MIKÄ TÄMÄ ON?? HAUPPAUGE HD-TALLENNIN PVR 1304

Heka76

Poika haluaa tämmösen laitteen pelien tallentamiseen.. tuoteselosteesta en oikein saanu muuta kuvaa kuin että tämä on jonki sortin iso "muistitikku".. Ilmeisesti laite ei toista elokuvia (DVD- levylle ei kai ole edes paikkaa..) Onko tämä siis loisto laite pelkästään ohjelmien tallentamiseen ja Blu-Ray levyiksi muuttamiseen? Meillä on normi halpa digiboxi ja PS3 joilla on pärjätty tähän asti, onko tallentava DVD -laite hyödyllisempi vempain kuin tämä..? ja.. saiskos vielä vastauksen blondi -kielellä kun en noista laitteista juuri ymmärrä... ISO KIITOS VAIVAUTUJILLE! =)

9

1475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!
    • ville.

No itse käytän tuota Hauppaugea, siis eroa tuohon ''20euron'' Easycappiin on paljon. Jos poika tosissaan haluaa pelivideoita tehdä niin voin kertoa ettei kannata tuhlata sitä ylimääräistä 50€ jonka joutuisi easycappiin ja siihen tarvittavien johtojen ostamiseen. Easycapin asentaminen ja siitä hyvän kuvalaadun saaminen on erittäin vaikeaa eikä siitä missään tapauksessa tule saamaan Hauppage HD Pvr:n kaltaista kuvaa.
      Hauppaugeen liitetään siis komponentit (Sin,Pun,Vihr) sekä ääniä varten RCA:t (Valk,Pun) ja laitteen ulostulosta lähtevät myös komponentit näytölle josta peliä pelataan (näytössä tulisi olla komponetti input tai siihen joutuu ostaa jonkulaisen adapterin). Laitteen tulee olla yhteydessä USB:llä tietokoneeseen jotta videon voi tallentaa. Tietokonessa tulisi olla myös kohtuullisesti tehoja.
      Kerrompa omat kokemukseni easycapin kanssa säädöstä;
      Aluksi tilasin erehdyksenä kiinakopion, tässähän ei ollut tosiaan tarvittavaa 60Hz tukea joten video on huonolaatuista ja mustavalkoista.
      Sitten otin yhteyttä henkilöön joka näitä ''oikeita'' easycappeja välittää. No kun sain sen luulin että homma on hoidossa, asensin mukana tulleet softat jotka oli päivitettävä netistä uusiin, asetuksien kanssa säätämisessä lähti yksinkertaisesti JÄRKI. Kun vihdoin sain toimimaan sen, huomasin ettei softaohjelmasta saa irti sitä 720p HD kuvaa joka on aikas tärkeää tässä jutussa. Tämä säätäminen jatkui loputtomiin ja lopputuloksena huonolaatuinen 720p video enkä ollut todellakaan tyytyväinen.
      Nyt siis omistan Hauppaugen ja kaikki on niin helppoa ja kuvalaadun saa jopa 1080p asti mikäli haluaa. Itselläni on Xbox 360 jonka ulostulossa on suoraa komponentit eli vihreä,punainen ja sininen johto, ymmärsin että PS3:ssa on vain HDMI ulostulo eli välille tarvisi adapterin, niitä on saatavilla.

• Heka76

Kiitos!!

• J0rinho

JuuJuu mutta mistäs kuinkas paljon tulis maksaa yhteensä??

• Xbox360-pelaaja

Se on videokaappari. Kytken sen tietokoneeseen, telkkariin ja pleikkariin komponentti- ja usb-kaapelilla. Asennat (pari?) ohjelmaa tietokoneelle ja harjoittelet käytön, ja voit kaapata pelaustasi PS3:lta tietokoneelle.
      http://www.youtube.com/watch?v=jTWcDMjwlmQ siinä ohjeita.
      Itsekin haluaisin saman laitteen, mutta ei ole varaa! :D

• sdfghsdf

villle: ps3 on myös komposiitti ja mikä se olikaa kai komponentti ulostulo joten ei siihen tarvitse mitään adaptereita

• Azazaa02

Hauppage HD PVR on laite joka laitetaan tv:seen ja tietokoneeseen ja sitteen tv:ssä näkyvä näkyy myös koneellasi ja sitten laitat vaan frapsin/camtasian päälle ne on siis kuvausohjelmia tietokoneelle.Ja olen varma että toimii näin.

• PJMediaProductions
    • HD PVR :)

Hei. Haluaisin tietää että kun kerran puhutte hd pvr ni olen itse ostamassa samaa laitetta mutta en tiedä toimiiko se minun koneellani. koneeni on : Compaq Presario CQ61-Notebook PC .. Olisi suuri kiitos jos ilmoittaisitte että toimiiko se minun koneellani :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      121
      2642
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      69
      1094
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      210
      1054
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      931
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. 36
      876
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      853
    9. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      4
      829
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    Aihe