Minulla on sellainen logo, jossa on ornamentti ja tekstiä.
Miten saan tehtyä siitä sellaisen, että sen voi sijoittaa esim ilmoitukseen tai nettisivuille siten, ettei valkoinen tausta tule mukaan? Vai pystyykö sellaista edes tekemään tuossa ohjelmassa?
Miten teen PhotoShopissa logon tai tekstin ilman taustaa?
3
2775
Vastaukset
- PNG-GIF-REITTI
Nettiä varten Save for Web ja tiedostomuodoksi joko PNG (tai GIF, vain 256 väriä)
Ilmoituksella tarkoittanet painotuotetta. Paras olisi rajaava reitti, mutta sen tekoa ei tässä jaksa kertoa.1. Vektoriohjelma olisi paras vaihtoehto logojen tekoon eikä mikään rastereihin perustuva kuvankäsittely, jossa on vain reittityökalu rajaavilla ominaisuuksilla.
2.läpinäkyvyyttä tukevia muotoja juurikin png, gif nettiin. Muita muotoja on ainakin tiff, psd, eps.
3. Kun teet läpinäkyvää kuvaa muista heivata se valkoinen tausta layer roskiin tai edes pois näkyvistä. Jonka jälkeen tallennetaan. save for web muista laittaa rasti kohtaan transparency. tiff, psd muodoissa se on automaattisesti siinä muodossa johon se on tallennettu viimeksi. varjot tulee tehdä läpinäkyvällä layerille, jos ne on samassa kuin valkoinen tausta on niiden irroittaminen hankalaa joskin mahdollista.
- esim..
Helpointa ehkä näin jos et ole ohjelmaa paljon käyttänyt. Mikäli logo on paperilla niin skannaa se tiedostoksi, tee photarilla siitä uusi taso ja kumita valkoinen pois. Sen jälkeen sinulla on pelkkä logo tasolla jonka voit siirtää mihin vain haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833318
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402716Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742286- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201967Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201949- 621934
- 871697