Miten moneen yliopistoon on realistista hakea samaan aikaan yhteishaussa, kun soveltuvuuskokeet voivat olla kaikissa erit, eli hirveä luku urakka moneen eri tiedekuntaan. Miten kannattaisi menetellä kun ensimmäistä kertaa hakemassa kasvatustieteitä opiskelemaan. Minne yliopistoon voisi olla helppo päästä ja miten kannattaa valmistautua. Jotenkin yliopistojen sivutkin ovat niin sekavia, että ei meinaa perässä pysyä kun eri päivämääriä ja eri tekstejä jokapuolella. Voisiko joku kokenut fiksumpi auttaa tässä asiassa aloittelevaa?
Kiitos jo etukäteen!
hei!!
moooooo
1
183
Vastaukset
- Opex
En oikein ymmärtänyt kommenttiasi soveltuvuuskokeista ja luku-urakasta. Soveltuvuuskokeisiin ei yleensä voi lukea etukäteen, ja soveltuvuuskokeita käytetään lähinnä opettajakoulutuksiin pyrittäessä. Niihin pyrittäessä ei taas voi osallistua kuin korkeintaan yhteen soveltuvuuskokeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844