Oulun poliisin messissä
" meikä on olluna oikeudessakin " " mitä näää vahttooot " jne :-)
heh, ei oululaisia mitään vastaan ole mutta jotenkin pisti korvaan ja nauratti niin pirusti, ihan oikeesti...
Ehkä se on se kun on itse kasvanut täällä kontulassa ja nähnyt pienestä asti puistonpenkeillä piikittäviä narkomaaneja ja kaikkea mahdollista siltä väliltä... Vaikee selittää.. mutta aika pelleä on tuo " rikollis aines " näköjään muualla ja varsinkin tuolla pohjanmaalla jne keskisuomessa varmaan myös...!
Poliisit tosin tuntuu olevan vähän ihmismäisempiä siellä päin, toista on täällä ytimessä ikävä kyllä!!!!!
Kyllä oli huvittaja poliisit jakso...
4
432
Vastaukset 4
- sika33
Vähän ihmetytti nuoremman Oulun poliisin hermojen menetys.Monien vuosien työkokemus jne.Oli antanut itsestään (liiankin?) lupsakan kuvan,ja sitten melko tavanomasessa tilanteessa alkaa käyttämään hallintaotteita.Mihis se unohtu se kuuluisa puhuminen?Tuntu käyvän kierroksilla jo heti tapahtumapaikalle mennessä ja tilanteen jälkeenkin.Toisaalta hyvä nähdä ihmismäisempikin puoli poliisista.Poliisin kun ei kuulu olla vaan se mukava jätkä ja kaikkien kaveri.Se rooli kun ei loputtomiin kanna.Kivahan se kun kansa tykkää mutta meneekö jossakin kohtaa jo lepsuilun puolelle,en tiedä.
Jankuttamiseen ei tietenkään pidä mennä mukaan,mutta itse olen selvittänyt samantapaisia tilanteita antamalla rauhallisesti tasan kaksi vaihtoehtoa: menet istumaan itse tai sitten siinä autetaan.Max 10 sekkaa aikaa ymmärtää asia ja istua ennenkuin istutetaan.Hallinta-tai "kurkku"otteita ei ole tähän mennessä tarvittu.- sika33
Eihän se sitä tarkoita että jos näytän tyhmältä ettenkö vois myös OLLA tyhmä.....:D
Tämä Janne konstaapeli melkosen äänekkäästi pyysi kaveria rauhoittumaan ja istumaan.Jampan inkutukseen oli sitten vastauksena kiinnitarttuminen samantien,ilman vaihtoehtoja.Lisäks karju suoraan korvaan rauhoittumista.Känniääliöt ei lue rivien välistä ja kuulokin tahtoo loppua.
Suora toiminta on joskus paikallaan mutta tuossa tapauksessa mopo vähän jo karkas.Turhaa huutoa ja ittensä repimistä.Noissa touhuissa ei kannata turhaan alkaa reuhtomaan selkäänsä ja olkapäitään paskaksi. - uhoilua
"menet istumaan itse tai sitten siinä autetaan.Max 10 sekkaa aikaa ymmärtää asia ja istua ennenkuin istutetaan."
Jossain vaiheessa joku istuttaa sinut, ehkä lopullisesti.
- AsiantuntijaSAm
meika on ollu oikeuessakin on oikein...ei ollunna-se on savoa. Mitä nää vahtaat on oikein---vahtoot on savoa.
Keijo Kontulasta voisi mennä viikonloppuna esittämään snadin slangia Ouluun nakkikopille. Kaulahuivi ei ehtisi koskea maata kun punainen 11 näkyisi lävistetystä sierainparista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid139920En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.120590- 36542
- 63538
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää143503Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472