Onko totta, että kotipalvelun ruoka on tämän tasoista? Eipähän itse kehtaisi moista moskaa syödä. http://www.apachefoorumi.net/index.php?topic=62313.0
Kotipalvelu
6
204
Vastaukset
- sinisirkku-ek
Näytti joko uunikermaperunat tai kaalilaatikolta vihanneksilla vielä! Minusta on hyvän näköistä!
- 13+19
-eihän tuosta kuvasta selvinnyt mitä se oli, mutta vastaukset oli hassuja, sain vedet silmissä nauraa !!
- havumetsien mies
Se joka on kokenut sota-ajan ja ravinnon puutteen, ei nimitä käyttökelpoista ruokaa moskaksi, ei silloinkaan, kun sitä on (meillä) yllin kyllin!
ja noin herkullisen näköistä ruokaa,olisin heittänyt hetulaan sen
pettuleivänsijaan,jota esianhempani joutuivat henkinsäpitimieksi syömään.
Mistä on kotoisin tämä ruuan nirsoilu nykyaikaan tälle pullamössö kansakunnalle,joille kaikki pitäs tulla tostanoin,kun hamburilaistilkiltä. Koko elämä elettynä ja mitään ei tavitsis tehdä,kun ruikuttaa saitilla ja halventaa veteraaneja jotka sentään lunastivat meille nämäkin emmeet
- 71v
Sinunkin edessä ne voi vielä olla, ellet ole niin varakas omaa hoitajaa pitämään. luoja ei meitä kaikkia ole rikkaaksi tehnyt.Ole onnellinen.Mutta olen kuullut ,että raha ei tee onnelliseksi.Siihen tarvitaan muutakin,antaa vaan tietenkin turvallisuutta.!!!!!!!!!!!!!!
- siinä tulevaisuutemm
Se on joskus kohtalomme, puolisoni laitoksessa näyttää saavan tosi herkullista ruokaa, ilmeisesti on monelaista tasoa ruuan toimituksissa.
Meillehän tulee ropotit kaveriksi, niillä on valmis ruoka pakastimessa ja jääkaapissa, ne sanoo milloin pitää syödä, juttelevat muutenki mukavia.
Kohta emme tarvi minkäänsorin kaveria, ropotti on turvamme ja kaverimme, varmaan osaavat siivotakki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958356- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562574- 482185
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788