Hei keskustelijat
Onko mielipiteitä Ayia Napan hotellista Napa Plaza??
Esiteen mukaan oikein sopiva aikuisille matkailijoille.
Entä itse paikasta muuten??
En ole koskaan käynyt ja loppu kesästä olisi suunnitelmissa, joten itamenot, ruokapaikat ym mainitsemisen arvoinen tieto tervetullutta.
Kiitokset etukäteen.
napa plaza
3
294
Vastaukset
- napa plazas käyny
Voin lämpimästi suositella kyseistä hotellia siellä käyneenä :) loistava aamiainen, huoneissa ilmastointi ja muutenkin rauhallista ja kaikki toimii. palvelut ja hyvät rannat lähellä jos viitsii hiukan kävellä tai vuokrata pyörän, koska lähin ranta oli mielestäni aivan surkea vesirajaan saakka ranta täynnä aurinkotuoleja jne.. hyväksi ruokapaikaksi voin suositella Tony´s tavernaa joka löytyy pää kadulta aivan loistavaa ruokaa :) Ehdottomasti käymisen arvoinen :) mukavaa reissua:)
- JT
Aivan loistava hotelli. Suosittelen lämpimästi! Ihanat aamupalat, kiva allasalue, lähellä keskustaa, oma drinkkibaari jos sellasta kaipaa yms. Rantakin just sopivan kävelymatkan päässä. Hyvä valinta!!
- H
Käytiin siellä Syyskuussa ja majoituttiin Napa Plazassa. Hotelli oli todella hyvä, ihanat aamupalat.
Kannattaa ottaa huone uima-altaalle päin, muuten huone sijoittuu kadulle päin ja siellä on meluisaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900