Olen katkera

sitruuna 1

Nyt sattuu, sattuu niin maan perkeleesti, ettei tällä ololla ole rajaa…
Läppäri kastuu kyynelistä…
Ei pitäisi olla mitään syytä, mutta miksi? Tätäkö se katkeruus on? Ei kait katkera ihminen näin voisi itkeä, eikös katkerat haudo kostoa ja tee toisen elämästä tosi kurjaa?
Minä vaan haluan päästä kaikesta pois. Mahdollisimman kauas. Mutta kun en voi jättää lasta. Hän on kuitenkin se tämän hetken tärkein elämässäni!
Voi kun hän saisi hyvän kodin ja isältään sen rakkauden mitä tarvitsee. Arvostusta äitiään kohtaan ei ole koskaan isältään saanut, joten saattaa olla oma parinvalinta jo kiveen kirjoitettu.
Niin kuin rakastin ja olisin edes hippusen halunnut saada vastarakkautta, mutta ilmeisesti valitsin kohteeni väärin. Koko ajan luotin ja toivoin, että ihminen voi muuttua, jos itse haluaa, suhde meni vain pahempaan päin. Onneksi kuitenkin olin niin sinnikäs ensimmäisten riitojemme jälkeen, että jaksoin kinuta uudelleen yrittämistä ja siinä lopulta onnistuinkin. Liekö kohtalo vai mikä, mutta hyvä semmoinen. Ei olisi lasta olemassa, josko olisin aivan vähällä luovuttanut.
Yhteen muutettuamme toisella ei ollut kuin opintolainaa. 15 vuotta häntä elätin ja passasin, kaikesta maksoin ½:t vaikka minulla oli 3 muutakin lasta elätettävänäni. Nyt kun erostamme on kulunut jo 3½ vuotta sain kuulla, että hän on ostamassa (minun niin hartaasti haaveilemaani) omakoti taloa toisen naisen kanssa. Salaa on säästänyt rahaa ja käyttänyt minua vain hyväkseen…
Tätäkö se katkeruus on?
No mikäpä tässä auttaa itkeä, mennyt mikä mennyt. Itsehän aikoinani leikkiin ryhdyin. Nyt vain pitäisi ryhdistäytyä ja kasata itsensä. Jokainenhan meistä oman elämänsä rakentaa, joten ei muuta kuin rahaa säästämään ja sitä ihan omaa kotia rakentamaan. Nyt ei tosin taida olla juuri voimia, mutta muutaman vuoden kuluttua. Ehkäpä…

5

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JK

      ÄLÄ OLE KATKERA

    • kamalaa..

      voi helkkari.ompas huonosti asiat.muista että sulla on vain tämä yksi elämä.
      voit joko nauttia siitä
      tai voit antaa katkeruuden ja vihan kaivella sinut piloille.
      kummanko valitset?
      laita elämäsi uuteen kuosiin.siivoa kaikki entinen pois.
      muuta maisemaa.
      mene pois ja aloita siellä alusta.usko pois se VOI helpottaa oloasi.
      surulla ja kaikella negatiivisella on tapana turmella ihmisen sisin,halusimme tai emme sitä.
      muuta siis elämääsi.ennenkuin masennus vie mennessään.
      woimia sinne :)

      • Ex sitruuna

        Kiitos kaunis vastauksestasi. Törmäsin tähän laittamaani viestiin uudelleen . Nyt olo on jo paljon parempi.
        En ole enää katkera. Ilmeisesti siitä suhteesta ei sitten mitään kehkeytynytkään, joten exäni asustaa edelleen vanhassa osoitteessaan. Muuta en hänestä tiedä, enkä haluakkaan tietää. Itse löysin sen ns. elämäni rakkauden ja nyt vain haaveillaan. Mitään varmaa en voi luvata, ennenkuin lapseni on täysi-ikäinen, mutta näin mennään siihen saakka ja mikä parasta, molemmille tämä sopii paremmin kuin hyvin:)


    • hienoa..

      hienoa että mielialasi on muutunut positiiviseksi.siitä se jatkukoon : )

    • 9+9

      Ihana lukea jotain positiivistakin ihmisten elämäntilanteista =) Itselläni on juurikin hyvin paska vaihe elämässä mutta olen päättänyt potkia eteenpäin meni miten meni. Kyllä tä tästä vielä iloksi muuttuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe