Onko tietoa millainen on työnantajana? Hajalassa ilmeisesti sijaitsee.
Rannikon puutarha
14
5571
Vastaukset
- että sikäli
ex vaimo soitti sinne työpaikkailmoituksen johdosta,,mielenkiinto vastaajalla hävisi kun kuuli että työnhakija aito suomalainen eikä mikään halpatuonti idänihme
- tyttönennnn
mä pääsin kesäks tonne töihin ja ihan suomalainen olen :D voisko joku muu kertoo jos on ollu töissä et onks mukava paikka? :)
- sivustaseurannut11
Hyvä ja REILU työnantaja! Paljon hakee porukkaa varmasti juuri siksi töihinkin, joten ei kannata katkeroitua ja syytellä jos ei kaikki halukkaat vaan yksinkertaisesti mahdu töihin. Yyhyy.
Onnea kesän duuniin! :) - Lehvät
Suosittelen Rannikon puutarhaa kesätyöksi. Monet ystäväni ovat olleet ja kaikki kehuneet paikkaa - on todellakin reilu työnantaja! Jos pääset mansikoita/herneitä myymään kauppojen edustalle, niin se antaa myös esiintymisvarmuutta! :) Suosittelen!
- tyttönennnn taas
tosi kiva kuulla et teillä on positiivisia kokemuksia! kiitos :)
- tekijätyön
onko jollain palkasta tietoa ?
- poimija 2005
Nykyisestä palkkauksesta ei tietoa, mutta 2005 olin Rannikolla kesätöissä ja palkkaus oli mansikan osalta 0.85e/kg. Eli mitä aktiivisemmin poimit, sitä enemmän tienaat.
- ensuosittele
Itsellä muutaman päivän kokemus monien vuosien takaa. Nyt jo naurataa, silloin lähinnä itketti. Puhelimessa sovittiin koska tulen ja työkseni oli sovittu mansikoiden myynti kaupan edustalla. Kolme päivää mansikoiden pomintaa sai riittää, mistään myynnistä ei enää ollut puhettakaan. Palkkaa poimimisesta en ole saanut vieläkään, on tainnut kivasti kasvaa korkoa tässä yli 10 vuoden aikana.
- tyytyväinen
Itse olin yhden kesän myyjänä ja oli kyllä tosi mukavaa hommaa! Asiakkaat olivat pääosin hyväntuulisia ja työnantaja kannusti jatkuvasti. :) Palkkaus alan tes mukaan, silloin vähän alle 6e/h.
- Vista4
Rannikko maksoi ajallaan sen mikä on sovittu eikä kiertele niinkuin se Paimiolainen kaveri. Näin oli ainakin vielä 2008 kun siellä kesääni vietin. Mukavaa hommaa napit korvilla. Työpäivä alkaa kuudelta aamulla, joten kotiin pääsi aikaisin. Päivän kuumimpana aikana olin jo kotona. Sinne vaan!
- kokemusta on
Työnantaja on mukava, mutta se on varmaa, että palkaa ei tule näkemään lähi vuosina!
- kukkaro täynnä
Viiden vuoden jälkeen makso.
- Kova poimija
Poimin 28 kg tunnissa helposti. Olen treenannut.
- Anonyymi
siis pepusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865