Moneltako narahtaa auki, vai onko jo narahtanut. Itse tässä aloittelen juuri perjantain viettoa korkkaamalla ekan oluen. Illemalla sitten teräviä.
Perjantaipullo?
10
612
Vastaukset
- Kohtuunappailija
itsellä vasta muutama olut illemmalla. Pieni varoituksen sana: Jos olet totutellut korkkaamaan tähän aikaan ja tissuttamaan pitkin päivää yhden päivän viikosta, kauan se pysyy siinä? (teeskentelen ettei aloitus ollut provo). -> Kohta laajenee lauantaiksi...Sitten vähän aamuryyppyjä sunnuntainakin... sitten alkaakin olla jo alkuviikosta aika paha olo viikonlopun jäljiltä ja kohta sitä aletaan lääkitä työpäivän jälkeen maanantai-iltana (tai aletaan jo saikuttaa maanantai ja otetaan jo ajoissa vahinko takaisin...) jne jne jne. Jokainen happo on ollut joskus ainakin mielestään kohtuukäyttäjä ja juonut vain "sen yhden illan/päivän viikossa".
- ettei tartte
enää tehdä tuota, kun on nykyisin hauskaa muutenkin :))
Hyvää viikonloppua ihan kaikille!- jepjep.ö.
Mutta kuka sitä aina jaksaa olla selvinpäin, kuten Irwinkin rallatteli. Jos tulee jotain sellaista terveysjuttua ettei enää kannata juoda tai se on jo suoranaisesti kiellettyä niin sitten tulee ja vähä korkki kiinni. Mutta itselläkin juomamäärät ovat sellaisia, että niillä nyt ei ole kyllä osaa eikä arpaa sairastumiseen jos sellainen tilanne tulee. Tai niin no, tietysti nyt krapulassa voin kuolla pahaan rytmihäiriöön tai pikku juovukkeessa kävellä auton alle tai kaatua... Mutta kuitenkin riski on niin minimaalinen, että mieluummin nyt vähän välillä irroittelee kuin on aina kuivin suin.
Itse asiassa: Jos nyt et ole ihan ojanpohjia kontannut ja elämääsi sotkenut viinalla, jolloin todella on tietysti selvinpäin olo varmaan muistot huomioiden hyvinkin hienoa, niin KUINKA MONI ihan oikeasti uskoo itsekään näihin "olen niin juopunut elämästä jo" ja "Minulla on hauskaa ilman viinaakin, juhlin siinä missä muut juovat" -juttuihin. Bull shit sanon minä. Kuka oikeasti jaksaa istua kapakassa samaan tapaan seurassa joka bilettää kuin viimeistä päivää ja örveltää. Ainakaan tasaisesti ja jatkuvasti. (Ellei ole hyvin "palkattu" kuski, jolla vielä mielellään itselläänkin vähän sanavaltaa koska lähdetään ja koska haluaa itse nukkumaan) - ainakaan ei
jepjep.ö. kirjoitti:
Mutta kuka sitä aina jaksaa olla selvinpäin, kuten Irwinkin rallatteli. Jos tulee jotain sellaista terveysjuttua ettei enää kannata juoda tai se on jo suoranaisesti kiellettyä niin sitten tulee ja vähä korkki kiinni. Mutta itselläkin juomamäärät ovat sellaisia, että niillä nyt ei ole kyllä osaa eikä arpaa sairastumiseen jos sellainen tilanne tulee. Tai niin no, tietysti nyt krapulassa voin kuolla pahaan rytmihäiriöön tai pikku juovukkeessa kävellä auton alle tai kaatua... Mutta kuitenkin riski on niin minimaalinen, että mieluummin nyt vähän välillä irroittelee kuin on aina kuivin suin.
Itse asiassa: Jos nyt et ole ihan ojanpohjia kontannut ja elämääsi sotkenut viinalla, jolloin todella on tietysti selvinpäin olo varmaan muistot huomioiden hyvinkin hienoa, niin KUINKA MONI ihan oikeasti uskoo itsekään näihin "olen niin juopunut elämästä jo" ja "Minulla on hauskaa ilman viinaakin, juhlin siinä missä muut juovat" -juttuihin. Bull shit sanon minä. Kuka oikeasti jaksaa istua kapakassa samaan tapaan seurassa joka bilettää kuin viimeistä päivää ja örveltää. Ainakaan tasaisesti ja jatkuvasti. (Ellei ole hyvin "palkattu" kuski, jolla vielä mielellään itselläänkin vähän sanavaltaa koska lähdetään ja koska haluaa itse nukkumaan)huvita millään muotoa istua baarissa kuuntelemassa ja katselemassa sitä älämölöä. Mieluummin keitän iltakahvit ja kuuman suihkun jälkeen laitan jotain ihanaa vartalovoidetta ja pehmeän hyväntuoksuisen pyjaman päälleni ja joku hyvä kirja tai leffa siihen. Aamulla reippaana ylös lenkille ja sitten haudutettua puuroa kahvia ja Hesari. Näitä tämmöisiä nautintoja mulla on. Ja kyllä, kovastikin tykkään olla selvinpäin, humalaa ja krapuloita on jo kokeiltu, eikä olleet mua varten.
- jekku´
Olen pitänyt periaatteena, että ennen puoltapäivää ei korkata. En ole juoppo sentään. Eli 15 min päästää aukeaa jekku pullo :) Siitä se lähtee viikonloppu käyntiin!
- Vinetto muistoissain
Oli aamusta vähän kankkunen ja päätin vähän selvitellä. Iltapäivemmällä kävi kyllä mielessä alkossa piipahtaminen, mutta ajattelin jättää lauantaille kun muutenkin pitää kaupassa käydä. Ei viitsi vartavasten alkoon lähteä.
On tossa vajaa mäyräkoira kepardia, aattelin thissuthella sen tässä illan mittaan, telkkaria katellessa.
Pitää kattoa huomenna, sattuuko alkoon. Mun mielestä jotenkin pitää elellä niin, että ei ole pakko hommata viinaa. Nuorempana tuli kyllä käytyä vartavasten alkossa. Oli pitkät välimatkat, eikä kertasatsiksi saanut kuin kaksi kirkasta ja kaksi värillistä. Nykyään helpompaa, alkoja riittävästi, voi ohikulkiissaan napata lekan, jos haluaa. Piti oikein muistella, mutta yhden kerran olen oikein taksilla käynyt viinakaupassa. Aika kohtuullisesti, ikää kuitenkin 50
Mulla helpotti ton dokaamisen kanssa muutamia kymmeniä vuosia sitten kun oli viimein rahaa ylläpitää paarikaappia. Oppi siihen, että ei ole pakko kitata koko kaappia urakalla, ei se viina juomalla lopu :DDD
Mutta kai mä jotain käyn huomenna hakemassa, ehkä kirkaan ja jotain muuta. Kun tupakit loppuu huomenissa ja kauppaan pitää kuitenkin lähteä. Pyykkipulveria en tarvitse. - ensi.puraisu
Aahh.. ensipuraisu. Kylmä olut valuu ihanasti sisuksiin. Tässä maltilla hissukseen pohjia ja sitten viihteelle.
- kaikki kohdallaan
Töitten jälkeen lenkki, sauna ja kaksi ykkösolutta janoon.
Vaimokkeen kanssa kunnon sylipainit ja lopuksi brujut kakkoseen.
Nyt lenkille ja sitten aampala. Ei voisi lauantaiaamu paremmin alkaa ilman krapulaa.
Paino pudonnut kivasti miltei viisikiloa ja elämä hymyilee...
Ei paluuta entiseen.....- Herranketku
puolta päivää . Tanssii kuitenkin hyvin ja kusee pitkälle.
- ´´´`
Vähän tukka kipee, mut parin tunnin päästä saa taas korkata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809