Seriffi Es /Lesta + ylläpito

teuta

Kun tähän asti lähes olen puhunut pahaa , pyydän anteeksi moukkamaisuuttani .

Kiitos kaikesta mitä on tapahtunut viimeisen 3-4 pv . aikana (vai menikö jo viikko )
ihanaa , sefulle kaikki on anteeksi aneettu .

10

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JÅLÅF HÅKARSSÅN

Kun tähän asti lähes olen puhunut pahaa ,SIIS LÄHES PUHUNUT? ET KOKONAAN PUHUNUT PAHAA? pyydän anteeksi moukkamaisuuttani . KUN ET OLE KOKONAAN PUHUNUT PAHAA, SITÄKÖ PYYDÄT ANTEEKSI?

Kiitos kaikesta mitä on tapahtunut viimeisen 3-4 pv . aikana (vai menikö jo viikko )
      ihanaa , sefulle kaikki on anteeksi aneettu ONKO TÄÄLLÄ SERIFFI,? YMMÄRSIN ETTÄ HÄN UUTENAVUOTENA OTTI HATKAT.. EHKÄ EI OTTANUTKAAN, KYLTTI ON VIEL--

• teuta

vaikka ei mitään rehellisyytta , ei olis uskonut

• Jätin taannoin eronpyyntöni mutta ainakaan vielä sitä ei ole noteerattu. Päätin nyt vähän toimia kun teutakin näkyy tulleen järkiinsä eikä seurustele enää häirikön kanssa. Jos yp jossain vaiheessa reagoi pyyntööni ja ottaa tähden pois, en pyydä sitä takaisin.

• savon ukko
        Eslest kirjoitti:

Jätin taannoin eronpyyntöni mutta ainakaan vielä sitä ei ole noteerattu. Päätin nyt vähän toimia kun teutakin näkyy tulleen järkiinsä eikä seurustele enää häirikön kanssa. Jos yp jossain vaiheessa reagoi pyyntööni ja ottaa tähden pois, en pyydä sitä takaisin.

niin Amerikassa kuin tällä palstallakin. Ihmettelen vaan, että tällä uskovaistenkin viesteistä löytyy poistettavaa ja aivan oikein. Minulla tavallisella vaeltajalla se on eri asia olenhan syntisin heidän rinnallaan.

• savon ukko

he kun he luulevat olevansa vai aina oikeassa. Eihän leuaton voi puhua, olet tässä tapauksessa väärässä. Mutta meitä vääräleukaisia täällä Savossa riittää. Ne ovat aina tarpeen, kun kaksileukaiset haastelee. heh heh!

• teuta
        Eslest kirjoitti:

Jätin taannoin eronpyyntöni mutta ainakaan vielä sitä ei ole noteerattu. Päätin nyt vähän toimia kun teutakin näkyy tulleen järkiinsä eikä seurustele enää häirikön kanssa. Jos yp jossain vaiheessa reagoi pyyntööni ja ottaa tähden pois, en pyydä sitä takaisin.

Olen aina sanonut että hyväteko näkyy . siinä sekinpuoli
        että ei voi tehdä oikeesti ennen hyvää kuin on tehnyt pahaa
        usko kaikki vikasi , anteeksi ennetuksi JEESUSKSEN veressä
        ja nimessä . Neo on annettu jo 33 ja meidän nyky ihmisten
        tulee se vain USKOA. Sehän ei ole kiinni liikkestä tai sellaisesta
        vaan uskosta , Kaikki jotka täällä saadaan anteeks , ne ei
        käy siellä kanteeks. Kirjoita mullekkin minun synti sinua koti anteeks.

• hubander
        Eslest kirjoitti:

paineetta, ok.

• Eslest ei kirj.
        teuta kirjoitti:

Olen aina sanonut että hyväteko näkyy . siinä sekinpuoli
        että ei voi tehdä oikeesti ennen hyvää kuin on tehnyt pahaa
        usko kaikki vikasi , anteeksi ennetuksi JEESUSKSEN veressä
        ja nimessä . Neo on annettu jo 33 ja meidän nyky ihmisten
        tulee se vain USKOA. Sehän ei ole kiinni liikkestä tai sellaisesta
        vaan uskosta , Kaikki jotka täällä saadaan anteeks , ne ei
        käy siellä kanteeks. Kirjoita mullekkin minun synti sinua koti anteeks.

Kyllä sinä toki voit uskoa kaikki anteeksi. (Tosin sehän ei ole minun sanoistani tai anteeksi antamisesta kiinni.)

• teuta
        Eslest ei kirj. kirjoitti:

Kyllä sinä toki voit uskoa kaikki anteeksi. (Tosin sehän ei ole minun sanoistani tai anteeksi antamisesta kiinni.)

niin se on kuin varmistus , kiitos.

• Leeviläinen
        Eslest kirjoitti:

"Jätin taannoin eronpyyntöni mutta ainakaan vielä sitä ei ole noteerattu. Päätin nyt vähän toimia kun teutakin näkyy tulleen järkiinsä eikä seurustele enää häirikön kanssa. Jos yp jossain vaiheessa reagoi pyyntööni ja ottaa tähden pois, en pyydä sitä takaisin."

Lienet viimeinen tämän palstan sheriffi? Kukaan täysipäinen ihminen ei mokomaa virkaa halua ottaa vastaan?
        Foorumi on aivan väärin nimetty: se ei ole esikoislaestadiolaisfoorumi, vaan Teutatess-foorumi. Teutatess, niin kiehtova persoona kun hän onkin, dominoi tätä foorumia massatuottamalla kopoimiansa raamatunkohtia foorumin lukijoille. Nykyään en jaksa enää lukea Teutateksen teksteistä muutakuin makeat naurut tuottavat oikeinkirjoitusvirheet. Siitä suuri kiitos Teutatekselle. Hän pelastaa päivän harmauden kömpelöillä kirjoitusvirheillään. Tämä foorumi ilman Teutateksen filosofointia olisi aivan kuollut foorumi. Antakaamme siitä kiitos Teutatekselle ja kaikille niille nimimerkeille mitä hän milloinkin käyttää!
        Hiljentykäämme...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      349
      2997
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1292
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1235
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1037
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe