Olen ajatellut pyrkiä tänä keväänä Helsinkiin teologiseen tiedekuntaan. Mietin tässä, että millaisia päiviä siellä on? Kuinka pitkiä?
Millaisia päiviä?
4
416
Vastaukset
- Teo Logi
Vaihtelee 0-8 (tai enemmän) välillä. Yleensä ottaen ei hirmuisesti kontaktiopetusta.
- papiksi
klo 00.00-04.00 dokailua baarissa
klo 04.30-07.21 jatkot
klo 7.21 sammuminen
klo 13.59 herääminen
klo 14.40 aamiainen
klo 15.30-16.30 itsenäistä opiskelua facebook
klo 16.30-19 vapaa (pyykipesu alkossa käynti)
klo 19.00- etkot- tsemppiä!
Juhuu, toi vitsi pelasti mun päivän, nauroin ihan kipeeksi itseni. 14:40 aamiainen, klo 16.30-19 vapaa (pyykipesu alkossa käynti, Hahhahahaa!!!
Vakava vastaus kysyjälle: Siellä taitaa olla ihan normipäiviä ne opiskelupäiväy, kuten yleensäkin yliopistossa. Puheharjoituksia on ymmärtääkseni myös ja ne taitaa alkaa aika ajoissa jo.
Oikeasti, olen hakemassa myös teologiseen ja jos en pääse niin I'll ne damned!! Olen opiskellut avoimessa nyt joitain kursseja ja opettajat on olleet ihan huippuja. Varsinkin yksi naispuolinen, joka opettaa myös tutkintolinjalla, täällä ei kai saa nimiä mainita, mutta hänen opetuksessaan tiedän oppivani, hän on supernainen!! Nähdään laitoksella (jos nähdään) (toivottavasti nähdään...) - oppilas***
tsemppiä! kirjoitti:
Juhuu, toi vitsi pelasti mun päivän, nauroin ihan kipeeksi itseni. 14:40 aamiainen, klo 16.30-19 vapaa (pyykipesu alkossa käynti, Hahhahahaa!!!
Vakava vastaus kysyjälle: Siellä taitaa olla ihan normipäiviä ne opiskelupäiväy, kuten yleensäkin yliopistossa. Puheharjoituksia on ymmärtääkseni myös ja ne taitaa alkaa aika ajoissa jo.
Oikeasti, olen hakemassa myös teologiseen ja jos en pääse niin I'll ne damned!! Olen opiskellut avoimessa nyt joitain kursseja ja opettajat on olleet ihan huippuja. Varsinkin yksi naispuolinen, joka opettaa myös tutkintolinjalla, täällä ei kai saa nimiä mainita, mutta hänen opetuksessaan tiedän oppivani, hän on supernainen!! Nähdään laitoksella (jos nähdään) (toivottavasti nähdään...)Hmmm..." Varsinkin yksi naispuolinen, joka opettaa myös tutkintolinjalla, täällä ei kai saa nimiä mainita, mutta hänen opetuksessaan tiedän oppivani, hän on supernainen!! "
Kerros vähän tarkemmin tuosta "supernaisesta".Mustakin nimittäin alko tuntua siltä,että pyrin teologiseen.Opettaako se teologisessa? Onko nuori ja seksy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251068Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22763Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759