Hei! Miten tässä pitäis nyt toimia, kun mulla on ollut Soneran kiinteä laajakaista pöytäkoneessa ja nyt pitäis hankkia kotiin toinen kone, läppäri. Olen miettinyt tästä kiinteästä luopumista enkä haluaisi maksaa kahdesta liittymästä. Saako kahteen koneeseen samalla kk-maksulla nettiliittymän, langattoman?
kaksi konetta, yksi langaton yhteys?
5
624
Vastaukset
- eiiiiiii
Hanki vain wlan modeemi ja piuhalla pöytäkoneeseen ja wlanin kautta läppäriin.Muista,jotta Sonera ja DNA rajoittaa mokkulan käyttöä eli 3GT/kk joka riittää normi käytössä päivän.Sen jälkeen netti on hidas ja ei tee mitään.Mokkula ei ikinä korvaa nettiä kotona adsl tai kaapeli yhteyttä....siis ei ikinä.
- mitään
rajoita, Sonera rajoittaa!
- fundamentalist
uusissa läppäreissä on sisäänrakennettu wlan-sovitin.
Sinun ei tartte hankkia siihen Soneran modemin perään kuin wlan-tukiasema
(kannattaa tarkistaa vaikka olis jo) niin siinä yhdessä liittymässä
voi yhtaikaa käyttää useitakin läppäreitä ja vielä muutaman koneen
(vaikka sen pöytäkoneen) langallakin.
http://www.google.fi/#hl=fi&biw=1024&bih=617&q=wlan tukiasema &aq=f&aqi=g10&aql=&oq=wlan tukiasema &fp=8313f23c07874257 - drt66
Saat kahteen koneeseen yhden hinnalla, tarvii vain nypätä USB mokkula koneesta ja laittaa se siihen toisen koneen USB liittimeen ja taas mennään. Yhtäaikaa molemmilla pääsee pienellä lisäsäädöllä, mutta mokkulasta johtuen ei nopeus ei ehkä riitä kahdelle.
- help desk
Tottakai saa, hankit vain WLAN-reitittimen. Esim. tällaisen:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13377
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882