Olen nähnyt livenä Helsingissä hopeanvärisen Avengerin, jossa on iso ilmanottoaukko (scuuppi) konepellissä, takaspoileri ja isot tuplaputket takana, koneessa miehekkään muhjakka pakoääni. Onko 2,7-litrainen Avenger suurin virallisesti maahantuotu tehokkain malli, vai onko tässä kyseessä joku vielä tehokkaampi erikoismalli? Onko Avengerista olemassa SRT-muskelimallia, ja jos on, niin onko tuotu maahamme?
Paljonko tehoa 2,7-koneessa? Entä sitä tehokkaammassa, jos sellainen on?
Avengerin tehomallit?
ehkä ostamassa
2
570
Vastaukset 2
- tuokaa mulle esite
eiköhän tuolta netin ihmeellisestä maailmasta löydy maahantuojan malliston autot, jopa melko helposti.
Jaksat tänne kirjoittaa, mutta et voi laittaa hakua kokkeliin. - dsvgsdvgdsds
R/T mallissa on 3.5 V6 tehoja muistaakseni 235hp.
Suomessa ei myynnissä.
Sun näkemäsi oli todennäköisesti american car showssakin nähty tuning auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541412Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281140Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 52562
- 34554
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548- 44534
En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532