Hei! Miten tässä pitäis nyt toimia, kun mulla on ollut Soneran kiinteä laajakaista pöytäkoneessa ja nyt pitäis hankkia kotiin toinen kone, läppäri. Olen miettinyt tästä kiinteästä luopumista enkä haluaisi maksaa kahdesta liittymästä. Saako kahteen koneeseen samalla kk-maksulla nettiliittymän, langattoman?
kaksi konetta, yksi langaton yhteys?
5
586
Vastaukset
- eiiiiiii
Hanki vain wlan modeemi ja piuhalla pöytäkoneeseen ja wlanin kautta läppäriin.Muista,jotta Sonera ja DNA rajoittaa mokkulan käyttöä eli 3GT/kk joka riittää normi käytössä päivän.Sen jälkeen netti on hidas ja ei tee mitään.Mokkula ei ikinä korvaa nettiä kotona adsl tai kaapeli yhteyttä....siis ei ikinä.
- mitään
rajoita, Sonera rajoittaa!
- fundamentalist
uusissa läppäreissä on sisäänrakennettu wlan-sovitin.
Sinun ei tartte hankkia siihen Soneran modemin perään kuin wlan-tukiasema
(kannattaa tarkistaa vaikka olis jo) niin siinä yhdessä liittymässä
voi yhtaikaa käyttää useitakin läppäreitä ja vielä muutaman koneen
(vaikka sen pöytäkoneen) langallakin.
http://www.google.fi/#hl=fi&biw=1024&bih=617&q=wlan tukiasema &aq=f&aqi=g10&aql=&oq=wlan tukiasema &fp=8313f23c07874257 - drt66
Saat kahteen koneeseen yhden hinnalla, tarvii vain nypätä USB mokkula koneesta ja laittaa se siihen toisen koneen USB liittimeen ja taas mennään. Yhtäaikaa molemmilla pääsee pienellä lisäsäädöllä, mutta mokkulasta johtuen ei nopeus ei ehkä riitä kahdelle.
- help desk
Tottakai saa, hankit vain WLAN-reitittimen. Esim. tällaisen:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13377
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883678Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921949Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871773- 1441632
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478- 1621473
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287