Hei! Miten tässä pitäis nyt toimia, kun mulla on ollut Soneran kiinteä laajakaista pöytäkoneessa ja nyt pitäis hankkia kotiin toinen kone, läppäri. Olen miettinyt tästä kiinteästä luopumista enkä haluaisi maksaa kahdesta liittymästä. Saako kahteen koneeseen samalla kk-maksulla nettiliittymän, langattoman?
kaksi konetta, yksi langaton yhteys?
5
607
Vastaukset
- eiiiiiii
Hanki vain wlan modeemi ja piuhalla pöytäkoneeseen ja wlanin kautta läppäriin.Muista,jotta Sonera ja DNA rajoittaa mokkulan käyttöä eli 3GT/kk joka riittää normi käytössä päivän.Sen jälkeen netti on hidas ja ei tee mitään.Mokkula ei ikinä korvaa nettiä kotona adsl tai kaapeli yhteyttä....siis ei ikinä.
- mitään
rajoita, Sonera rajoittaa!
- fundamentalist
uusissa läppäreissä on sisäänrakennettu wlan-sovitin.
Sinun ei tartte hankkia siihen Soneran modemin perään kuin wlan-tukiasema
(kannattaa tarkistaa vaikka olis jo) niin siinä yhdessä liittymässä
voi yhtaikaa käyttää useitakin läppäreitä ja vielä muutaman koneen
(vaikka sen pöytäkoneen) langallakin.
http://www.google.fi/#hl=fi&biw=1024&bih=617&q=wlan tukiasema &aq=f&aqi=g10&aql=&oq=wlan tukiasema &fp=8313f23c07874257 - drt66
Saat kahteen koneeseen yhden hinnalla, tarvii vain nypätä USB mokkula koneesta ja laittaa se siihen toisen koneen USB liittimeen ja taas mennään. Yhtäaikaa molemmilla pääsee pienellä lisäsäädöllä, mutta mokkulasta johtuen ei nopeus ei ehkä riitä kahdelle.
- help desk
Tottakai saa, hankit vain WLAN-reitittimen. Esim. tällaisen:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13377
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait483250Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3933Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3810Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60714- 15688
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32611Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es21601- 42590
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3569