Nukkumattini näyttäis kuolevan. sen lehdet on "rullalla" ja näyttää karmeelta, ne myös alkanu kuivua. ennen lehdet oli ihan auki ja meni "nukkumaan" illalla.
Mitä vois tehdä??
Nukkumatti kuolee!!?
5
8297
Vastaukset
- masa
Suihkutella ja muistaakseni ,jos kukkii,niin leikkoa ne kukantapaiset pois.
- ehkei sittenkään
Minun nukkumattini on monena vuotena uusinut itsensä niin, että kaikki vanhat lehdet kuolee pois. Hetken kun pitää "raaskua" vähän sivummalla, niin jo vain alkaa puskea upeita uusia lehtiä tilalle. Odota ja katso, josko sinun kasvisi tekisi samoin.
- Monstera
Hei
Sanot että lehdet näyttävät karmeilta. Ei kai kasvissasi ole pikkuruisia punkkeja nesteitä imemässä. Rullaappa yksi lehti auki ja katso tarkkaan, vaikka suurennuslasilla. - ninap
Sinulla taitaa siellä olla pikkutuholaisia jotka hyvinkin nopiasti saavat nukkumatin nukkumaan ainiaaksi pois..Myrkytä!
- Anonyymi
21 vuotta vanha juttu. Olisipa hauska tietääkö pelastuiko Nukkumatti.
Minulla se on lähes ainut huonekasvi joka viihtyy. Mutta uusinkin niitä joka vuosi. Pitkät oksan lärpät juurrutan ja istutan. Olen jakanut kukkaani kymmenille ystäville.
Kukan ei saa antaa kukkia ja kirvojen seuranta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265