Hei! Miten tässä pitäis nyt toimia, kun mulla on ollut Soneran kiinteä laajakaista pöytäkoneessa ja nyt pitäis hankkia kotiin toinen kone, läppäri. Olen miettinyt tästä kiinteästä luopumista enkä haluaisi maksaa kahdesta liittymästä. Saako kahteen koneeseen samalla kk-maksulla nettiliittymän, langattoman?
kaksi konetta, yksi langaton yhteys?
5
570
Vastaukset
- eiiiiiii
Hanki vain wlan modeemi ja piuhalla pöytäkoneeseen ja wlanin kautta läppäriin.Muista,jotta Sonera ja DNA rajoittaa mokkulan käyttöä eli 3GT/kk joka riittää normi käytössä päivän.Sen jälkeen netti on hidas ja ei tee mitään.Mokkula ei ikinä korvaa nettiä kotona adsl tai kaapeli yhteyttä....siis ei ikinä.
- mitään
rajoita, Sonera rajoittaa!
- fundamentalist
uusissa läppäreissä on sisäänrakennettu wlan-sovitin.
Sinun ei tartte hankkia siihen Soneran modemin perään kuin wlan-tukiasema
(kannattaa tarkistaa vaikka olis jo) niin siinä yhdessä liittymässä
voi yhtaikaa käyttää useitakin läppäreitä ja vielä muutaman koneen
(vaikka sen pöytäkoneen) langallakin.
http://www.google.fi/#hl=fi&biw=1024&bih=617&q=wlan tukiasema &aq=f&aqi=g10&aql=&oq=wlan tukiasema &fp=8313f23c07874257 - drt66
Saat kahteen koneeseen yhden hinnalla, tarvii vain nypätä USB mokkula koneesta ja laittaa se siihen toisen koneen USB liittimeen ja taas mennään. Yhtäaikaa molemmilla pääsee pienellä lisäsäädöllä, mutta mokkulasta johtuen ei nopeus ei ehkä riitä kahdelle.
- help desk
Tottakai saa, hankit vain WLAN-reitittimen. Esim. tällaisen:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13377
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957