lahjanet.com luotettava?

sdsdg

onko tämä kyseinen sivu luotettava?

20

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OOO€€€

      Pienellä varauksella suhtautuisin.

      Yhteydenpito näyttää tökkivän.

      Ei meinaa saada toimitettua tilauksia.

      Kestää ja kestää ja kestää,....

      Sitten voi saada osan siitä mitä tilaa.

      Ei vastaa kyselyihin,...

      Siitä voi tewhdä omat johtopäätökset kukin

      • kottarainen4

        On luotettava ja nopea toimitus...


      • ökykössi
        kottarainen4 kirjoitti:

        On luotettava ja nopea toimitus...

        Olet varmaan kyseisen liikkeen työntekijä...


      • tyytyväinen

        Ei tökkinyt tilaus. Kaikki sujui loistavasti. Minulle sattui, että se tuote oli loppunut jonka tilasin. Minuun otettiin puhelimella ja netillä heti yhteys ja tarjottiin tilalle puolta kalliimpi tilaamani sijasta. Tarkistin uuden tuotteen muualta ja niin se vain oli.
        Muutamassa päivässä tuli tuote ja kaiverruskin oli tehty.


      • kökköfirma.net

        Kyllä tökkii edelleen. Ei vastata puhelimeen eikä meileihin. Tilaus on kuulemma toimitettu, mutta klarna ei ainakaan ole lähettänyt laskua-ONNEKSI.


      • eihyvä

        Ei vastata sähköposteihin eikä puhelimeen, tilausta ei kuulu ei näy mutta toivottavasti ei tule laskuakaan :/


    • prinsessan kummitäti

      Tilasin kastelahjaksi helmet kummitytölle. Nopea oli toimitus: tilaus oli minulla muutamassa päivässä. Voin suositella muillekkin ja helmet oli upeat!!!

    • ärsyyntynyt

      minä tilasin sormukset yli viikko sitten, mitään ei oo kuulunut ja puhelimeen ei vastata kun yrittää soittaa!! tämä oli eka ja vika kerta kun kyseisestä puljusta tilaan mitään!!! ja sähköposteihinkaan ei vastata!!

      • pettynytasiakas12

        ootko sä saanu jo oman tilaukses perille itellä ei ainakaa?


    • pettynytasiakas

      en tilaa kyseistä puljusta enää ikinä mtn tulipahan tilattuu samalla kerralla kahdesti ensimmäisen ja viimeisen, vittu mikä paikka, tilasin kihlasormuksen toista viikkoa sitten olen tiedustellut että missähän tilaukseni mahtaa viipyä s postiin sekä puhelimeen eivät vastaa.. ja maksoin tietty vielä ennakkoon en suosittele kyseistä paikkaa kellekkään älkää tilatko tai varsinkaan maksako ennekkoon!

    • tilaaja

      En suosittele itsekkään!!

      Tilasin isänpäivälahjan kaiverruksella. Aikaa kului ja kului, ei kuulunut koko lahjasta mitään. Otin yhteyttä säpölla, sain todella epäselvän vastauksen. Vastasin viestiin, mutta siihen ei sitten vastattu. Mutta ikinä en saanut tilaustani sieltä, mutta rahat palautettiin kyllä tililleni! Olipa kyllä eka ja vika kerta kun ko puljusta tilaan mitään!!
      En suosittele kenellekkään tuota puljua!! Tällä menolla menee nurin!!

    • Ninzi88-

      Juuri otin kuluttajasuojaan yhteyttä kun eivät poista palauttamani tuotteen laskua klarnalta. Mihinkään puhelimeen, sähköpostiin tms ei vastaa. Uskomatonta toimintaa!

    • Sillikuus

      kuukausi sitten tilasin. Tuotetta ei näy eikä vastata puhelimeen eikä sähköpostiin. pitää varmaan viedä asiaa eteenpäin

    • Mymppis

      Minä tilasin tästä puljusta myöskin eivätkä vastanneet kahteen eri sähköpostiinkaan mutta eipä näy kyllä korujakaan... olipahan ensimmäinen ja viiminen kerta!

      • Mymppis

        Nyt on mennyt reilu kuukausi tilauksesta ja tilaus muka "lähetetty" 2 viikkoa sitten... Jännä vaan kun ei vieläkään näy täällä päässä :D :D
        Laitoin aika kovasanaista palautetta johon luonnollisestikaan ei vastata - niinkuin ei yhteenkään aiempaankaan sähköpostiin/puheluun.
        Kyllähän mää voin kertoa että ihan huijausta koko saakelin pulju!


      • Manta68

        Itse tein tilauksen 7.12. Olen soitellut perään ja laittanut sähköpostia.Ei mitään vastauksia.Harmi että tälläinen "Kauppa" saa edelleen toimia.No toivotaan ettei laskua tule.


    • Sillikuus

      Ottakaa tilaajat yhteyttä kuluttaja asiamieheen. Itse sain rahat tänään takaisin sitä kautta. Minulle eivät vastaa mutta hänelle kylläkin. Toivottavasti menisi nurin äkkiä koko pulju etteivät muita enää kerkii kusettaa.

    • Lahjanet

      Vastatkaa kaikki tilausvahvistus sähköpostiin jotka olette rahoja vaille. Olen Lahjanetin uusi yrittäjä ja koitan saada selvitettyä tämän kaupan edelliset toimitukset ja toimittamatta jättämiset.
      Kellään ei jää rahat tähän kauppaa. SE ON VARMA

    • TindeRRR

      Hujjarit! Ei ikinä kannata ostaa sieltä. Varo niitä!

    • yourmomma

      >Vastatkaa kaikki tilausvahvistus sähköpostiin jotka olette rahoja vaille. Olen >Lahjanetin uusi yrittäjä ja koitan saada selvitettyä tämän kaupan edelliset >toimitukset ja toimittamatta jättämiset.
      >Kellään ei jää rahat tähän kauppaa. SE ON VARMA

      mitä sää täällä uhoot ? Esiinny omalla nimelläsi ja rupea toimittaan tavaraa tai paluta rahat.
      MIKÄ ON SUN ONGELMA ?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      93
      1955
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      417
      1522
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1069
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      72
      1021
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      976
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      963
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      949
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe