Onkos Oulussa näkynyt paljonkin terroristeja, kun turvatarkastus on totista ja hidasta hommaa. New Yorkissakin meni sujuvammin. Yksi poikanen oli niin innokas hipelöimään, vaikka minulla oli tyhjät taskut eikä mikään piipannut, ettei meinannut millään päästä eroon. Kai sitä sentään vähän katsotaan millaista porukkaa näihin hommiin tulee?
Turvatarkastus lentokentällä
7
515
Vastaukset
- Juri Kobeloi
Hinureiden unelmatyö?!
- oulussakin käynyt
haha! Piti ihan tulla katsomaan tätä ihmettä, jonka google löysi sattumalta. Jos jotain kuulee oulun turvatarkastuksesta, niin se on kyllä 99.9 prosenttisesti päin vastoin, kuin tässä väitetään... "ei näiden kanssa Oulussa (nesteet, piikkikampa, ISOT sakset, vyö, korut, kengät, jne, mitä milloinkin) ollut mitään ongelmaa."
Siitä vakavuudesta en sitten tiedä. Sen kerran kun olen itse Oulun turvatarkastuksesta tullut läpi, niin hiukan tympääntyneeltä henkilökunta vaikutti. - tympeetpvttyönsuola
Hlökunnan tympääntyneisyys voi johtua siitä et suurinosa matkustajista on oikeasti todella tympeitä itse.. Kuuntele normi työpvn verran tupinaa "ei nää tuolla helsingin päässä sitä ja tätä ja tuota..." Hehän tekevät vain työtään, niinkuin esim. IHMISET MUUALLAKIN. Hlökunta ei keksi näitä nestesääntöjä ja hlökunnalla ei ole nappia mistä painamalla portti piippaa, portti piippaa silloin kun siihen on aihetta ja piippauksen syy on selvitettävä.. Näistä kun luistaa niin noottia ylemmältä taholta tulee, niinku yleensä jos missä vaan töistään sluibailee..Ei se varmasti niistäkään aina herkkua ole poistaa jotai ylisuuria nesteitä..
- Hulluja höpötät
eipä ollu muuta ongelmaa kun oli farkkujen taskussa kiinni oleva kännykkä, sen kun otin pois, niin ok.
Oletko niin terroristin näkönen että syynäsivät tarkimman mukaan? - torsti20
No en kun muutenvaan ruma olen.
- Villen valeet !
Herätys Ville V:lle, unta olet nähnyt ,kirjoitatko niin totta kun voit? Vaikuttaa että teit ”Jäätteenmäet”, erotuksella ettet ole edes lentänyt. Oulun kentällä on asiallista tarkastusta. On myös mahdollista että olet ollut turvatarkastusessa ja olet niin epäilyttävän näköinen terroristia muistuttava, niin tutkivat erittäin tarkasti.Pitää ymmärtää että minkäpä sinä ulkonäöllesi voit, mutta liiku junalla, "konnarit" eivät ole tarkkoja matkustajista kun pysyt rauhallisena.
- matkustaja007
Eiköhän ne tarkastukset ole meidän kaikkien turvaksi tarkoitettu. Tarkastajien "tiukkapipoisuus" on heille annettujen määräysten noudattamista. Jossain muualla niistä saatetaan lipsua enemmän. Oululaisena lentomatkustajana oon iloinen siitä, että meillä asioista huolehditaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803