Itsetunto-testi

itsetunto,

Laitetaan nyt itsetuntotestikin tänne =)

Kertoilkaahan tuloksianne ja mielipiteitänne tuloksesta. Itse sain 6p. Suurin syy itsetuntoni laskuun lienee lihomisessa. Lääkitys lisää ruokahalua ihan mahdottomasti.

Linkki testiin:
http://www.xestia.net/testit/ses.php

Itsetuntomittarin tulos vaihtelee asteikolla 0 - 30.
Tulos viittaa alhaiseen itsetuntoon, jos testitulos jää alle 15.

58

2643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susikasvo

Itse sain 5 pistettä. Pienempi tulos kuin odotin, mutta toisaalta en yllättynyt yhtään. Tuntuu että minulla ei ole ripaustakaan itsetuntoa jäljellä. Itsellä sen tekee ainakin vaikea ihosairaus ja vaikea masennus. Toisaalta tuntuu että olen ollut aina tällainen, että josko se olisi jo pinttynyt joksikin luonteenpiirteeksi, ominaisuudeksi tai vastaavaksi.

• dudertdggd

8 pistettä, oon masentunu siitähän tuo johtuu

• 15+8

6 pistettä tuli. Aina itsetunto on ollut aika huono :(

• hhhhhhhhhhhh

0 pistettä.
      eikä mikään ihme olen täysi paska.

• ainahan

tässä olen vihannut itseäni ja itsetunto ei kyllä parane siitäkään että masentaa vaan.
        ikä: 14. no, melkeenhän ne samat on, 4 ja 14 -_-"

• Oma itsensä

Minäpäs annan oman "tulokseni"

Itsetunto käsitteenä on paskaa.

Älkää keskittykö sellaisten miettimiseen vaan niihin asioihin jotka tekevät elämästänne esimerkiksi tukaltan. Jos tuo asia liittyy itseenne niin sitä tulee sitten käsitellä erinäisenä asiana kuin minään joka liittyy johonkin "itsetuntoon".

Tuskinpa sitä millään testeillä mitataan jotain sellaista joka on täyttä kuvitelmaa.

• .............

Sain 10, eli alhaisen itsetunnon koska se on alle 15.
      Olen työskennellyt itseni kanssa, ja yksinkertaisesti tämän enempää en itseäni enää voi arvostaa.
      Pitäisikö olla joku ylimielinen paskiainen että saa terveen itsetunnon tulokseksi?
      Tai siis, tuntuu vaan että vastasin niin positiivisesti kuin voin itsestäni.

• ohimenijä11

-Sain 28 pistettä. Olen mielenterveys kuntoutuja ja hoito alkaa olla lopuillaan. Testi vaikuttaa todenmukaiselta.

"Pitäisikö olla joku ylimielinen paskiainen että saa terveen itsetunnon tulokseksi?"

-En usko että olen ylimielinen paskiainen vaikka sain hyvät pisteet.

"Olen työskennellyt itseni kanssa, ja yksinkertaisesti tämän enempää en itseäni enää voi arvostaa."

-Kyllä pystyt itseäsi vielä arvostamaan enemmän. Luulen että hoitosi on vielä kesken ja tarvitset vain kannustusta ja motivaatiota ja toivoa menemään vielä eteenpäin. Tsempiä sulle. Pystyt kyllä siihen.

• ghjukju

1 piste, wuhuu

• 19

19

• 6

6

• me myself n I

sain 25 p - se on korkein mahdollinen "normaalin" rajoissa.. en siis ole sittenkään narsisti :DDD

• 6.... ei yllättänyt

6

• miinä

sain ite saman :D

• E-87

1 piste. Luulin, ettei tulis yhtään pistettä.

• eihän se

masennus aina huonoon itsetuntoon liity.

• Tyttö 93

2 pistettä. Masennus laskenu paljon sitä... :S

• 2p

2p.

• 904461231

Kaksi pistettä. En tykkää mistään asioista itsessäni :(

• nalle2223

huuhaata ja niillä ei oikeesti voi mitata ihmisen psyykkisiä tiloja.

Psykologisiin testeihin uskovat ovat psykiatrisia potilaita.

• Tutustupa lisää

Tällaiset nettitestit on tarkoitettu lähinnä "hupi"käyttöön tai suuntaa antavaan kokeiluun. Oikeita ja kokonaisia testejä löytyy mm. netistä, yleensä niitä saa käyttöönsä pientä maksua vastaan.

• atteputte123

22p
      Olipa yllätys,mieltä kohottava kokemus.

• mk

23p että sillälailla :)

• akama

14 pistettä, vaikea testi. Oma itsetunto vaihtelee niin paljon. Välillä saisin varmasti yli 20 pistettä, välillä varmasti alle 10. Vaikeita vastata, kun esimerkiksi olen tyytyväinen henkiseen minään, mutta fyysiseen en ole. Ei voinut valita välivaihtoehtoa.

• 9

9 pistettä !

• einäin

2 pistettä... Oon aika hämilläni, ikääkin löytyy vasta 16. :/

• Tasan nolla.No,ei ollut mikään yllätys,aina ollut tosi huono itsetunto.

• JummiJammiJuu

Voi kummaa ... sain tulokseksi 7

• tuli 6 :/ (ei mikään yllätys)

• pohja häämöttää

2 pistettä...

• epätäyspaska

Käytit testin tekemiseen 1 minuutin 2 sekuntia ja testituloksesi on 1.

• Arvelinkin niin

Käytit testin tekemiseen 52 sekuntia ja testituloksesi on 1.

• suicide

Käytit testin tekemiseen 1 minuutin 4 sekuntia ja testituloksesi on 17.

Ikää 16 ja masennusta esiintyy aika-ajoittain...

• Terapiatapaus

Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 50 sekuntia ja testituloksesi on 17.

Itsetuntomittarin tulos vaihtelee asteikolla 0 - 30. Tulos viittaa alhaiseen itsetuntoon, jos testitulos jää alle 15. Normaali tulos on 15 - 25 ja vastausten keskiarvo on tällä hetkellä 17 .

En olis uskonut, että olen keskiverto...

• suffelii

15.. :>

• hrrs

8 pistettä :)

• jo tuplamummo

Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 23 sekuntia ja testituloksesi on 16.

Itsetuntomittarin tulos vaihtelee asteikolla 0 - 30. Tulos viittaa alhaiseen itsetuntoon, jos testitulos jää alle 15. Normaali tulos on 15 - 25 ja vastausten keskiarvo on tällä hetkellä 17
      Ikää minulla on mummoksi asti

• lmk1985

Käytit testin tekemiseen 1 minuutin 14 sekuntia ja testituloksesi on 5.
      Ei tullut yllätyksenä

• Masentunu

Käytit testin tekemiseen 1 minuutin 12 sekuntia ja testituloksesi on 10.Ihme,kun ei ollut alhaisempi.Nimim.Masentunu

• olosuhteet.

Käytin aikaa 55 sekuntia.
      Tulos oli 20, olen silti ahdistunut ja masentunut. On ollut kuolemaa, sairautta ja vastoinkäymisiä aivan liikaa yhden ihmisen kohdalle.
      Olin niin rehellinen kuin olla voi, en voi sanoa että tunnen itseni muita huonommaksi, olen aina ollut vahva.

• Keski-ik.

19 p. Ihan hyvä sikseen kun ajattelee että olen sairastanut vakavaa masennusta 10 v. ja olen siinä iässä että rupsahtaminen on toden totta alkanut ja kunnolla :)
      Mutta kaipa sitä sitten kuitenkin arvostaa itseään ja pitää itseään yhtä hyvänä kuin muitakin ihmisiä, miksei?

• pohjalla ollaan

Aikaa meni 1min 19s ja tulos 2. Wau!

• ei mee lujaa

Käytit testin tekemiseen 1 minuutin 32 sekuntia ja testituloksesi on 12.
      Kaikennäköistä elämistä haittaavaa juttua löytyy, täytyy vaan yrittää näillä
      eväillä porskuttaa, pitää kulissit yllä.

• asdghjklöä

1 piste..

• asg

Käytit testin tekemiseen 1 minuutin 23 sekuntia ja testituloksesi on 17.
      Melko yllättävä ottaen huomioon kaiken muun paskan mitä tässä pyörii elämänsä ympärillä

• twentysomething

21. Olen silti ihan paskana tähän elämään ja mietin itsemurhaa päivittäin.

• 31

Aika surkee testi. Pari viikkoo sitten sain 8, nyt 5. Kuitenkin olo on paljon parempi kuin pari viikkoa sitten. Tiedä sitten. Vaikeahan näitä tunnetiloja on mitata.

• ........

Nolla pistetta. Johtuu masennuksestani ja siitä, että kaikki naiset haluaa tummia ja mustia miehiä.

• loserrrr

Käytit testin tekemiseen 1 minuutin 5 sekuntia ja testituloksesi on 3.

Ei yllättänyt muuta kuin se, että sain noinkin monta pistettä.

• luke221

24 p : )

• tässä sit tää mun..

Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 3 sekuntia ja testituloksesi on 6.

Itsetuntomittarin tulos vaihtelee asteikolla 0 - 30. Tulos viittaa alhaiseen itsetuntoon, jos testitulos jää alle 15. Normaali tulos on 15 - 25 ja vastausten keskiarvo on tällä hetkellä 17

• Hetalisti

1. En ihmettele. Jopa opin kirjan testi sanoi että mul on alhainen itsetunto (Siitä tuli 0 pistettä :D) En näytä sitä muille, en kellekkään, muut pitää mua pirteenä, itsevarmana ja hauskana. Mä en pidä itseäni mitään muutaku kamalana, rumana, tyhmänä ja lapsellisena. :) Mul oli muutama vuosi sitten masennus, ja toivon todella, ettei se tule takas.

Olen pian 14.

• DJ BeBe

Jopa 3 ?

• piupauuuuu

7...

• jesh...

2 pistettä.

• hyödytöntä

5 pistettä minulle. Eipä kyllä ollutkaan mikään yllätys.

• Anonyymi

Elikkäs sain 1 pisteen. Tiesin kyllä että itsetuntoni oli masennuksen ja itsemurha-ajatusten jälkeen olematon. Ei kai itseensä luottava ihminen haukkuisi itseään hyödyttömäksi paskaksi ja ties miksi joka päivä..

• Anonyymi

Tulokseni 30.
        Onko tulos ok. Pitääkö nauraa ?

t. Kanto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79