väsymys, voimattomuus

voimaton lääkkeistä

Syön verenpainelääkkeitä 2 eri, Norvas ja beetasalpaajaa. Olen todella voimaton ja väsynyt. Miten saisi nostua tästä olotilasta. Ei jaksa mitään tehdä.

8

4559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli 179/90

      Söin kasvisruoka n.2 viikkoa, mehut. vp.135/85

      • Google -

        Telemailer S.L - Välimeren dieetti.


    • yhteydenottoa,

      hoitavan lääkärin kanssa keskustelua. Mehän emme tiedä esim. miksi sinulle on betasalpaajaa määrätty. Itselläni betasalpaaja aiheutti sitä, ettei pulssi rasituksessa noussut pahemmin eli rasitus vei voimat aika nopeasti. Itselläni betasalpaaja jätettiin pois ja tuli muuta tilalle.

      Mutta kuten sanoin, mulle vaihto kävi. Ilman kokonaisvaltaista tietoa tilanteestasi, ei edes voi suosittaa muuta kuin sitä, että ottaisit yhteyttä lääkkeet määränneeseen hoitotahoon ja kertoisit ongelmasta. Verenpainettahan voidaan hoitaa todella monilla lääkekombinaatioilla (sinäkin olet varmaan ne perinteiset ei-lääkkeelliset eli laihdutukset, vähäsuolaisuudet ym. jo kokeillut ennen lääkitystä) ja niistä on löäydettävä se paras sinulle nimenomaan hoitavan tahon kanssa.

    • jk

      vaikea sanoa tuohon yhtään mitään

    • 20

      Et kerro hoitosi kestosta mitään mutta en usko että sinulle olisi aloitettu Norvasc ja beetasalpaaja samaan aikaan, normaalisti verenpaineen lääkehoito aloitetaan siten että ensin yksi lääke ja vasta viikkojen seurannan jälkeen tarvittaessa joko nostetaan annosta tai aloitetaan toinen lääke rinnalle.

      Norvasc (kalsiuminsalpaaja) ja beetasalpaaja eivät ole viimeinen sana verenpaineen hoidossa, lääkkeitä löytyy lisää kokeiltavaksi ACE-estäjistä, ATR-salpaajista, diureeteista, alfasalpaajista, uusista reniininestäjistä ja vieläpä sentraalisesti vaikuttavista verenpainelääkkeistä.

      Tuohon aiempaan viitaten suosittelen miettimään, kumpiko noista lääkkeistä tuon voimattomuuden toi mukanaan? Jos ei muuten syyllinen selviä, sovi lääkärisi kanssa että toinen lääke lopetetaan ja etsitään "syyllinen" sillä tavalla.

    • Periksi antamaton

      Hei !

      Oletko koskaan kokeillut vaihtaa toisiin verenpainelääkkeisiin.
      Itselläni näin tehtiin ja tilanteeseeni sainkin helpotusta.
      Nykyinen lääkitykseni on losatan 50mg
      edellinen losatrix comp 50m/12.5mg jossa vaikuttava aine on sama, mutta silti se ei vaan minulle sopinut, aiheuttaen hyvinkin voimakasta väsymystä sun muita sivuvaikutuksia.
      Hoitavan lääkärin kanssa kannattaa keskustella asiasta ja näin yhdessä löytää sopivat lääkkeet.
      Ei todellakaan kannata vain tyytyä olotilaan joka on vain yhtä väsymystä ja voimattomuutta
      Tsemppiä :))

    • alhaiset paineet

      Oikealla ravinnolla paine laskee ja voi olla ilman lääketehtaan myrkkyjä.

      Viljat pois ja suolan tilallé puhdistamaton merisuoal ja sitäkin vain vähän.

      Liikuntaa ulkona joka päivä vähintään 1 tunti. On jo kevät ja ihanat ilmat ulkona.

      D-vitamiinin puute nostaa verenpainetta.

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/D3.htm

    • 1+10

      Tuosta sepustuksesta tulee mieleen eräs narsistinen sukulaiseni ja vastaavasti Pohjois-Korean SUURI JOHTAJA.

      Ei ole mihinkään tähtiin kirjoitettu, mikä on "oikeaa ravintoa". Jokaisen ihmisen elimistö on erilainen ja sitä pitää kunnioittaa.

      Tämä narsisti-sukulaisenikin lähtee ajatuksissaan siitä että muut ihmiset syövät lääkkeitä turhaan. Hän itse ei ole suinkaan saanut hyviä geenejä syntymälahjaksi, vaan itse omalla toiminnallaan ANSAINNUT terveytensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe