Onko kenelläkään tietoa olisiko nykyään mahdollista matkustaa laivalla Suomesta esim Nykiin rahtilaivalla työtä tai korvausta vastaan. Onko muita kohteita Euroopan ulkopulelta ?
Laivalla Atlantin yli
13
1274
Vastaukset
- 4
tämä kokenut 7 meren sankari, merikarhu, merikapteeni, konemestari, poosu, dis, laivanvarustaja, muurari, meriasiantuntja, ym, ym Kysäseppä jos hän heittäisi sinut Jenkkilään, kyllä hän varmaan tuollaisia pikku reissuja vielä tekee.
- 14+6=20
Ja matkantekoa helpottaa jos matkalaisella on koulutusta/kokemusta betonirakenteiden korjaamisesta ja huoltamisesta.
14+6=20 kirjoitti:
Ja matkantekoa helpottaa jos matkalaisella on koulutusta/kokemusta betonirakenteiden korjaamisesta ja huoltamisesta.
Erinomainen uintitaito on suotavaa (tai vaihtoehtoisesti voimakas kuolemankaipuu).
- LIsäksi
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Erinomainen uintitaito on suotavaa (tai vaihtoehtoisesti voimakas kuolemankaipuu).
Jumaluusoppi kelvolliseen kuntoon, Välittäjä LKV:n harmiksi!
- Anonyymi
14+6=20 kirjoitti:
Ja matkantekoa helpottaa jos matkalaisella on koulutusta/kokemusta betonirakenteiden korjaamisesta ja huoltamisesta.
Betonista valettuja laivoja ei taida juurikaan Atlantin yli kulkea?
- Meri Klaari
- yli ja takaisin
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
- LauriV
yli ja takaisin kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Minä epäilen että nk. työhyyry ei enää onnistu. Lähinnä siksi, että laivoilla työskentevillä tulee olla pätevyyskirjat ja turvallisuuskoulutus yms dokumentit kohdallaan. Lisäksi esim. Jenkkeihin ei ihan noin vaan jäädä, hyvä jos pääsee syväyden lukemaan kaijalta.
Mutta joskus luin Hesarista yhden kundin reissusta, maksavana asiakkaana, polakin konttipaatilla yli Atlantin. Sitä en muista mitä tuo maskoi, mutta varmasti selviää jostain...
Hyvää reissua - näin oli
LauriV kirjoitti:
Minä epäilen että nk. työhyyry ei enää onnistu. Lähinnä siksi, että laivoilla työskentevillä tulee olla pätevyyskirjat ja turvallisuuskoulutus yms dokumentit kohdallaan. Lisäksi esim. Jenkkeihin ei ihan noin vaan jäädä, hyvä jos pääsee syväyden lukemaan kaijalta.
Mutta joskus luin Hesarista yhden kundin reissusta, maksavana asiakkaana, polakin konttipaatilla yli Atlantin. Sitä en muista mitä tuo maskoi, mutta varmasti selviää jostain...
Hyvää reissuaOli muistaakseni joku vuosi takaperin Hesarin kuukausiliitteessä tuo juttu Atlantin ylityksestä.
- owneri
Suomalaisiin rahtilaivoihin on vaikea päästä edes maksavaksi matkustajaksi. Voi käydä niin, että pitäisi palkata talouspuolelle yksi henkilö lisää kun ruokittavien määrä lisääntyy.
Sama on melkein kysyä Finnairilta, voisiko ruokaa kärräämällä maksaa matkansa.
Saksassa esimerkiksi Hamburg Süd ottaa rahtilaivoihin matkustajia. Hintaluokka 90-100 euroa päivässä, joten Atlantin ylitykselle tulee hintaa.
katso lisää: http://www.hamburgsued-frachtschiffreisen.de
Olen kyllä kuullut, että Suomen telakoilla valmistettuihin loistoristeilijöihin on otettu sekatyömiehiä eri hommiin. Jotkut laivat ajavat ilman maksavia matkustajia kotisatamaan Miamiin ja kouluttavat miehistöä tänä aikana.- hinnastoa
HSR-6-02 : Südsee
USA-Westküste - Südsee
Die Passage
Ca. vierwöchige Rundreise von Long Beach aus zu verschiedenen Südseehäfen auf dem bewährten und sehr gemütlich eingerichteten Containerschiff M/S Cap Tapaga.
Route
Long Beach, Papeete, Apia, Pago Pago, Long Beach
Schiffsdetails
Containerschiff; Flagge: Antigua; Nationalität Kapitän: international; Baujahr: 1996; Größe: 14.587 TDW; Länge: 157,16 m; Breite: 23,50 m; Bordspannung: 220 V; Bordwährung: US$; Schiffsausrüstung: Klimaanlage, Video/TV, Innenpool, Lounge, Liegestühle
Reisebestimmungen
Altersbegrenzungen für diese Reise: Mindestalter: 12 / maximales Alter: 79, Gültiger Reisepass sowie ärztliches Attest erforderlich. Blanko Attestvordruck senden wir Ihnen auf Wunsch gerne vorab zu. Impfung: nicht erforderlich! Visa: Es ist ein neues, maschinenlesbares USA Besuchervisum Typ B1/B2 erforderlich, ESTA Verfahren ist NICHT ausreichend!
Kabinen und Preise
1. Eigner, Zweibettsuite, Ausblick frei zur Seite, Du/WC, Kühlschrank, HiFi, 2. Aufbaudeck, ca. 30 Tage, Preis ab € 3.905,00
2. Passagier, Zweibettsuite, Ausblick nach vorne evtl.verstellt, zur Seite frei, Du/WC, Kühlschrank, 3. Aufbaudeck, ca. 30 Tage, Preis ab € 3.455,00
- CH. OFF Mobuto
Mutta Göteborista, Hampurista ja Antverpenistä pääset matkustajana suoraan halifaxin kautta New York in keskustaan. ACL... Atlantic....... alkuiset alukset, Ruotsalainen firma...... googgeli kertoo ! Isoja (300mertiä) konttialuksia..... säännölliset aikataulut.
- yli ja takaisin 2
Kiitos !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272095
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221480Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis671179Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111099Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101097- 88962
- 80829
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681