Mulla on nyt hoidot menossa ja voin aika hyvin yleiskunto on suhteellisen hyvä.
Minulla on riesana toistuvat sienitulehdukset, milloin alapäässä ja millon suussa.
Lääkäri on sanonut sen johtuvan siitä, kun elimistö on kuormittunut lääkkeistä ja olen ns. hiivoittunut.
Pidin 2 viikon totallipaussin sokerista ja hiivoista.
Luontaistuotekaupoissa on myytävänä niitä puhdistuskuureja, mutta en nyt tässä vaiheessa saa vielä aloittaa / olen kysynyt.
Olen saanut tabletti diflucania ja se auttaa hetken, mutta taas se tulee uudestaan.
Onko teillä mitään vinkkejä suunhoitoon? Auttaako todella karpalo, puolukka.
Pahaolo tulee niistä hiivatableteista, ja olen niin täynnä lääkkeitä.
Onko mitään konsteja mikä auttaa, maitohappobakteerikapselit eivät ole kielletty minulta, niitä otan 1 kapselin päivässä.
Siis suusammas on se suurin ongelma, toiseen auttaa ne voiteet.
Sammas
9
3342
Vastaukset
- sama vika täällä
Minulla oli ensimmäisen sytostaattihoidon aikana sama juttu, koko ajan sammas, ja hiiva alapäässä. Kauhean tuskallista. Nyt uuden sytostaattijakson alkaessa se hiiva hyökkäsi jo heti ensimmäisestä sytostaattikerrasta. Fiflucan auttoi, mutta vain hetkeksi.
Maitohappobakteereita pitäisi syödä paljon enemmän, kuin se yksi kapseli päivässä. Mutta minä kokeilin magneettiterapiaa, ja ooh... se tepsii. Se vei suurimman osan sytostaattihaitoista kokonaan pois. Ei pahoinvointi, ei päänsärkyä, ei luustosärkyä, ei limakalvoongelmia, ainoastaan viikon verran suussa kirvelyä sen syton jälkeen, ei muuta. Eikä herpeskään ole enää riehunut, kun limakalvot pysyvät kiinni ja kunnossa.
Olen todella tyytyväinen tähän magneettiterapian antiin.- kysyjä.
Minulla on jo sellainen magneetti, se naistenvaivoihin lady care, mutta ei auta tähän vaivaan nyt yhtään.
Se on minulla päivittäin yötä päivää.
Helpotti yöhikoilua, sain rajut ennenaikaiset vaihdevuosioireetkin tässä samalla vaikka olen 41.vuotias. - sama vika..
kysyjä. kirjoitti:
Minulla on jo sellainen magneetti, se naistenvaivoihin lady care, mutta ei auta tähän vaivaan nyt yhtään.
Se on minulla päivittäin yötä päivää.
Helpotti yöhikoilua, sain rajut ennenaikaiset vaihdevuosioireetkin tässä samalla vaikka olen 41.vuotias.Sillä ei ole mitään tekemistä magneettiterapian kanssa. Ei vaikuta syövän hoito-ongelmiin.
- puolukkainen
Ikävä riesahan se on. Mulla on auttanut happamat marjat ja mehut: sokeriton puolukka, karpalo; suolavedellä kurlaaminen useita kertoja päivässä; kivennäisvesi. Hapanmaitotuotteet ihan säännöllisessä käytössä eli Gefilus- ja Rela-piimä monta kertaa päivässä ja jugurtit yms. Niissä on niitä samoja maitohappobakteereja kuin niissä kapseleissakin. Kerran olen vaan joutunut ottamaan sienilääkekuurin, mutta sen jälkeen noi kotikonstit on auttanut. Yksi syöpikseltä tuttu "syöpäkollega" oli kokeillu tota magneettijuttuain, mutta ei siitä mitään apua ollut, rahat meni vaan. Karpalo ja puolukka pitää pissaakin happamena, joten sekin vähän auttaa siinä alapään hiivan estämisessä. Mutta jokainen hoito on aina lusittu hoito ja taas on yksi vähemmän. Nyt kun ne on jo takana, niin äkkiä se aika vainoineen on mennyt.
- kysyjä.
Ostin kaupasta sitruunoita ja alan juomaan vettä missä on sitruunaa mukana,
Ja ajattelin kastaa suuni aamuisin survotuilla puolukoilla, pakko tästä on päästä. Suu on kipeä ja limakalvot herkät.
Minulla on kyllä kotona diflucania, mutta ajattelin jos nyt yrittäisin ensin muita konsteja.
Sen voi nostaa sen maitohapon 3 kertaan jopa neljäänkin, apteekista sanoivat.
Tämä on vaan niin ikvävää kun limakalvot on kovilla. - sama vika..
"Yksi syöpikseltä tuttu "syöpäkollega" oli kokeillu tota magneettijuttuain, mutta ei siitä mitään apua ollut, rahat meni vaan."
Tarkennappas vähän enemmän, mitä magneettijuttua kokeili? Magneettijuttu ei ole alkuunkaan sama asia kuin magneettiterapa. Magneettiterapiaahan juuri monet käyttävät syövän hoitovaurioiden vähentämiseksi. En siis ole likipitäenkään ainut, joka saa hyötyä.
Oliskohan kyse kuitenkin aivan eri asioista kokonaan?
- sitruuna*
Minä söin alkuun puolukkasurvosta, jossa ei saa olla lainkaan sokeria. se auttoi jonkin aikaa, mutta sitruunasta sain parhaan avun. Puristin sitruunasta mehua ja laitoin siihen vettä vain sen verran, että pystyi juomaan. Pari kolme kertaa päivässä otin sitä, kirvelee, mutta tavallaan desinfioi suun.
- voimia
suun sammakseenkin on olemassa olemassa sellainen geelilääke. Ainakin auttoi puolisoani hänkin syöpäsairas. oletko kertonut lääkärille että suussasi on sammasta.
- matkaaja¤
käy lukemassa tuolla,otsikko-millaista tukea olette saanutja sieltä lue nämä aiheet koivuntuhkasta.
koivun tuhka on voimakaasti emäksinen ja voi auttaa tuohon sinunkin vaivaasi.
ja ei siitä mitään haittaa pitäisi tulla,ainakin suoli alkaa paremmin toimimaan.
hyvää jatkoa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291