Onko kenelläkään tietoa olisiko nykyään mahdollista matkustaa laivalla Suomesta esim Nykiin rahtilaivalla työtä tai korvausta vastaan. Onko muita kohteita Euroopan ulkopulelta ?
Laivalla Atlantin yli
13
1317
Vastaukset
- 4
tämä kokenut 7 meren sankari, merikarhu, merikapteeni, konemestari, poosu, dis, laivanvarustaja, muurari, meriasiantuntja, ym, ym Kysäseppä jos hän heittäisi sinut Jenkkilään, kyllä hän varmaan tuollaisia pikku reissuja vielä tekee.
- 14+6=20
Ja matkantekoa helpottaa jos matkalaisella on koulutusta/kokemusta betonirakenteiden korjaamisesta ja huoltamisesta.
14+6=20 kirjoitti:
Ja matkantekoa helpottaa jos matkalaisella on koulutusta/kokemusta betonirakenteiden korjaamisesta ja huoltamisesta.
Erinomainen uintitaito on suotavaa (tai vaihtoehtoisesti voimakas kuolemankaipuu).
- LIsäksi
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Erinomainen uintitaito on suotavaa (tai vaihtoehtoisesti voimakas kuolemankaipuu).
Jumaluusoppi kelvolliseen kuntoon, Välittäjä LKV:n harmiksi!
- Anonyymi
14+6=20 kirjoitti:
Ja matkantekoa helpottaa jos matkalaisella on koulutusta/kokemusta betonirakenteiden korjaamisesta ja huoltamisesta.
Betonista valettuja laivoja ei taida juurikaan Atlantin yli kulkea?
- Meri Klaari
- yli ja takaisin
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
- LauriV
yli ja takaisin kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Minä epäilen että nk. työhyyry ei enää onnistu. Lähinnä siksi, että laivoilla työskentevillä tulee olla pätevyyskirjat ja turvallisuuskoulutus yms dokumentit kohdallaan. Lisäksi esim. Jenkkeihin ei ihan noin vaan jäädä, hyvä jos pääsee syväyden lukemaan kaijalta.
Mutta joskus luin Hesarista yhden kundin reissusta, maksavana asiakkaana, polakin konttipaatilla yli Atlantin. Sitä en muista mitä tuo maskoi, mutta varmasti selviää jostain...
Hyvää reissua - näin oli
LauriV kirjoitti:
Minä epäilen että nk. työhyyry ei enää onnistu. Lähinnä siksi, että laivoilla työskentevillä tulee olla pätevyyskirjat ja turvallisuuskoulutus yms dokumentit kohdallaan. Lisäksi esim. Jenkkeihin ei ihan noin vaan jäädä, hyvä jos pääsee syväyden lukemaan kaijalta.
Mutta joskus luin Hesarista yhden kundin reissusta, maksavana asiakkaana, polakin konttipaatilla yli Atlantin. Sitä en muista mitä tuo maskoi, mutta varmasti selviää jostain...
Hyvää reissuaOli muistaakseni joku vuosi takaperin Hesarin kuukausiliitteessä tuo juttu Atlantin ylityksestä.
- owneri
Suomalaisiin rahtilaivoihin on vaikea päästä edes maksavaksi matkustajaksi. Voi käydä niin, että pitäisi palkata talouspuolelle yksi henkilö lisää kun ruokittavien määrä lisääntyy.
Sama on melkein kysyä Finnairilta, voisiko ruokaa kärräämällä maksaa matkansa.
Saksassa esimerkiksi Hamburg Süd ottaa rahtilaivoihin matkustajia. Hintaluokka 90-100 euroa päivässä, joten Atlantin ylitykselle tulee hintaa.
katso lisää: http://www.hamburgsued-frachtschiffreisen.de
Olen kyllä kuullut, että Suomen telakoilla valmistettuihin loistoristeilijöihin on otettu sekatyömiehiä eri hommiin. Jotkut laivat ajavat ilman maksavia matkustajia kotisatamaan Miamiin ja kouluttavat miehistöä tänä aikana.- hinnastoa
HSR-6-02 : Südsee
USA-Westküste - Südsee
Die Passage
Ca. vierwöchige Rundreise von Long Beach aus zu verschiedenen Südseehäfen auf dem bewährten und sehr gemütlich eingerichteten Containerschiff M/S Cap Tapaga.
Route
Long Beach, Papeete, Apia, Pago Pago, Long Beach
Schiffsdetails
Containerschiff; Flagge: Antigua; Nationalität Kapitän: international; Baujahr: 1996; Größe: 14.587 TDW; Länge: 157,16 m; Breite: 23,50 m; Bordspannung: 220 V; Bordwährung: US$; Schiffsausrüstung: Klimaanlage, Video/TV, Innenpool, Lounge, Liegestühle
Reisebestimmungen
Altersbegrenzungen für diese Reise: Mindestalter: 12 / maximales Alter: 79, Gültiger Reisepass sowie ärztliches Attest erforderlich. Blanko Attestvordruck senden wir Ihnen auf Wunsch gerne vorab zu. Impfung: nicht erforderlich! Visa: Es ist ein neues, maschinenlesbares USA Besuchervisum Typ B1/B2 erforderlich, ESTA Verfahren ist NICHT ausreichend!
Kabinen und Preise
1. Eigner, Zweibettsuite, Ausblick frei zur Seite, Du/WC, Kühlschrank, HiFi, 2. Aufbaudeck, ca. 30 Tage, Preis ab € 3.905,00
2. Passagier, Zweibettsuite, Ausblick nach vorne evtl.verstellt, zur Seite frei, Du/WC, Kühlschrank, 3. Aufbaudeck, ca. 30 Tage, Preis ab € 3.455,00
- CH. OFF Mobuto
Mutta Göteborista, Hampurista ja Antverpenistä pääset matkustajana suoraan halifaxin kautta New York in keskustaan. ACL... Atlantic....... alkuiset alukset, Ruotsalainen firma...... googgeli kertoo ! Isoja (300mertiä) konttialuksia..... säännölliset aikataulut.
- yli ja takaisin 2
Kiitos !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302722Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5031784Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei161774- 171394
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si681219- 241215
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431118Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?751085- 31988
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa90962