

11+6

Joku hakkeroitunut terveyskeskuksen tietokoneille.Poliisi päätteli "Se on joku siivouskomerossa asuva rotta jolla on ihmisen älykkyys ja kova lääkeaddiktio"

Kuka näitä käsiksiä kirjoittaa, ihan pimeitä juttuja.

10

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koko sarja on mun mielestä surkea, tosi huonoa näyttelemistä, ryyppämistä, sekoilua, väkivaltaa, tuohon puppuun uponneilla rahoilla olis voinut tehdä jotain paljon parempaa tai ostaa ulkomailta oikeasti kelvollista katsottavaa.

• 2+4

Siis todella hyvä sarja, totahan katsoo ja oikein oottaa, toisin ku jotku salkkarit....

• Myy-Pikkuinen

ole tullut katsottua lainkaan.

• En ole katsonut ollenkaan koko sarjaa...

• Hyvä sarja täynnä hyviä näyttelijöitä. Me pidämme siitä, emmekä jätä jaksoakaan väliin.

• Tais tuo lausahdus olla ihan vaan vitsi ;D

Hyvä sarja.Katsoin jo edellisen kaudenkin.Harvoja sarjoja,joita ylipäätään tulee edes katsottua.
      Minulle pimeitä juttuja lähinnä noit salkkarien tyyppiset jauhannat.Jostain beebeetaloista puhumattakaan o_O

• tuota mielipidettä uskaltaisi käyttää makumittarina, että et tykkää salkkareista etkä bb-talosta, niin kai minun pitäisi sitten tilata tuo Taivaan tulet. :)

• Ursa kirjoitti:

tuota mielipidettä uskaltaisi käyttää makumittarina, että et tykkää salkkareista etkä bb-talosta, niin kai minun pitäisi sitten tilata tuo Taivaan tulet. :)

Totta kai uskaltaa käyttää,ylipäätänsä minun mielipiteitäni.Eihän moista voi edes epäillä :DDD

Tuosta DVD:stä sen verran,että jos noita kattelet,niin kyllä mielestäni tuo sarja ihan katsomisen arvoinen on.
        Jos päädyt,niin kerro sitten,kummat vaihtoehdot oli paremmat :D

ps.Onkos siellä vielä niitä hirmupakkasia o_O

• molossi kirjoitti:

Totta kai uskaltaa käyttää,ylipäätänsä minun mielipiteitäni.Eihän moista voi edes epäillä :DDD

Tuosta DVD:stä sen verran,että jos noita kattelet,niin kyllä mielestäni tuo sarja ihan katsomisen arvoinen on.
        Jos päädyt,niin kerro sitten,kummat vaihtoehdot oli paremmat :D

ps.Onkos siellä vielä niitä hirmupakkasia o_O

Totta kai aina pitää muutenkin uskoa kaikki mitä netissä lukee. ;) No, täytyy miettiä. Parasta DVD-aikaa on tietysti myöhäissyksy jos alkaa jotain sarjaa katsella. ;)

Ei nyt mitään kamalia pakkasia ole ollut, mutta tänään oli kyllä kylmä, n. -25. Mutta kuitenkin tyyntä, eli ei kovin paha! :) Vähän aikaa sitten kun oli jonakin päivänä -18 ja tosi ilkeä tuuli, niin se ei tunnu enää kivalta kenestäkään.

• tuokin sarja, yllättäen! Vaikka mulla on ollut suomalainen (C)anal digital-kortti vuosikaudet, niin en ole katsonut oikein mitään sieltä. Nyt olen sanomassa sitä irti, odotan vaan puhelinsoittoa sieltä kun ei pelkkä sähköposti riittänyt...

Voisihan sen näköjään tilata DVD:nä, kakkoskausi tulisi cdon:in tietojen mukaan myyntiin nyt helmikuussa, olisikohan sen väärti? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe