Esko Eerikäinen kommentoi Maria-ohjelmassa..

esimerkillinen isä!!

13

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ccxxzzdd

Eiköhän Esko saa lapsesa yksin hoitaa ei taida Martina keritä on kova kiire julkisuuten keinoilla millä hyvänsä....

• Ei ole puoli ihmisiä

hän oli sitä mieltä myös ettei mitään puoli-ihmisiä ole ja tule lapsen elämään! Tiukkaan sävyyn sanoi, ettei mitään isä puolia ole eikä tule!!

Niinpä, puolikkaita ei ole kenenkään lapsen elämässä, vaikka nämä lapsettomat ja uudet suhteet niin kovin haluisivatkin, mutta ei ole ei!!!!

Aivan samoilla linjoilla olen.

• tiukka ei puolikkail

Kyllä ne puolikkaat on satuhahmoja. Lapsella on isä ja äiti ainoastaan.

• Ei ole puoli ihmisiä

ylimääräisiä ihmisiä elämäänsä vaikeuttamaan.

Lasten ei tarvi tuntea isän uusi suhteita, eikä he tarvi heitä elämäänsä. Ei missään sanota että se on lasten pakko hyväksyä.
        Johan se olisi loukkaus minuakin kohtaan, jos mies ja hänen uudet naiset ja meidän yhteiset lapset ja minä viettäisimme aikaa yhdessä! Huh ei vaan meillä onnistu!

Tai että mies hakisi lapset ja he viettäisivät sen naisen kanssa aikaa keskenään, siihen en kertakaikkiaan ole koskaan pystynyt. Esko on samoilla linjoilla, hyvä!

• Totuudeen näkevä
        Ei ole puoli ihmisiä kirjoitti:

Lasten ei tarvi tuntea isän uusi suhteita, eikä he tarvi heitä elämäänsä. Ei missään sanota että se on lasten pakko hyväksyä.
        Johan se olisi loukkaus minuakin kohtaan, jos mies ja hänen uudet naiset ja meidän yhteiset lapset ja minä viettäisimme aikaa yhdessä! Huh ei vaan meillä onnistu!

Tai että mies hakisi lapset ja he viettäisivät sen naisen kanssa aikaa keskenään, siihen en kertakaikkiaan ole koskaan pystynyt. Esko on samoilla linjoilla, hyvä!

Missä ihmeessä sanotaan ettei lasten ole pakko hyväksyä jommankumman vanhemman uutta sulhoa tai morsianta?
        Näytä se lakiteksti täällä niin johan moni lapsi nakkaisi mäkeen sen äipän uuden sulhon ;)
        Minun velipojalla (sanon sen vaikkei ruikuttajat sitä uskokaan) on nykyään mukava ja ihan ok morsian jonka kanssa asustelee samaa taloutta ja ainakaan minä en näe mitään syytä että miksi velipojan ex akan tarvisi olla samaan aikaan paikalla kun lapset ovat velipojan kotona.
        Vaikka sinä et näytä kelpaavan kenellekään niin oleta nyt kuitenki että rakastuisit ja haluaisit alkaa sen uuden sulhosi kanssa yhteiselämään.
        Antaisitko lapsesi adoptioon kun ilmeisesti se lastesi isä on löytänyt uuden morsiamen joten hänellekään lapsia ei voisi luovuttaa noilla sinun perusteluillasi?

• wilma60
        Ei ole puoli ihmisiä kirjoitti:

Lapset eivät todellakaan tarvitse äiti- ja isäpuolia sillä onhan heillä äiti ja isä. Mutta vanhemman uusi puoliso voi olla lapselle hyvinkin tärkeä ja rakas aikuinen ihminen. Minusta on todella väärin jos lapset eivät näe onnelista parisuhdetta koko elämänsä aikana kun heidän ei "tarvitse hyväksyä uusia suhteita". Minusta on ensisijaista että lapset näkevät jo omassa kodissa miten parisuhde toimii, miten riidellään, asioista keskustellaan, sovitaan ja ennen kaikkea rakastetaan toisiaan ja ollaan perhe.

Miksi ex:n pitäisi viettää aikaa yhdessä entisen puolison, lasten ja puolison uuden ihmisen kanssa? Eipä ole tullut moinen mieleenkään vaan kyllä me eron jälkeen ollaan eletty kumpikin ihan omaa elämäämme.

Minun mielestäni Esko ei tuominnut uutta suhdetta, vain sen ettei lapselle tule isäpuolta. Äidillä on kaveri josta varmaan tulee lapsenkin kaveri mutta ei todellakaan isäpuoli.

• Että näin

Kovin tyylikkäästi Esko esiintyi mielestäni tässä ohjelmassa. Omat lööppijulkisuuden perusteella luodut ennakkokäsitykset kyllä karisivat! Miehellä oli selkeät mielipiteet, mitä haluaa ja hän osasi perustella asiat selkeästi.

• äiti kahdelle

Esko puhui todella fiksusti mutta kyllä siinä YKSI toteamus särähti pahasti korvaan: ettei uutta isäpuolta tule. Miten se Esko sen meinaa estää? Minusta ainakin myös isä- tai äitipuolesta voi tulla hvvinkin tärkeä ihminen lapselle.
      Vai meinaatteko ihan tosissaan, että jos vanhemmat eroavat ei heillä ole enää mahdollisuuksia uuteen parisuhteeseen? Pitäisikö olla YKSIN siihen asti, että lapset muuttaa pois vai miten?
      Voihan Eskokin löytää uuden kumppanin. Jos ja kun näin käy pitääkö Martinan siis tässä tapauksessa vaatia ettei lapselle tule ÄITIpuolta? Eskoko ei sitten voi muuttaa mahdollisen uuden rakkauden kanssa saman katon alle ollenkaan?
      Minusta aika outo ajattelutapa. Ihan kuin lapsi olisi materiaa, jonka omistaa vain isä ja äiti eikä lapselle saa muodostua suhteita toisiin aikuisiin. Ikäänkuin pelätään oman paikkansa puolesta! Häviääkö se vanhemmuus sen tien sitten jos lapsen elämään tulisikin uusi aikuinen?

• puolet

Vaan niinkuin joku täällä jo aiemmin kirjoitti, niin vanhemmilla voi olla uusi puoliso, ei siis äiti- tai isäpuoli.
        Se ,että joku asuu äidin tai isän kanssa, jommassa kummassa kotona , on isän uusi puoliso tai äidin uusi puoliso tai vain puoliso. Mutta ei äitipuoli tai isäpuoli.

• ei meille ikinä

Meilläkään emme hyväksy ex miehen uusia naisia meille ja lasten elämään. Kukaan lapsista ei ole tavannut eikä tule tapaamaan isän naisia. Minä sanoin että yksinään nainen ei tule meille eikä lapset saa heitä nähdä.
        Ei ole meillä kukaankäynyt eikä lapset ole isän naisia nähneet.

Minusta olisi julmaa jos minun lapset olisivat olleet tekemissä isänsä naisten kanssa, se oli valtava loukkaus minua ja lapsimme kohtaan. Silloin olisin minä poistunut lastemme elämästä enkä haluisi olla lasten kanssa missään tekemisissä, minua ei noin loukata
        Olisi ollut vaan kurjaa jos en olisi enää lapsimme tuntenut, vaan he olisivat täysin omalaatusiten ja ilkeiden isänsä naisten kanssa. Onneksi näin meillä ei ole, kun kielsin sen heti.
        Ei ole mikään pakko lasten nähdä isän naisia tai että naiset tulisvat meille.

Ei lapset heitä tarvi.

Esko on samoilla linjoilla kuin minä. Hyvä esko.

Kyllä lapsilla saa olla aikuisia elämässäään, mutta tarkoin valittuja aikuisia. Meillä ei vain hyväksytä isän naisia niin sillä sipuli. On aivan eri asia muut aikuiset kuin katkerat ja kostonhaluiset miehen uusikot, niitä meille ei tule eikä lasten elämään ei ikinä.
        Onneksi mies oli fiksu ja pitää naisesa pois meidän kodista ja lasten silmistä. Huh...

• samaa mieltä olen mä

eikä lapsetn ole koskaan pakko olla missään tekemisissä vieraan ihmisen kanssa, ellei itse halua.

Olen samaa mieltä että puolikkaita ei ole, meilläkään ei ole koskaan vieraillut ex miehen naiset, eikä tule. Myöskän lapset eivät ole ksokaan heitä nähneet eikä näe.

• Mummeli -60

Tuntuu aika ulkokullatuilta nuo jutut "koskaan ei tule näkemään ex-puolison uusia kumppaneita". Minä kun erosin miehestäni oli lapsemme 4v. Ex-mieheni "hylkäsi " totaalisesti lapsensa, ei suostunut tapaamisiin, eikä muuhunkaan yhteydenpitoon. Kun kahden vuoden jälkeen erosta, tapasin nykyisen aviomieheni, on hän ollut ISÄ lapsellemme. Nyt "lapsi" on 28v. ja hänellä 7v. lapsi. Molemmat pitävät yhteyttä n. 2kertaa/v. Biologiseen isäänsä/vaariin, sekä hänen puolisoonsa(heillä ei muita lapsia), joka iloinen yhteydenotoista, mutta ei itse aloitteelinen vaikka lapsenlapsi soittelee, lähettelee kortteja jne...
        Taasen nykyinen mieheni on koko ajan molempien elämässä ja 28v. lapseni onkin sanonut, että edelleen HÄN on se ISÄ hänelle ja hänen lapselleen tosi tärkeä faffa.

• ei meille kiitos
        Mummeli -60 kirjoitti:

Tuntuu aika ulkokullatuilta nuo jutut "koskaan ei tule näkemään ex-puolison uusia kumppaneita". Minä kun erosin miehestäni oli lapsemme 4v. Ex-mieheni "hylkäsi " totaalisesti lapsensa, ei suostunut tapaamisiin, eikä muuhunkaan yhteydenpitoon. Kun kahden vuoden jälkeen erosta, tapasin nykyisen aviomieheni, on hän ollut ISÄ lapsellemme. Nyt "lapsi" on 28v. ja hänellä 7v. lapsi. Molemmat pitävät yhteyttä n. 2kertaa/v. Biologiseen isäänsä/vaariin, sekä hänen puolisoonsa(heillä ei muita lapsia), joka iloinen yhteydenotoista, mutta ei itse aloitteelinen vaikka lapsenlapsi soittelee, lähettelee kortteja jne...
        Taasen nykyinen mieheni on koko ajan molempien elämässä ja 28v. lapseni onkin sanonut, että edelleen HÄN on se ISÄ hänelle ja hänen lapselleen tosi tärkeä faffa.

meillä kun isä lapsensa hylkäsi niin meillä ei isää pahemmin tunneta eikä olla missään tekemisissä. Kyllä lapseiin sattuu jos isä hylkää. Ei heidän tarvi hyväksyä edes isältään moista, ja kun tietää että ulkopuolinen vielä rikkoi täysin perheen niin ei tarvi olla isän kanssa tekemisissä.

Emme muutenkaano lisi, sillä me emme hyväksy ulkopuolisia ja vieraita ihmisiä perheeseemme. Pitäkööt mies itse jotka on löytänytkin.

Meille ei tulla kahville ja rahaa pyytämään eikä muutakaan ilmaiseksi.

Me emme myös jaksa kuunnella heidän valituksiaan ja haukkumisia. Menkööt muualle haukkumaan, meille ei tulla. Minä en ex miehen vieraita naisia hyväksy eikä lapset, se riittää onneksi mielle. Elämämme on hyvin ilman toisten aiheuttamia sotkuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      735
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60