MIKÄ TÄMÄ ON?? HAUPPAUGE HD-TALLENNIN PVR 1304

Heka76

Poika haluaa tämmösen laitteen pelien tallentamiseen.. tuoteselosteesta en oikein saanu muuta kuvaa kuin että tämä on jonki sortin iso "muistitikku".. Ilmeisesti laite ei toista elokuvia (DVD- levylle ei kai ole edes paikkaa..) Onko tämä siis loisto laite pelkästään ohjelmien tallentamiseen ja Blu-Ray levyiksi muuttamiseen? Meillä on normi halpa digiboxi ja PS3 joilla on pärjätty tähän asti, onko tallentava DVD -laite hyödyllisempi vempain kuin tämä..? ja.. saiskos vielä vastauksen blondi -kielellä kun en noista laitteista juuri ymmärrä... ISO KIITOS VAIVAUTUJILLE! =)

9

1400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!
    • ville.

      No itse käytän tuota Hauppaugea, siis eroa tuohon ''20euron'' Easycappiin on paljon. Jos poika tosissaan haluaa pelivideoita tehdä niin voin kertoa ettei kannata tuhlata sitä ylimääräistä 50€ jonka joutuisi easycappiin ja siihen tarvittavien johtojen ostamiseen. Easycapin asentaminen ja siitä hyvän kuvalaadun saaminen on erittäin vaikeaa eikä siitä missään tapauksessa tule saamaan Hauppage HD Pvr:n kaltaista kuvaa.
      Hauppaugeen liitetään siis komponentit (Sin,Pun,Vihr) sekä ääniä varten RCA:t (Valk,Pun) ja laitteen ulostulosta lähtevät myös komponentit näytölle josta peliä pelataan (näytössä tulisi olla komponetti input tai siihen joutuu ostaa jonkulaisen adapterin). Laitteen tulee olla yhteydessä USB:llä tietokoneeseen jotta videon voi tallentaa. Tietokonessa tulisi olla myös kohtuullisesti tehoja.
      Kerrompa omat kokemukseni easycapin kanssa säädöstä;
      Aluksi tilasin erehdyksenä kiinakopion, tässähän ei ollut tosiaan tarvittavaa 60Hz tukea joten video on huonolaatuista ja mustavalkoista.
      Sitten otin yhteyttä henkilöön joka näitä ''oikeita'' easycappeja välittää. No kun sain sen luulin että homma on hoidossa, asensin mukana tulleet softat jotka oli päivitettävä netistä uusiin, asetuksien kanssa säätämisessä lähti yksinkertaisesti JÄRKI. Kun vihdoin sain toimimaan sen, huomasin ettei softaohjelmasta saa irti sitä 720p HD kuvaa joka on aikas tärkeää tässä jutussa. Tämä säätäminen jatkui loputtomiin ja lopputuloksena huonolaatuinen 720p video enkä ollut todellakaan tyytyväinen.
      Nyt siis omistan Hauppaugen ja kaikki on niin helppoa ja kuvalaadun saa jopa 1080p asti mikäli haluaa. Itselläni on Xbox 360 jonka ulostulossa on suoraa komponentit eli vihreä,punainen ja sininen johto, ymmärsin että PS3:ssa on vain HDMI ulostulo eli välille tarvisi adapterin, niitä on saatavilla.

      • Heka76

        Kiitos!!


      • J0rinho

        JuuJuu mutta mistäs kuinkas paljon tulis maksaa yhteensä??


    • Xbox360-pelaaja

      Se on videokaappari. Kytken sen tietokoneeseen, telkkariin ja pleikkariin komponentti- ja usb-kaapelilla. Asennat (pari?) ohjelmaa tietokoneelle ja harjoittelet käytön, ja voit kaapata pelaustasi PS3:lta tietokoneelle.
      http://www.youtube.com/watch?v=jTWcDMjwlmQ siinä ohjeita.
      Itsekin haluaisin saman laitteen, mutta ei ole varaa! :D

    • sdfghsdf

      villle: ps3 on myös komposiitti ja mikä se olikaa kai komponentti ulostulo joten ei siihen tarvitse mitään adaptereita

    • Azazaa02

      Hauppage HD PVR on laite joka laitetaan tv:seen ja tietokoneeseen ja sitteen tv:ssä näkyvä näkyy myös koneellasi ja sitten laitat vaan frapsin/camtasian päälle ne on siis kuvausohjelmia tietokoneelle.Ja olen varma että toimii näin.

    • PJMediaProductions
    • HD PVR :)

      Hei. Haluaisin tietää että kun kerran puhutte hd pvr ni olen itse ostamassa samaa laitetta mutta en tiedä toimiiko se minun koneellani. koneeni on : Compaq Presario CQ61-Notebook PC .. Olisi suuri kiitos jos ilmoittaisitte että toimiiko se minun koneellani :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7721
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3744
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      56
      1005
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      708
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe