Löytyisköhän nais-muuraria täältä Loimaan seuduilta ?
Vastaukset 10
- Meisseliä mekkoon:)
Tässä Hilkka Tv 53v. Mitä mielessä?
kun ottaa kaks kivestä käteen niin jopas on torni pystyssä.
Tahtovat olla vain hintavia, mutta Virolaisia saa vähän etusammin.- Hilkka 53
mut ko mie oonki TV, niin on tiukkis..ja myös muuraan oikeesti..
- Antero W.
Hilkka 53 kirjoitti:
mut ko mie oonki TV, niin on tiukkis..ja myös muuraan oikeesti..
Saisinko työnäytteestä vaikkapa videon ?
Takan ja piisin muuraus olisi kyseessä . - Hilkka TV 53v
Antero W. kirjoitti:
Takan ja piisin muuraus olisi kyseessä .pölijä, luulekkos että alan viteoitani nettiin laittaan, varsinkään ns työvitejoita
- Nuita mm syntyy..
Antero W. kirjoitti:
Takan ja piisin muuraus olisi kyseessä .nopeesti löyvän, tiilerin takka: http://www.kolumbus.fi/suosin/images/jussistor.jpg
- että silleen
Nuita mm syntyy.. kirjoitti:
nopeesti löyvän, tiilerin takka: http://www.kolumbus.fi/suosin/images/jussistor.jpg
Suhteutettuna sais suuluukut olla vähän pienemmät ja vetävempää oravamallia.
- Antero W.
että silleen kirjoitti:
Suhteutettuna sais suuluukut olla vähän pienemmät ja vetävempää oravamallia.
Tarkoitin sellaista videota missä naismuurari on työn touhussa.
Rappaamassa olisi kiva myös nähdä.
- nettiä ja sättiä
Ei ammatti-ihmiset mitää videoita tartte töistään kunhan hommansa hoitavat,
nyky sällit vaan nettii läpsii eikä osaa ees kirveenvartta vuolla,kannattaskohan opetella käyttämään sitä puukkoa muuhunkin kuin perjantaina kaupungilla heilutteluun? - vanha tiili
Joo riittää nykynuorille, kun äheltävät ite tornin parissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821182
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455