Olen 24v mies ja huolettaa lähes olematon parrankasvu joka käy itsetuntoni päälle aika rajusti. Hiukseni kasvavat tuuheana, ehkä jopa pieni kaljun alku on päälaella havaittavissa mutta muuten hyvin tuuheana on aina kasvanut. Olen tummahiuksinen ja ne partakarvat jotka kasvavat ovat tummia, mutta ei toivoakaan että voisin ruveta niitä parraksi kasvattamaan (mitään amishaivenia en halua).
Kainaloissa ja haaroissa kasvaa ihan normaalisti ja alkoi kasvamaan ihan normaalissä iässä. Rinnassa kasvaa jonkin verran karvaa.
Ikää alkaa jo kuitenkin olla sen verran että pitäisi jo kasvaa kunnon parta, vai joutuuko sitä hautaan asti odottamaan että alkaisi kasvaa?
En tiedä onko merkityksellistä, mutta isälläni parta kasvaa hyvin ja hiukset lähtivät jo alle kolmekymppisenä, muista suvun miehistä ei tietoa.
En ole käynyt mittauttamassa testosteroniarvojani, se on kyllä käynyt mielessä. Miten toimenpide suoritetaan ja voiko sen tehdä oma lääkäri?
Piirsin itse kuvan hyvin samanlaisesta parrankasvusta joka minulla on
http://www.aijaa.com/v.php?i=006317448641.jpg
(Hiukset kyllä kasvaa tuuheammin kuin kuvassa, mutta parrankasvu on hyvin paljon kuvankaltainen :D)
Ja semmoiset kommentit että "ole vaan onnelinen ettei parta kasva, säästyt vaivalta" voi jättää sanomatta kiitos.
Parta ei kasva 24v
2
1398
Vastaukset
- .
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville. Mitä sitten tarkoittanee.
Jospa olet yksi niistä joille geenit eivät ole niitä hiussäkkejä luonut kasvoihin.
Naisilla ainakin karvojen raakaaminen esim sääristä kiihdyttää karvojen kasvua enemmässä määrin. - Isä, silti mies
asti joutuu odottamaan, ainakin mulla on käynyt noin. Kun ei kasva, niin ei kasva, taitaa olla aika yksilöllinen ominaisuus muutenkin tuo parran kasvu ja vahvuus. Siis kyllähän mulla parta kasvaa, mutta niin harvana ettei sitä viitsi leuassa pitää, pakko ajaa pois. Viikset sitten kyllä kasvaa ja on riittävän tiheät, joten niillä mennään. Voihan olla, että sulla vielä parta "paranee" iän myötä. Mulla ei mahda enää "parantua" 45v jo mittarissa. Elämä järjestää aina jotain pientä "piruilua" jokaiselle.
Elämä, tappava sairaus joka saadaan sukupuoliyhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703