Seriffi Es /Lesta + ylläpito

teuta

Kun tähän asti lähes olen puhunut pahaa , pyydän anteeksi moukkamaisuuttani .

Kiitos kaikesta mitä on tapahtunut viimeisen 3-4 pv . aikana (vai menikö jo viikko )
ihanaa , sefulle kaikki on anteeksi aneettu .

10

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JÅLÅF HÅKARSSÅN

      Kun tähän asti lähes olen puhunut pahaa ,SIIS LÄHES PUHUNUT? ET KOKONAAN PUHUNUT PAHAA? pyydän anteeksi moukkamaisuuttani . KUN ET OLE KOKONAAN PUHUNUT PAHAA, SITÄKÖ PYYDÄT ANTEEKSI?

      Kiitos kaikesta mitä on tapahtunut viimeisen 3-4 pv . aikana (vai menikö jo viikko )
      ihanaa , sefulle kaikki on anteeksi aneettu ONKO TÄÄLLÄ SERIFFI,? YMMÄRSIN ETTÄ HÄN UUTENAVUOTENA OTTI HATKAT.. EHKÄ EI OTTANUTKAAN, KYLTTI ON VIEL--

      • teuta

        vaikka ei mitään rehellisyytta , ei olis uskonut


      • Jätin taannoin eronpyyntöni mutta ainakaan vielä sitä ei ole noteerattu. Päätin nyt vähän toimia kun teutakin näkyy tulleen järkiinsä eikä seurustele enää häirikön kanssa. Jos yp jossain vaiheessa reagoi pyyntööni ja ottaa tähden pois, en pyydä sitä takaisin.


      • savon ukko
        Eslest kirjoitti:

        Jätin taannoin eronpyyntöni mutta ainakaan vielä sitä ei ole noteerattu. Päätin nyt vähän toimia kun teutakin näkyy tulleen järkiinsä eikä seurustele enää häirikön kanssa. Jos yp jossain vaiheessa reagoi pyyntööni ja ottaa tähden pois, en pyydä sitä takaisin.

        niin Amerikassa kuin tällä palstallakin. Ihmettelen vaan, että tällä uskovaistenkin viesteistä löytyy poistettavaa ja aivan oikein. Minulla tavallisella vaeltajalla se on eri asia olenhan syntisin heidän rinnallaan.


      • savon ukko

        he kun he luulevat olevansa vai aina oikeassa. Eihän leuaton voi puhua, olet tässä tapauksessa väärässä. Mutta meitä vääräleukaisia täällä Savossa riittää. Ne ovat aina tarpeen, kun kaksileukaiset haastelee. heh heh!


      • teuta
        Eslest kirjoitti:

        Jätin taannoin eronpyyntöni mutta ainakaan vielä sitä ei ole noteerattu. Päätin nyt vähän toimia kun teutakin näkyy tulleen järkiinsä eikä seurustele enää häirikön kanssa. Jos yp jossain vaiheessa reagoi pyyntööni ja ottaa tähden pois, en pyydä sitä takaisin.

        Olen aina sanonut että hyväteko näkyy . siinä sekinpuoli
        että ei voi tehdä oikeesti ennen hyvää kuin on tehnyt pahaa
        usko kaikki vikasi , anteeksi ennetuksi JEESUSKSEN veressä
        ja nimessä . Neo on annettu jo 33 ja meidän nyky ihmisten
        tulee se vain USKOA. Sehän ei ole kiinni liikkestä tai sellaisesta
        vaan uskosta , Kaikki jotka täällä saadaan anteeks , ne ei
        käy siellä kanteeks. Kirjoita mullekkin minun synti sinua koti anteeks.


      • hubander
        Eslest kirjoitti:

        Jätin taannoin eronpyyntöni mutta ainakaan vielä sitä ei ole noteerattu. Päätin nyt vähän toimia kun teutakin näkyy tulleen järkiinsä eikä seurustele enää häirikön kanssa. Jos yp jossain vaiheessa reagoi pyyntööni ja ottaa tähden pois, en pyydä sitä takaisin.

        paineetta, ok.


      • Eslest ei kirj.
        teuta kirjoitti:

        Olen aina sanonut että hyväteko näkyy . siinä sekinpuoli
        että ei voi tehdä oikeesti ennen hyvää kuin on tehnyt pahaa
        usko kaikki vikasi , anteeksi ennetuksi JEESUSKSEN veressä
        ja nimessä . Neo on annettu jo 33 ja meidän nyky ihmisten
        tulee se vain USKOA. Sehän ei ole kiinni liikkestä tai sellaisesta
        vaan uskosta , Kaikki jotka täällä saadaan anteeks , ne ei
        käy siellä kanteeks. Kirjoita mullekkin minun synti sinua koti anteeks.

        Kyllä sinä toki voit uskoa kaikki anteeksi. (Tosin sehän ei ole minun sanoistani tai anteeksi antamisesta kiinni.)


      • teuta
        Eslest ei kirj. kirjoitti:

        Kyllä sinä toki voit uskoa kaikki anteeksi. (Tosin sehän ei ole minun sanoistani tai anteeksi antamisesta kiinni.)

        niin se on kuin varmistus , kiitos.


      • Leeviläinen
        Eslest kirjoitti:

        Jätin taannoin eronpyyntöni mutta ainakaan vielä sitä ei ole noteerattu. Päätin nyt vähän toimia kun teutakin näkyy tulleen järkiinsä eikä seurustele enää häirikön kanssa. Jos yp jossain vaiheessa reagoi pyyntööni ja ottaa tähden pois, en pyydä sitä takaisin.

        "Jätin taannoin eronpyyntöni mutta ainakaan vielä sitä ei ole noteerattu. Päätin nyt vähän toimia kun teutakin näkyy tulleen järkiinsä eikä seurustele enää häirikön kanssa. Jos yp jossain vaiheessa reagoi pyyntööni ja ottaa tähden pois, en pyydä sitä takaisin."

        Lienet viimeinen tämän palstan sheriffi? Kukaan täysipäinen ihminen ei mokomaa virkaa halua ottaa vastaan?
        Foorumi on aivan väärin nimetty: se ei ole esikoislaestadiolaisfoorumi, vaan Teutatess-foorumi. Teutatess, niin kiehtova persoona kun hän onkin, dominoi tätä foorumia massatuottamalla kopoimiansa raamatunkohtia foorumin lukijoille. Nykyään en jaksa enää lukea Teutateksen teksteistä muutakuin makeat naurut tuottavat oikeinkirjoitusvirheet. Siitä suuri kiitos Teutatekselle. Hän pelastaa päivän harmauden kömpelöillä kirjoitusvirheillään. Tämä foorumi ilman Teutateksen filosofointia olisi aivan kuollut foorumi. Antakaamme siitä kiitos Teutatekselle ja kaikille niille nimimerkeille mitä hän milloinkin käyttää!
        Hiljentykäämme...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe