Töitä Balilta?

Nuutti111

Mietiskelen balille menoa n. puoleksi vuodeksi niin ajattelin että onkohan kellään tietoa löytyykö siellä minkälaisia työpaikkoja? Olen koulutukseltani lähihoitaja, joten tietääkö kukaan esim. Balin sairaalamaailmaa tai hoitopaikkoja että onko siellä länsimaalaisia työntekijöitä? Muitakin työehdotuksia kuulen mielelläni!

5

5046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I think: I exist!

      DIMC:ssä olen tavannut uusiseelantilaisen hoitsun. Denpasarin sairaalasta en tiedä, mutta yleisestiottaen länsimainen ammatti-ihminen saa aika hyvin töitä, jos työ- ja oleskeluluvat on kunnossa. Jos oman alan työtä ei saa, kantsii kysyä työpaikkaa hotelleista, matkatoimistoista, ravintoloista, jne.
      Olen kuullut että esim. Bali Discovery tours ottaa ulkomaalaisia mielellään töihin, mutta älä odota palkalta liikoja! Tosin palkka on ihan ok Balilla, mutta Suomessa saa työkkäristäkin enemmän. Näitä ei toki kannata edes verrata toisiinsa.

      • siinä ajateltavaa

        Palkka Balilla pitää suhteuttaa paikalliseen tasoon. Esim. normaali kaupan kassa tienaa balilla n. 100 taalaa kuussa eli n. 4euroa päivä. Onhan tämä huikee palkka jos vertaa vaikka Kuubalaiseen opettajaan, jonka ansiot on n. 15e/kk...


    • Kylähullu

      Mä tarvisin lähihoitajaa n. puoleks vuodeks Balille. Työtodistusta ei tarvita ja kriteerit ovat vain ulkoisia. Lähtö on viimestään elo-syyskuun vaihteessa.

    • Gadogado

      Työskeneltyäni 2 vuotta Indonesiassa annan muutaman neuvon. Ennen kuin edes miettii hakevansa töitä Indonesiasta sinun pitää saada työlupa muuten voi unohtaa asian jo samantein. Työluvan saa työnantajalta joka sinut palkkaa, eli hae töitä täältä käsin tai mene paikan päälle turistina turistiviisumilla ja hae töitä. Prosessi on erittäin pitkä ja työläs. Jos työnantaja ei maksa työlupaasi sinun pitää se maksaa itse jos haluat työskennellä maassa. Ilman työlupaa indonesiassa ei ulkomaalainen saa tehdä töitä. Jos teet töitä ilman lupaa sinut voidaan karkoittaa maasta ja et pääse maahan enää vuosiin.
      En halua antaa huonoa kuvaa Indonesiasta koska minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa maasta, päinvastoin, mutta paperiasiat/luvat etc ovat erittäin hankalia ja pitkäprosessisia varsinkin ulkomaalaisille.
      Jos tarviit lisää infoa niin voin yrittää auttaa ilman muuta...:)

    • asiaforum

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2669
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      231
      2531
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2312
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      191
      1808
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1253
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe