kaksi konetta, yksi langaton yhteys?

------------

Hei! Miten tässä pitäis nyt toimia, kun mulla on ollut Soneran kiinteä laajakaista pöytäkoneessa ja nyt pitäis hankkia kotiin toinen kone, läppäri. Olen miettinyt tästä kiinteästä luopumista enkä haluaisi maksaa kahdesta liittymästä. Saako kahteen koneeseen samalla kk-maksulla nettiliittymän, langattoman?

5

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiiiiiii

Hanki vain wlan modeemi ja piuhalla pöytäkoneeseen ja wlanin kautta läppäriin.Muista,jotta Sonera ja DNA rajoittaa mokkulan käyttöä eli 3GT/kk joka riittää normi käytössä päivän.Sen jälkeen netti on hidas ja ei tee mitään.Mokkula ei ikinä korvaa nettiä kotona adsl tai kaapeli yhteyttä....siis ei ikinä.

• mitään

rajoita, Sonera rajoittaa!

• fundamentalist
    • drt66

Saat kahteen koneeseen yhden hinnalla, tarvii vain nypätä USB mokkula koneesta ja laittaa se siihen toisen koneen USB liittimeen ja taas mennään. Yhtäaikaa molemmilla pääsee pienellä lisäsäädöllä, mutta mokkulasta johtuen ei nopeus ei ehkä riitä kahdelle.

• help desk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      88
      3678
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1949
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1773
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1632
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1478
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1473
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      98
      1453
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1402
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1324
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1287
    Aihe